
Mercedes će u septembru kupcima ponuditi i specijalno izdanje tek predstavljenog modela SL 65 AMG.
U pitanju je SL 65 AMG 45th Anniversary Edition koji između ostalog odlikuju ekskluzivna designo magno graphite boja, spojleri i kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem, titanium grey AMG točkovi, kožna sedišta, detalji od ugljeničnih vlakana u enterijeru, aluminijumske pedale, Bang & Olufsen audio system, COMAND Online infotainment system...


Pod haubom je 6,0 litarski biturbo V12 motor koji razvija 463 kW/630KS i 1000 Nm obrtnog momenta, u paru sa AMG Speedshift Plus 7G-Tronic transmisijom.

Ovaj automobil od 0-100 km/h ubrzava za 4,0 sekunde, postiže elektronski ograničenih 250 km/h, po fabričkim podacima u proseku troši 11,6 litara goriva na 100 km i emituje 270 grama CO2 po km.
Serija će biti ograničena na samo 45 primeraka, a cena će biti saopštena naknadno.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Što bi kod mene u selu rekli zmija :) Ovaj Mercedes ponovo pocinje da lici na sebe, a bili su zapali u neko sivilo pocetkom devedesetih pa sve do prije par godina al pretenduju da se vrate na puteve stare slave svaki put kad otvorim njihov blog sve vise sam siguran u to.
Ovaj kosta preko 300k garant. Perverzija auto. Krenimo od spoljasnjosti, enterijera, motorizacije. Ovaj motor je vrh.
Odlican, extra su ga odradili, ali kolika god cena da mu bude nema nista sto bi me nateralo da dam vise novca nego za SL 500...par stotinki bolje ubrzanje ne znaci nista u realnom svetu, da na stazi ali mi to ovde nemamo... ;)
Тотална перверзија !
@Орло
Прво треба да пробаш АМГ-а, па да видимо онда да ли би то рекао. ;)
Није то математика само, десетинке, секунде. То је силина, звук.
СЛ65 је монструм ! Ја сам га возио (претходни модел), чудовиште, монструм, ненормално нешто. :)
Искрено, 500 ти после тога дође као за до продавнице. ;)
Od onog plavog Maseratija iz Zeneve nijedan auto me nije odusevio kao ovaj, boja, enterijer, prosto savrsenstvo.
Morao sam jos jednom da izrazim divljenje:))
Lep auto, ali CL65 AMG objasnjava:
http://www.emercedesbenz.com/Images/Mar07/29_Mercedes_Benz_CL65_AMG/2008_MY_CL65_AM-IMG_5949.jpg
Nikada, ali nikada ne bih kupio ovaj SL pre CL-a!
ja ne znam po cemu je to dobar auto..po izgledu..ili..u novom evo magazinu ima o sl..citiram sta su napisali ..vesanje ima za nekoliko svetlosni godina iza mazde..
@Orlo
Eto 0,6 sekunde do 100 razlika, a najveca razlika bi bila u tome kada bi recimo obojica isli 50-60 i samo odjednom gas. Pa pobegao bi mu momentalno 50m. 1000nm je cudo.
@ПИТБУЛ™
Vidim cuvas cirilicu od zaborava. ;)
Kada budem vozio promenicu sigurno misljenje, a i ovako su mi E 63 AMG ili CLS 63 AMG blizi srcu...ljubitelj sam vise limuzina... ;)
@McLaren
Da znacice ako bude tolika slucajnost da se nadju zajedno negde na putu SL500 i SL65... ;)
@Орло
"Da znacice ako bude tolika slucajnost da se nadju zajedno negde na putu SL500 i SL65... ;)"
Није то поента, већ теби кад возиш, потпуно је друга ствар 65 и 500. ;)
Ово што каже Мекларен, највећа је разлика касније, до 200-300 и 350 колко може да иде 65. ;)
65 је чудовиште, монструм, не може да се опише речима. Пуца од снаге, прејак је. Замисли кад би пит имао снагу бика, такав је осећај у њему. ;)
@PITBULL
Gde ces da ga vozis 350?300 i ajde,ali 350 jedino na Vw stazi gde vozikaju Vejrona ;)
Nije poenta da ide toliko,vec da sabija u krivinama,da ima ubrzanje dobro i medjuubrzanje,kocnice...
Pa zasto Ferari ide 330,zasto Porse ogranici Gt2rs na 330...To je dovoljno,zato im je medjuubrzanje da se smrznes,kad izadjes iz krivine i das gas on poleti.
@dusan
Па он има застрашујућа убрзања а тек међуубрзања. ;)
Са 1000нм можеш да замислиш. ;)
Ја га мало пипнуо он иде 180 већ. ;)
У томе је ствар, изађеш мало на аутопут, пипнеш га мало он иде 250. :)
350 сам навео, јер толико су га возили са скинутом блокадом.
Монструозан ауто, није за девојчице. ;)
@Pitbull
Tacno 348 km/h je razvijao SL65, secam se toga testa, bili su svi velikani tu. Lambo, Porse, Ferari... Ovaj SL65 je bio u samom vrhu. Ako nadjem taj video, okacicu ga.
@PITBULL
Tu sam te i cekao ;) A,trakcija,prenos snage?Lezanje...
Sve je bitno,sve...Jel znas da je Gt2rs najbolji automobil na svetu za krivine(Tako rekli u mnogim testovima),na nekim testovima poredili sa formulom...Treba snagu da preneses na put,jel si gledao test kada je Dzeremi testirao SL65 Black Series,mislim da je njega i bas je o tome pricao...Auto slajfuje non stop,u krivini mu da malo jaci gas on se okrece...Treba mnogo stvari da se usavrsi da bi automobil bio perfektan...Dzabe ovom 1000nm ako ne moze da ih prenese,sto cisto sumnjam i da moze...
Gt2rs ima 720 cini mi se,ali pogledaj kako on prenosi snagu ;) Najlakse je nabutati motorcinu,napraviti ga da ti se bubrezi lome i okitis ga luksuzom...To svako moze,ali da bi uz sve to bio vrhunski supersportista,potrebno je jos stvari,jos mnogoooo stvari...Zato su Ferari i Porse tu gde jesu,a ostali ipak nize od njih.Pa Karera Gt je izasla jos 2003.godine,jos je u vrhu na Ringu...Rezultat koji mnogi mogu samo da sanjaju evo vec sada 2012.godine...Porse dajem kao primer,ne eto da ga spominjem sto ga volim i tako to...Imas klip za gt2rs na youtube-u,bas pricanje za krivine,ulazak,izlazak,zasto je najbolji,zasto je beast...Eto,ne moras da odgledas klip zbog njega,nego cisto da vidis sta tu jos ima bitno da bi neki ss auto bio na vrhu...Mercedes bolje da pravi najjace verzije sa 4x4,posto ocigledno veliku snagu ne zna da prenese samo pozadi.
Eto,da ne budim samo za Porse,cist primer je GT-R koji ce pojesti za uzinu svakog Mercedesa,ali svakog...Ali on nema tu motorcinu ogromnu,ali svakako prenosi snagu savrseno i mnoge druge stvari su uklopljene cim parira Porseu i Ferariju ;)
@dusan
kad si vec tu pricu pokrenuo, Ferrari je iznad Porsea, svidjelo ti se to ili ne.
@hh
Ha ha ...
Porse i Ferari su zajedno na vrhu,Ferari gleda Porse kao najveceg rivala,Porse gleda Ferari...Tako unazad mnogo godina ;)
@hh
Можда Душан мисли да су Бокстер и Кајман конкуренти Ферарију. :)
Прави конкуренти су Ламборгини и Ферари, то знају и врабци на грани, али не и Душан. :)
Теши се човек да спортска буба може да уђе у исти кош са ремек делима, али то једноставно није тако. :)
911 је испод 458 Италиа, а камоли оне друге тарабе. :)
Ферарију је Калифорнија "улазни" модел а Поршеу Бокстер, а ускоро ће још мање с*ање. :)
Онда иде 458, па 599 ,612 , Енцо.
То једино Душан може да мисли да Порше може томе да конкурише.