
Američki SSC je najavio skori kraj proizvodnje modela Ultimate Aero (svojevremeno je držao titulu najbržeg serijskog automobila na svetu), a kako bi se to obeležilo na pravi način, Amerikanci su pripremili specijalno izdanje nazvano Ultimate Aero XT.
Ultimate Aero XT će biti proizveden u ekskluzivnoj seriji od samo 5 primeraka, a pokretaće ga motor iz SSC-ovog novog modela Tuatara.

Radi se o 7,0 litarskom twin-turbo V8 agregatu sa 1300KS i 1360 Nm obrtnog momenta, u paru sa sedmostepenim menjačem. Sa Tuatare je između ostalog i kočni sistem, dok je pogon na zadnje točkove.

Zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana i aluminijuma, Ultimate Aero XT je težak 1273 kg, pa od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 2,6 sekunde.
SSC najavljuje da će maksimalna brzina svakako biti veća od
250 milja na sat (402,34 km/h), a uvereni su da će postići 440 km/h (273 milje
na sat).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Auuu, ali je krenulo sa brutalnim autima u poslednje vreme!
Odličn kombinacija boja, performanse neću ni da komentarišem. :)
ali do ssc brzi po maksimalnoj brzini.
ono sta je jos bitno - kada je ultimate aero oborio rekord po maksimalnoj brzini serijskih auta, uradio je to na jednom obicnom auto-putu sto znaci da moze da dostigne tu brzinu na svakom putu. dok je veyron uvek obarao svoje rekorde po zatvorenim stazama i pitanje je koliko stvarno moze da dostigne na obicnom putu
gde ima da se vidi klip obaranja rekorda ili test ovog ssc-aera,
ozbiljno pitam, interesuje me
@mile antena
"uradio je to na jednom obicnom auto-putu sto znaci da moze da dostigne tu brzinu na svakom putu"
Jesu ga testirali u Srbiji?:D
@cls,
aha, na onom putu od obilaznice prema dobanovcima, to je najbolji put za test :)))
@mile
1. SSC nije uspio iz prve, trebalo mu je nekoliko pokusaja, Veyron brzi do 100km/h
2. SSC je mnogo ruzan, cekamo Tuataru
3. Buggati je mnogo jace ime, ima mnooooooooogoo jacu istoriju
4. Pogledaj enterijer jednog, enterijer drugog
5. Taj tvoj obicni put (inace u pustinji) bi ladno prosao kao pista za avione, em sirok em dugacak, u Evropi nema tolikog puta (a i da ima ne bi mogli zatvoriti) pa mora na stazi.
6. Ako cemo u krajnosti, imas Supri tjuniranih & GTRova koji su brzi od oba (ali to nije fer porediti ali u sustini to je SSC - drag car)
Nema smisla porediti SSC UA sa Veyronom, jer jbg, Veyron je bolji. SSC jeste jeftiniji ali sa razlogom.
I jos nesto Mile, ti se zalis na one preforsirane motore kako ce imati kratak vijek trajanja, a sta ce biti sa ovim 7.0 V8 1300ks? Duze ce trajati Veyronov 8.0 W16 sa cetiri turbine?
sve je to nebitno sta si napisao, jer je ssc ultimate aero tad oborio rekord veyrona po maksimalnom brzini (rekord koji je veyron kasnije opet oborio kada je predstavljen super sport, sada tuatara treba da ga opet obara).
nesumnjam da je veyron generalno bolji auto, s obzirom da je 3 puta skuplji i mora biti, ali je ssc brzi, a to je cela poenta. iskreno mislim da je mnogo impresivnije da jedna mala firma kao sto je ssc napravi najbrzi serijski auto na svetu koja nije imala milione i miliona volkswagenovih dolara/evra u ulaganje kao bugatti
Treba neko da uradi uporedni test/emisiju Vejrona SS, Koenigsegga Agera R i ovog SSC-a
Ma moze i 2.000 KS da ima ako nema 4x4 pogon Veyrona po ubrzanju ne moze da prestigne a sigurno je i to da je Veyron bolje i kvalitetnije odradjen i pravo je remek delo inzenjera i moze vise da predje od ovog u radionici sklepanog SS auta, ipak VW sa svojim kesom stoji iza Bugatti-ja... i 4 bolje vuku od 2... a o maksimalnoj brzini ipak je to dosta snage moze biti da je brzi... :)