
BMW je prve zvanične fotografije i detalje o novoj seriji 1 u hatchback verziji sa 5 vrata objavio još u junu prošle godine, a u septembru ove godine će se u prodaji pojaviti i nova trovratna "jedinica".
Trovratni BMW serije 1 će premijeru imati početkom sledećeg meseca na Salonu automobila u Lajpcigu, a pažnju privlače dve verzije: najjači BMW M135i sa 320KS i bazni model BMW 114i sa 102KS.



BMW 114i ima 1,6 litarski četvorocilindrični benzinac sa 75 kW/102KS i 180 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 11,2 sekunde i postiže makimalnih 195 km/h, dok BMW M135i pokreće 3,0 litarski šestocilindraš sa 235 kW/320KS i 450 Nm.

BMW M135i do stotke ubrzava za 5,1 sekundu (sa automatikom za 4,9 sec), postiže 250 km/h i u proseku troši 8,0 litara goriva na 100 km (to je naravno fabrički podatak).


M135i je naravno dobio i aerodinamički paket, M alu točkove od 18 inča, modifikovano ogibljenje, M Sport kočioni sistem, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi, sportska sedišta sa alkantarom, M sportski kožni volan...


O ostalim motorima u paleti više u priloženoj tabeli.
Standardno se u trovratnu "jedinicu" ugrađuje šestostepeni manuelni menjač, osmostepni automatik je opcija, dok se serijsaki dobija Start-Stop sistem.
Što se dimenzija tiče, novi BMW serije 1 sa troja vrata je duži za 85 mm u odnosu na prethodnika (sada 4324 mm), širi za 17 mm (1765 mm), međuosovinsko rastojanje je produženo za 30 mm (2690 mm), širi je trag točkova (51 mm napred i 72 mm pozadi), dok je zapremina prtljažnika povećana za 30 litara (na 360 litara).
BMW takođe najavljuje da će se u novembru pojaviti i serija 1 sa pogonom na sva četiri točka, a to su modeli 120d xDrive i M135i xDrive.
BMW serija 1 sa troja vrata:
model |
zapremina |
snaga |
obrtni moment |
ubrzanje 0-100 km/h |
potrošnja |
BMW M135i |
2,979 L |
320 KS |
450 Nm pri 1.300-4.500/min |
5,1 sec. |
8,0 L/100 km |
BMW 125i |
1,995 L |
218 KS |
310 Nm pri 1.350-4.800/min |
6,4 sec. |
6,6 L/100 km |
BMW 116i |
1,598 L |
136 KS |
220 Nm pri 1.350/min |
8,5 sec. |
5,5-5,7 L/100 km |
BMW 114i |
1,598 L |
102 KS |
180 Nm pri 1.100/min |
11,2 sec. |
5,5-5,7 L/100 km |
BMW 125d |
1,995 L |
218 KS |
450 Nm pri 1.500-2.500/min |
6,5 sec. |
4,9 L/100 km |
BMW 118d |
1,995 L |
143 KS |
320 Nm pri 1.750-2.500/min |
8,9 sec. |
4,4-4,5 L/100 km |
BMW 116d |
1,995 L |
116 KS |
260 Nm pri 1.750-2.500/min |
10,3 sec. |
4,3-4,5 L/100 km |
BMW 116d Efficient Dynamics |
1,598 L |
116 KS |
260 Nm pri 1.750-2.500/min |
10,5 sec. |
3,8 L/100 km |
Ivan Mitić – Autoblog.rs
BMW je nocas izbacio jos nekoliko noviteta. Ono sto mi je posebno privuklo paznju je nova instrument tabla kod serije 5 i restilizovane serije 7, koja se menja u zavisnosti od rezima voznje:
http://www.dodaj.rs/f/2X/c5/E9MqdXN/p90093650a.jpg
http://www.dodaj.rs/f/b/xg/Oq8kzBo/p90093651a.jpg
http://www.dodaj.rs/f/29/uV/2NBfASjN/p90093652a.jpg
Ala bi mi legao ovaj plavac... :)
@toma
A N63 sa 450 konja jel izasao?
@loshmi
od jula. Pogledaj jedan podatak koji sam malopre ostavio u temi:
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2012/05/12/video-mercedes-sl-550-vs-bmw-650i-track-test
Ružno-ružnije-serija 1 3vrata.
Pa ovo ne liči ni na šta, vidi mu proporcije, palačinka od Pinokia
Enterijer fotošopiran. Na slici spolja zadnje bočno staklo je manje od prednjeg, a na slici enterijera, iznutra isto to zadnje bočno staklo izgleda kao da je sa serije 9 , hahahahah
zagledas ti bembaru..a sve ko da neces...
volis ti bmw u dubini duse,a ovde mi se femkas nesto.
priznaj,nece te niko pojesti.
@ bmw
Šta ima da zagledam, moje oko ugleda svaki detalj na 1. pogled, retko mi se iskrade da mi nešto promakne bio to BMW ili Yugo. NE bih se bunio da mi ga neko pokloni, odmah bi ga prodao i uzeo nešto drugo, hehe.
Uopšte ne volim automobile sa 3 vrata, a ovaj je plus i ružan i spljošten i s obzirom kolika je hauba, u kabini definitivno nije ostalo korisnih centimetara. :-)
sad se konkurencija lupa u glavu sa cime da konkurisu ovom kralju..jel ono sto oni prave ne moze se ..takmiciti ni sa korejancima ..
Dejanu L sam u temi o trojci karavan odgovorio za njegovo vrhunsko oko za detalje. A ovde cu samo reci, da ce mu se sve kasti kad jednom bude u ruke uzeo fotoaparat sa sirokougaonim objektivom i bude malo eksperimentisao sa uglovima snimanja.
A ajde nadji enterijer na kome nije fotošopirana zadnja klupa, možda si ti metar i žilet , pa ti ne smeta ni na zadnjoj klupi Seicento-a!
Jadni nisu smeli da postave sliku koja nije fotošopirana
Za Bmw fanove ako hocete pravi automobil u ovoj klasi i ako imate novca u septembru pravac u Mercedesov auto salon i kupite onu prelijepu A klasu i kad se budete vozili u nju imacete dozivljaj kao da se vozite u svemirskom brodu,a ne u ovu rugobu od auta kome su stavili prednje farove sa Bmw 7 a zadnje sa Pola.
Naprijed kad gleda covek Bmw 1 ima utisak kao da ima podocnjake i izgled mu govori da kad izadje Merceds A imace mnogo neprospavanih noci,zto i izbacuju ovoliko refresova prije septembra.
ti se obracas bmw fanovima da kupe mercedes???
u a klasi dozivljaj kao u svemirskom brodu????hahahaha...
uozbilji se malo...
Ne vredi BMW-u ni 100 edicija ni 100 različitih paketa.
Ružan je iz svih uglova. Brzo će na redizajn, brže nego Golf5
4.9 do stotke za auto sa zadnjim pogonom i 3.0 L motorom. dobar dan :)
Nikako ali nikako ne mogu da se naviknem na novu seriju 1
Prethodnom sam oduševljen, čak štaviše planirao sam kada izađe ova nova (dok još niasm znao kako će izgledati) sačekam godinu-dve i možda kupim polovnu...
Ali žestoko sam se razočarao, mislio sam da kada je otišao onaj Amer neće više biti promašaja, ali ovo je zaista zaista ružno. Prethodni model je neuporedivo lepši.
sta se tice ruznoce o kome ovde mnogi pricaju..videce se poprodajnim rezultatima..a drugo auto za mercedes i audi je maneken..haha
raziel,ako ti se toliko svidja prethodni sto neuzmes njega?
em ti je znatno povoljniji em ti se vise svidja.gde ces bolju kombinaciju.
@ ivan
Aha, videće se rezultati prodaje A klase za 4 i BMW-a serije 1 za 12 meseci, pošteno , nema šta.
A klasa startuje tek u septembru
Evo ako neko hoce da vidi kako izgleda nova A klasa nek gleda finale Masters turnira u MADRIDU
izmedju Federera i Berdiha,pa sami zakljucite.
Kad su u pitanju uspeh i prodaja, stalna (papagajska) uzrecica MB i Audi fanova je:"VIDECETE VI NA KRAJU GODINE"! :)))
a na pocetku nove godine ih nigde nema.pojela maca jezik.haha.
ali ovo za a klasu da je unutra ko u svemirskom brodu...hahahhahahahhahaha...
mesi,da te poznajem zvao bi te da te castim sokom(jer mala deca ne piju pivo) sa merakom.
Buljava cipela,jednom ruzan..A farovi kao da nisu njegovi,vec da su sa nekog koreanca..ccc
Nisu kao sa koreanca. To je rezervisano za stutgartske taksiste (hehe, ko neka navijacka grupa, "stutgartski taksisti", moze i "zuti", )...
@ toma
Žute ti se gaće! Nisu žuti, Štutgartski taxi je prljavo bele boje (kako već moderno nazivaju boju slonove kosti)
Farovi serije 1 su i gori od Korejskih, jer su Kineski
Молим вас, немојте да коментаришете квалитет преправке већ моју идеју. Слику сам урадио на брзину у пејнту. Мислим да је код "јединице" највећи проблем величина самих фарова. Све остало је веома добро дизајнирано. По мом мишљењу, мали аутомобили треба да имају мале фарове.
Ја то замишљам овако:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/bmw18021.jpg/
Мислим да би овако изгледо много привлачније.
BMW kapa dole ali ovaj je ružan za medalju. Nisam neki poklonik birnosti dizajna ali ovaga ne bi mogao da podnesem u mojoj garaži. Podseća na kočiju
Цвеле
Слажем се са твојом филозофијом, али морам да ти признам да би облик фарова могао да буде бољи. ;)
Али генерално слажем се да би требали да буду мањи.
@ cvele
Bravo za Paint. Far zgleda mnogo bolje, skoro kao na A3, hehe, ali i dalje je kao cipela!
Ok što si suzio far, ali trebao si da ga ostaviš da ide sve do rubova, ovako kao budući Ford mondeo render