home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Obnovljeni BMW X1

2 Apr 2012 - 18:05 Noviteti Link

Objavljene su i prve zvanične slike obnovljene verzije BMW-a X1, koji se inače na tržištu nalazi od 2009. godine.

Kao i nedavno obnovljeni BMW X6, i X1 se vizuelno i ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije. Izmene se pre svega odnose na modifikovani prednji deo (svetla, branik), zadnji branik i retrovizore sa pokazivačima pravca, kao i doterani enterijer.

Najavljuju se i novi dizajn alu točkova, šira paleta boja i bogatija oprema. Više detalja će biti objavljeno narednih dana, na Salonu automobila u Njujorku gde će obnovljeni X1 imati premijeru.   

Obnovljeni X1 će se prodavati i u Americi, i to od septembra ove godine. Amerikanci će X1 dobiti sa dva motora, a to su 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 180 kW/245KS i 350 Nm obrtnog momenta (u modelima X1 sDrive28i i X1 xDrive28i), kao i 3,0 litarski šestocilindrični benzinac sa 306KS (u modelu X1 xDrive35i).  

Cene u Americi izgledaju ovako: X1 sDrive28i košta 31.545 dolara, X1 xDrive28i 33.245 dolara i X1 xDrive35i 39.345 dolara

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 5805



Komentari

E ovo mi se već sviđa, ali zadnji deo nikad

Autor Dejan L 02 Apr 2012, 18:08

Iako obožavam BMW kao marku, X1 mi je bio i ostao najmanje simpatičan od svih... Iako verovatno dobar, jednostavno džip/terenac ili šta god da je, premali je, nema ubedljivu pojavu a o vlasniku obično govori "hteo sam bmw, ali nisam imao para za X5 ili barem X3".

Autor Miki 02 Apr 2012, 18:19

@Miki,
Terenac nije, namena mu je da samo moze da se popenje na saki ivicnjak u gradu posto mu je to i "adresa stanovanja". Uzivo jeste lepsi ali stoji da je nekako cudan, da ne kazem "suvishan"...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2012, 18:28

Odvratno.

A da me BMW fanovi ne bi kamenovali evo da im otkrijem: nova 3ica mi se svidja...

Autor hh 02 Apr 2012, 18:29

BMW X1 je zapravo nesto kao Subaruov Forester. Tako ga ja bar vidim.

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2012, 18:34

Relativno malih dimenzija, udoban do neke granice kao i svaki BMW, ostriji je malo i tvrdji.
Ali kako ovo cudo skrece i kako ide sa 2.0 d i 177 konja, niste svesni...

Autor NemanjaBB 02 Apr 2012, 18:42

Podignuta serija 1. :)

Autor McLaren 02 Apr 2012, 18:51

X1 je karavan, kao Oktavija Skaut, kao Subaru Forester....

Autor Dejan L 02 Apr 2012, 19:01

"Podignuta serija 1. :)"
Znaci fenomenalan, samo malo podignut...

Autor toma 02 Apr 2012, 19:13

Q7 = 5.086 m
GL = 5.085 m, novi 5.120 m
X5 = 4.855 m

Q5 = 4.630 m
ML = 4.805 m
X3 = 4.650 m

Q3 = 4.390 m
GLK= 4.527 m
X1 = 4.458 m

Q1=?
X7=?
A šta ćemo sa Q6, Q4, Q2?
A šta ćemo sa X6, X4, XYZ?
Auto Bild kaže Q6 i X6 su u istoj klasi, a toma kaže Q7 i X5 u istoj klasi: E pa sad ko je i šta je, najbolje da pitamo NEMCE

Autor Dejan L 02 Apr 2012, 19:21

q7 i gl su u istoj klasi a x5 i ml su u druga klasa gde nema audi vec touareg

Autor manjak 02 Apr 2012, 20:02

@Dejan L, čini mi se da si pogrešno postavio stvari. Bez obzira što je mercedes najkraći, cenom i luksuzom nikako ne može ovako da se poredi. Nije samo dužina parametar po kom se upoređuju automobili, gde je Q7 čist primer. Mislim da lista ide:
Q7, X5, ML, GL cayene
Q5, X3, GLK
Q3, X1, Merc koji se ceka, Evoque.

Autor Rade 02 Apr 2012, 20:07

@manjak, Q7 i GL su u istoj klasi, samo pruzaju ono sto je kod luksuznih limuzina L ili ti Long. Ako bi tako gledali onda superb nije u klasi A4 i passata vec u klasi A6, sto nikako nije. Kao sto sam vec napisao, auto ne cini samo duzina lima vec i neke druge karakteristike, i ovo je porizvodjacima vrlo jasno.

Autor Rade 02 Apr 2012, 20:09

@ Rade
Ja sam 2x napomenuo, to kaže toma!!!!!
Ako je Q6 = X6 po Autobildu, onda je i Q5 = X5, Q3 = X3 itd... LOGIKA?????

Autor Dejan L 02 Apr 2012, 20:39

Dejane, ne slazem se sa tobom. Vozio sam se u foresteru, x1 i oktavii toj povisenoj.
forester i x1 su dosta podignuti od zemlje, a oktavia nije.
x1 ne mozes da poredis sa a3 5v koji je kao karavan, ali nije.
uporedi dimenzije sa q3...

Autor NemanjaBB 02 Apr 2012, 20:49

Meni se jako dopada!

PS. Ljudi ne mesajte babe i zabe, terenac i SUV su 2 potpuno razlicite stvari!!!

Autor Panco 02 Apr 2012, 21:01

@Dejan L, moguce je da ce audi tu da napravi obrnute brojeve tj da Q6 parira x6, jer mislim da kada bi stavili da bude Q8 onda bi nekome delovalo da je to neki super premium zbog broja 8 a nije jer ce biti obican Q7 sa drugacijim zavrsetkom. U sustini audi je zajebo stvari prvo sa Q7 (koji je unutrasnjost delio sa A6), a zatim i sa Q5 (koji je unutrasnjost delio sa A4), mislim da je BMW ovde bolje podelio borjeve, zna se da serija 5 i x5 pruzaju isti konfor, samo x5 pruza bolje offroad karakteristike i vecu potrosnju goriva :D

Autor Rade 02 Apr 2012, 21:06

Mene nervira sto neko ovde a pronacice se kaze Audi terenci su podignuti karavani...Ko je ovo vidjao uzivo,moze da vidi u pravom svetlu podignuti karavan...

Autor dusan 02 Apr 2012, 21:18

X1 je crossover.

Autor ... 02 Apr 2012, 21:30

pardon, komfor :-)

Autor Rade 02 Apr 2012, 21:31

Q7 nije ista klasa sa X5. Duzi je i po dimenzijama pripada nekoj drugoj klasi, ali je po ekskluzivnosti daleko ispod X5, pa i pored vecih dimenzija mora da se zadovolji nizom cenom. Tako da i po dimenzijama i po ceni nisu u istoj klasi. E sad, sto je Audi znao da mora da napravi nesto vece i da ponudi vise prostora po nizoj ceni da bi mogao da parira imidzu X5-ice, pa je pozicionirao Q7 u segment gde su vladali ML i pre svega X5, to je neka druga prica...
Sto se tice X1 citao sam da su dosta popravili kvalitet materijala u unutrasnjosti (tako da je jedna od retkih mana otklonjena) pa ce se uz prisustvo na US trzistu dominacija u segmentu nastaviti.

Autor toma 02 Apr 2012, 21:40

@ Rade
Moraće i BMW da preimenuje neke klase da ne bi imao seriju 0.
Jedino ako će da počnu sa slovnim nazivima poput Renoa.
BMW citigo
BMW grancoupe
Ko zna možda i serija 1 postane Serie Zvaier, he he
Ipak je Audi izabrao bolje oznake.

Autor Dejan L 02 Apr 2012, 22:05

@Dejan L, ma nije bitno koja je oznaka, daj da mi imamo love da vozimo to :-). Npr jedan xc60 ili ovaj novi porsche koji se najavljuje na platformi q5, taj verujem da bi mi odlicno legao.
@Toma da li je cayene direktan konkurent X5? na kojoj platformi je radjen cayene?

Nego, kad smo kupovali alfu, prvo smo isli na test voznju X1 i najvise me je razocarala plastika u unutrasnjosti, za auto kome cena startuje sa 37.000e a tek kad smo dodali malo opreme i popeli na 52.000e reko zajebte me :-)

Autor Rade 02 Apr 2012, 22:13

Svidja mi se promena ispod prednjih svetala. Sad je ostriji i deluje vise zaseceno. Slicna promena ispod prednjih svetala ce biti i na restilizovanoj sedmici. Ovo mat drvo unutra je odlicno.

Autor toma 02 Apr 2012, 22:30

Odličan i veoma komforan automobil.Pozadi, npr. ima više mesta nego u seriji 3 ili 5. Pravo porodično čudo. A i nije skup za jedan BMW. Recimo X1 18 xd je manje od 30.000 EUR-a

Autor Moron 02 Apr 2012, 22:46

@toma,
Ja nikakve razlike nsam video (prepoznao) na onoj novoj tabli u sedmici... U cemu je shtos?

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2012, 22:47

@Ucs
Fora je u tome da prodaju maglu. :)

Autor McLaren 02 Apr 2012, 23:43

X1 mnogo bolje izgleda uzivo(moje misljenje) nego na slikama. Nekako mi se cini da nije fotogenican.

Autor Bagzi 02 Apr 2012, 23:47

@Bagzi,
Na NBG, gde radim, svaki dan vidjam dva. Jedan ne znam koje je boje dok je drugi braon, malo vuce na bronzu, i fenomenalno izgleda u smislu da boja moze tako da istakne neki auto. Inace mi je OK kao univerzalni auto za recimo dobrostojeci mladi bracni par sa dvoje dece. Dovoljno mali za grad a dovoljno veliki za udobna i sigurna putovanja na duze relacije.

@McLaren,
Car je go!

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Apr 2012, 23:52

@UCS
Poslednja recenica,pravo u centar.
P.S. Zvace te ovi iz bmw-a da im smisljas reklamne slogane :)

Autor Bagzi 03 Apr 2012, 00:20

@toma
Ne nudi on puno vise prostora...Mislim na Q7 u odnosu na X5,koliko znam mozes da narucis jos jedan red sedista i za X5 i za Q7...Ja sam se vozio u GL i u Q7,GL je prostraniji,jednostavno je veci SUV sto odmah daje do znanja da Q7 pripada u klasi sa ML-om.Ekskluzivnost,pa to o ovim modelima mozda i ne treba da se prica,ima i jednog i drugog na ulicama i jedino moze da se kaze sta je veci BUM kad vidis nesto od ova dva...Iskreno,Q7 ima jacu pojavu...Barem meni,a tako i jos nekim ljudima koje poznajem.Ovaj X1 mi je kao podignuti karavan,video sam ga milion puta i jednostavno taj utisak ne mogu da zaobidjem...Q5 je ubedljivo najlepsi uz Evouka,mislim na manje terencice...Vidjam cesto jednu Q5-icu,crvena sa malo zatamnjenim staklima...Vrhuuuunski izgleda..

Autor dusan 03 Apr 2012, 00:58

Мени се свиђа Х1, али "теренске" могућности су му готово никакве. Он није ни СУВ, бећ кросовер. Јако је низак, мали,мали клиренс, мали точкови. Он је фактички подигнути градски аутић. Симпатичан, добро изгледа и брз је, то су му позитивне особине. Али кад га видим, делује беспомоћно за или са становишта једног "Џипа".

Autor ПИТБУЛ™ 03 Apr 2012, 03:12

@Pitbull
da li ti to pricas napamet ili si negde prisustvovao demonstraciji X1 terenskih mogucnosti. Ja sam bio u Becu pre 2 godine na nekoj promociji BMW xDrive sistema, i na poligonu sam licno vozio X1, X5 i X6. X1 je bez problema prosao sve prepreke, rampe, forsiranje reke, prelaz preko balvana, itd. Dakle sve one prepreke koje su prosli i X5 i X6. Naravno X5 i X6 kao i vecina gradskih SUV modela nisu sampioni po tom pitanju, ali nemoj da te vara izgled X1. On npr. ima nekoliko cm veci klirens od Q3. Njegov dizajn je takav da na prvi pogled deluje kao da je mnogo nizi nego sto bi trebalo. Dakle daleko od pravih terenskih mogucnosti, ali po tom pitanju svetlosnu godinu ispred standardnih automobila.

Autor toma 03 Apr 2012, 10:18

@тома
Ту где прође Х1, прошла би и лимузина са 4х4 погоном. Кад га видим, не делује ми као способан за офроуд, пре свега због тога што је низак, мали клиренс, точкови су му мали такође, ако узмеш неке мало веће фелне, гума буде јако танка. Чињеница је да Х1 неће купити неко ко силази ван пута, моје мишљење. Није да желим да кудим БМВ, већ то су чињенице. БМВ није познат по офроуд-у, већ као спортски настројен ауто. Па и кад су у питању СУВ возила то важи (пример Х5). Х1 није ни направљен за офроуд, већ као и сваки БМВ, за асфалт.

Autor ПИТБУЛ™ 03 Apr 2012, 11:28

kome ovo nije dovoljno onda neka kupi tenk.
zna se da je bmw na asvaltu kao riba u vodi,ali kao sto se vidi x-drive nije samo sminka.
daleko od toga.

Autor bmw 03 Apr 2012, 12:40

https://www.youtube.com/watch?v=U5GbL2NF9Mk

Autor bmw 03 Apr 2012, 12:40

@PITBULL
Bolje reci,gde ovo stane Avant Allroad nastavlja dalje ;)
A6 Allroad je pravi auto za mene :D

Autor dusan 03 Apr 2012, 12:41

@bmw
Није само Х-драјв довољан за офроуд. Коме треба способан офроудер у тој категорији, узеће Јееп-а.

Autor ПИТБУЛ™ 03 Apr 2012, 12:50

dusane,a gde bi ti dalje ako nije tajna?
zar ti ne bi bilo zao da auto kao sto je audi allroad vozis negde po nekim bespucima?
ako npr imas dovoljno para lepo uzmes ladu nivu za bespuca,bmw 5 za
asvalt i mirna bosna :-)

Autor bmw 03 Apr 2012, 12:55

Ja ne tvrdim da je ovo dobar OFF road auto, vec da sam sa njim prosao ceo off road poligon: rampe, klackalice, forsiranje reke (da ne kazem potoka) dubine nekih 25-30cm sa velikim kamenjem na dnu, klackalice, veliki uspon... Nisam probao pa ne mogu da garantujem, ali skoro sam siguran da polovinu tih prepreka obicna 4x4 limuzina ne bi mogla da prodje.

Autor toma 03 Apr 2012, 13:56

@bmw
Pa ako vec imam para,bas bi njega i uzeo i za grad i da sidjem sa asfalta :) Deluje kao da moze sve da pregazi :D

Autor dusan 04 Apr 2012, 00:23