
BMW će predstojeći Salon automobila u Pekingu iskoristiti za svetsku premijeru produžene Li verzije nove Serije 3.
Produžena "trojka" Li se od standardnog modela razlikuje pre svega po 110 mm dužem međuosovinskom rastojanju (2920 mm), dok je dužina porasla na 4734 mm.

Serija 3 Li takođe ima i veća zadnja vrata, a nudi naravno više mesta za putnike pozadi.

U ponudi će biti tri verzije, i to BMW 320Li sa 2,0 litarskim turbo motorom sa 184KS, zatim BMW 328Li sa 245KS i BMW 335Li sa 3,0 litarskim turbo šestocilindrašem koji raspolaže sa 306 konja (svi su standardno upareni sa osmostepenim automatskim menjačem).

Serija 3 Li će se proizvoditi u BMW-ovoj Shenyang fabrici, zajedno sa modelom Serije 5 Li.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Интересантни су Кинези, онако мајушни а ложе се на што дужа возила... :)
Ова боја је феноменална а све су прилике да ће ово бити најуспешнији БМВ модел икада!
Niste svesni koliko u Aziji ima dvometraša, džinovi tamo i nisu neka retkost. :) A ima ih najviše na svetu, pa neka ih je i mizeran procenat (visokih) opet će ih biti više no bilo gde. ;)
Zanima me da li je ovaj bi-em-dabliju Made in China?
Koji će k**** Kinezima veći auto nego nama Europljanima kad su prosječno od nas manji za 10-20 cm??!! o.O
nisu Kinezi bas blesavi. Oni od kola traze i funkcionalnost, sto je i normalno, jer u 'nekinesku' verziju trojke odrastao covek ne moze prijatno da sedi pozadi i slobodno mogu da je vode kao vozilo za dvoje odraslih i dvoje 'sitnije nejaci' i sve to pocev vec od skoro 30 hiljadarki.
Dakle, bravo Kinezi sto niste ovce
rekao sam i stojim iza toga.
ova trica ce razvaliti konkurenciju i sa prodajom ima da napravi haos.
Taman je sada dugacak kao A4. ;))) Oni u fabrici ce pocet da mesaju delove, na trojku u peticu a sa petice na trojku. :)))
Kamo lepe srece da su nam ovakva kola i kod nas u evropi. Kinezi i Ameri imaju mnogo bogatije opremljene verzije dok nama u evropi uglavnom uvaljuju neko "smece" od "klot" trojke i ostale kompanije.
@moron i jos neki
da li znate da standardna nova trojka pozadi ima vise mesta od C klase, i isto kao i A4? Ako je trojka samo za dvoje sitne dece pozadi, zasto onda C klasu sedan ne prozovu C klasa roadster? Nego problem je sto neki ovde nisu uzivo prisli nekim automobilim koje komentarisu. Ovo se ne odnosi na Dejana L. Na njegove komentare, komentari su apsolutno besmisleni.
evo zasto se kinezima svidja ovaj auto:
http://www.f30post.com/goodiesforyou/3/f30/longwheelbase/P90091373.jpg
@ toma
Svaka L verzija, bio to mercedes, Audi ili BMW, ima za 10-13cm više prostora za kolena.
Kao i Superb u odnosu na Passat-a.
A i zadnja bočna vrata su duža za toliko!
A ko kaže da je serija 3 pozadi za decu, taj je zao! I serija 1 ima pozadi mesta, za razliku od CT200h koji je pozadi blagi očaj ,,komfora''
@toma
Kome se to pa ne svidja.
Jel postoje neke bitne razlike izmedju evropske i kineske verzije, osim ovog l?
Pa naravno da razlike ne postoje osim sto je povecano medjuosovinsko rastojanje. Ima nekih estetskih "detaljcica" poput hofmaister kink-a, predjeg branika i malo vise hroma. I naravno naruzhene proporcije. Doduse ima i nekih detalja u enterijeru kojih nema u standardnoj trojci. Npr. elekticno podesavanje zadnjih sedista, i jos neki sitni detalji:
http://www.f30post.com/goodiesforyou/3/f30/longwheelbase/P90091374.jpg
Inache na ovoj platformi ce biti 3GT, koji bi makar u formi koncepta trebali da vidimo vec ove godine.
Кинезима морају да ...
Зато им нуде продужене верзије у мањим класама. Једино за кинеско тржиште се нуде таква кола. "Повлађују" им (да не псујем) :)
Е кад би се и у Европи или на другим тржиштима нудиле Л верзије у Е и Ц сегменту, убеђен сам да би повећали продају мањих класа на уштрб већих.
Јер суштина је у понуди простора, па што би узимао већу класу ако имаш доволљно места и у овој мањој, а немаш баш толико пара и мораш да се "натежеш". У Кини морају да играју како они свирају. И зато је Кина једини изузетак где се нуде продужене верзије и у мањим класама. Што је свакако на њихову корист.
Док у остатку света, зна се, Л верзије имају само у С класи (сегменту).
@pitbull
pogledaj cene u Kini. Nista oni njima ne daju za dz. Po ceni po kojoj u Kini kupis ovaj auto, ovde mozes da kupis solidnu peticu.
toma
Da si ti meni ziv i zdrav. Ono sto sam napisao o (ne)komforu nove trojke pozadi, napisao sam nakon sto sam svojim telom premerio njen komfor i napred i pozadi. I u tom vozilu pozadi mesta nema za odraslog ( pa cak i onda kada prednjim sedistima nije podignut prednji sedalni deo ).
Ja samo kazem da je trojka jadna sa komforom pozadi i tu nista ne menja kakva je u odnosu na A4 ili mecku C klase. Zabole me to poredjenje. Petosed limruzina treba da ima moc prevoza 4 odrasle osobe, sto trojka nema i za mene je kao limuzina D segmenta NULA od 30.000 eura...
@toma
Elek. pomeranje sedista pozadi? A gde ce ga? :D
A pazite sliku pozadi, pomerili prednja sedista napred to sto moze. :) Trojka je bila uvek ocajna sa prostorom pozadi, to ne moze niko da opovrgne.
Skučenost BMW 3 pozadi je očigledna, baš kao i u Audi 4 i manjim Mercedesima. To su auti za šminkeraj a ne za neku ozbiljniju namenu prema ceni.