
Dugo najavljivana nova generacija Honde CR-V je i zvanično promovisana na prošlogodišnjem Salonu automobila u Los Anđelesu, dok će premijera evropske verzije biti održana početkom sledećeg meseca na Salonu u Ženevi.
Novi CR-V ima istu širinu i međuosovinsko rastojanje kao i dosadašnji model, ali je nešto kraći i niži, a takođe i nešto lakši i sa poboljšanom aerodinamikom u odnosu na prethodnika.

Takođe, Honda obećava i više mesta u unutrašnjosti i veći prtljažnik, kvalitetnije materijale u enterijeru, bolju ergonomiju i veću bezbednost, a očekuje se i smanjenje potrošnje i emisije CO2. Za sada međutim nema zvaničnih najava o hibridnoj verziji.

Što se motora tiče, očekuje se da će novi CR-V pokretati unapređene verzije već poznatih motora, i to 2,0 litarski i-VTEC benzinac i 2,2 litarski i-DTEC dizelaš. Takođe, novi CR-V bi po nekim informacijama mogao da dobije i novi 1,6 litarski dizelaš. Ipak, za konkretnije detalje moraćemo da sačekamo Salon u Ženevi.
Novi CR-V će se proizvoditi u Swindon fabrici u Velikoj Britaniji, gde prodaja počinje u septembru.
Honda će u Ženevi izložiti i NSX Concept (već prikazan na Salonu u Detroitu gde je imao znak Acure), zatim novi dizel motor (1.6L četvorocilindrični turbo-dizelaš sa 88 kW/120KS i 300 Nm obrtnog momenta, koji će imati emisiju CO2 manju od 100 grama po kilometru), pa EV-STER Concept sa prošlogodišnjeg Salona u Tokiju, kao i Jazz Si (odlikuju ga sportski podešeno ogibljenje i atraktivniji stajling eksterijera i enterijera) i Jazz 1.2 sa start/stop sistemom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Značajan napredak napred, ali pozadi... Kako god Kia Sportage je, po pitanju dizajna, jede za doručak.
A to što su je smanjili, ne znam koliko će da joj pomogne sem kod parkiranja
A što su mu poboljšavali aerodinamiku? Pa, sa svojih 0,31, "stari" je ionako već bio bolji od, recimo, "dunstera" ( sa 0,42 ), pa ča i od nekih putničkih škoda koje nisu Yeti
Iskoristicu stih pesme Delija i ubaciti Honda/Zvezda:
Napred Honda tebe volim ja i napred Honda ti si najbolja, tebe volim ja jer si najbolja jer si mome srcu najdraza nanananannanana.. :)))
Ako stvarno ubace ovaj manji dizelas, ima da se razbijaju.. Malo manje snage, ali cena ce bita dobra.. I emisiju manju od 100 gr! Kakvi kraljevi!
Odlicno izgleda, uzivo ce biti znatno bolja nego na slikama, a enterijer jede sve konkurente za dorucak... O prostoru za putnike i prtljazniku da i ne govorim, tisa je od prethodnika, ima unapredjen AWD, a uz sve to - vozi se ko putnicki automobil. Najbolji porodicni SUV na svetu, kupujem ga 100% za godinu-dve (kad mi istekne garancija trenutnom autu)
Par detalja razlikuje evropsku i americku verziju CR-V-a. Odlicno izgleda, mnogo bolje u odnosu na proslu, koja mi je bila ruzna.
Kljucna razlika izmedju evropskog i americkog modela ce biti u kvalitetu enterijera (odnosno u materijalima i zavrsnoj obradi), naravno u korist evropske varijante.
Drugo, Ameri nemaju 2.0 VTEC benzinac, vec samo 2.4 sa petostepenim automatskim ili sestostepenim manuelnim menjacem, dok je AWD kod njih valjda dostupan samo sa auto menjacem, dok ce u Evropi sigurno biti dostupan i sa manuelnim.
Ono sto se meni svidja jeste bas zadnji deo, koji je sjajno iskoriscen sto se tice unutrasnjosti gepeka, a nije se islo na povecanje (ionako za grad dovoljno vleikom CRV) dimenzija.
Honda CR-V je uvek plenila sjajnim izgledom i dobrim motorom, ono sto mene licno kopka tj. smeta je sto se odavno proizvodi u UK.