
Segment malih sportskih motocikala upravo je postao znatno zanimljiviji. Nakon što je Honda predstavila CBR250R i Yamaha najavila sličan motocikl iste zapremine, u Japanu je juče otkrivena nova Ninja 250R, Kawasakijev odgovor u sve popularnijem segmentu.
Novi Kawasaki Ninja 250R vizuelno se potpuno približio aktuelnom superbike modelu ZX-10R koji je brend iz Akashija predstavio krajem 2010. godine. Jedan od najbolje prodavanih malenih sportista u Evropi morao je da bude obnovljen kako ne bi izgubio bitku sa novom Hondom CBR250R koja je na tržište došla prošle godine. Obnovljeni motocikl bi trebalo da se znatno bolje snađe i u borbi sa budućim KTM-ovim sportistom baziranom na Moto3 motociklu koji Austrijanci uskoro planiraju da lansiraju.

Nova Ninja 250R nije samo našminkani stari dvotočkaš, već su Japanci za njega razvili poputno novi dvocilindrični agregat. Novi motor razvija više obrtnog momenta pri nižim i srednjim obrtajima čineći novu Ninju 250R znatno uglađenijom. Okvir motocikla i njegova šasija sada su znatno čvršći, a zajedno sa širim pneumaticima oni ovaj motocikl čine udobnijim i upravljivijim.

Kako su tehnički podaci ovog dvotočkaša još uvek tajna jedino što možemo trenutno jeste pričati o njegovom dizajnu. Atraktivni maleni sportista veliki deo svog izgleda može direktno zahvaliti većoj Ninji ZX-10R.
Osim svojim dizajnom i upravljivošću, nova Ninja 250R bi kupce trebalo da privuče i ABS sistemom koji je uz nju dostupan. Mladi vozači početnici to bi trebalo da znaju da cene budući da konkurencija nije baš jaka po tom pitanju.
Datum dolaska nove Ninje 250R i njena cena i dalje su nepoznanice koje će se verovatno razrešiti do ovogodišnjeg EICMA salona koji se na jesen održava u Milanu.
Izvor: Automotoportal.hr
Kako tanko i slabasno deluju ove felne. Znam da su dovoljno jake ali opet...
Voleo bih da ga provozam.
Mada što se tiče motora, moji favoriti su Suzuku među sportskim i Yamaha među čoperima.
Одлична Нинџа јуниор ! :)
Феноменално изгледа.
Разиел
ZX-6R 2008, овакав :
http://www.f-fairing.nl/files/images/948.jpg
Презадовољан. Мотор је возан јако,савршено слуша све команде, распоред масе 50/50, као део тебе је у вожњи.
Манге
Јесу.
Лепо.
Волим да уживам у колима, да су удобна , брза, безбедна, луксузна, лепа и да су лађа, као што је Мечка.
А Кава је суперспорт баш, тврда јако, али бескомпромисни спортиста, дивља је.
И то ми се свиђа, волим да је кротим. :)
Друго, не знам јеси ли возио 320 цди 211-цу. Адреналина колико хоћеш. :)
Мени је он још увек најдражи ауто, без обзира на 212.
Та комбинација удобности, брзине и свега што тај ауто нуди, мој фаворит од свих.
Друга ствар су нека чудовишта, али за сваки дан, по мени нема бољег од 211-це 320 цди. Кавасаки за моторе, Мечка за аутомобиле, то је мој избор.
И само пит што се тиче паса. :)
Следећи мотор је десетка Кава.
ПИТБУЛ
Sad si dao iskren i tačan odgovor. Mislimo isto, samo što povremeno umeš da odeš van realnosti. Mercedes = limuzina i tačka. Brz jeste mercedes ali na auto putu ili na putu sa uređenom geometrijom. I na takvom putu može da pređe čudo.
Ponekad vozim Merc W210 320 cdi i još neki sam vozio 220-270 cdi ne mogu da se setim.
W211 sam probao a W212 nikada.
Pitbil,
Strava. Otac je posedovao E270 CDI kao tvoj, ali sredinom 2000-ih poče kriza (bolje reći "harač" države), propade posao, i morade ga prodati.
Mada ja sam previsok pa ni u njemu nisam imao baš previše mesta, naročito pozadi. Za mene je S prava mera. :) :-p
Odličan ti Kawasaki! Ja bih uzeo neki kruzer ili čoper, pa gledam srednji cenovni rang Honde i Harlija...
Pardon, Yamahe i Harlija. Mada može i Honda i Triumph, samo da je chopper/cruiser
Tek sada videh da napisah PITBIL, sori :)
Разиел
Спакован је феноменално, издув испод репа, као пит је. :)
Тип топ скоцкан. А и волим пажњу према детаљима, има пројекторе у фаровима, мачкаст облик фарова, ЛЕД штоп светло, перлу наранџу. :)
И нисам ти изабрао горе неку баш слику где може лепо да се види :
http://i173.photobucket.com/albums/w68/dupdp/DSC01120.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2731/4201639212_1ef9e8b4e0.jpg
Не знам да ли можеш да видиш, код фарова има "зез", тј мало су се поиграли са оклопом и фаровима ( около фарова ), ту добија тај мачкаст изглед.
Ја сам му ставио би-ксенон, то је једино што том мотору треба да се дода.