
Nakon seta odličnih špijunskih fotografija objavljenih krajem prošlog meseca, Toyota je danas objavila i prve zvanične slike nove, druge generacije Aurisa, čija se dosadašanja verzija u prodaji pojavila početkom 2007. godine.
Novi Auris će premijeru imati krajem septembra na Salonu automobila u Parizu, a pored hatchback modela sa 5 vrata kasnije će ponudu proširiti i karavan varijanta.

Pored novog izgleda spoljšanjosti, novi Auris se odlikuje i prostranijim i komfornijim enterijerom (u saopštenju se ističe i 20 mm više mesta za putnike pozadi), povećanim prtljažnikom (na 360 litara), poboljšanim voznim osobinama, bogatijom opremom, smanjenom težinom (do 40 kg, u zavisnosti od verzije), kao i smanjenom potrošnjom goriva i opcionim Skyview panoramskim krovom.

Novi Auris je dugačak 4275 mm, širok 1760 mm, visok 1460 mm, međuosovinsko rastojanje je 2600 mm, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.28. To znači da je novi Auris 30 mm duži i 55 mm niži od dosadašnjeg modela, kao i to da su širina i međuosovinsko rastojanje ostali neizmenjeni.


Od motora se za sada pominju 1.33L i 1.6L benzinci i 1.4L i 2.0L dizelaši, a kao i sadašnji Auris, i novi model će imati hibridnu verziju (kombinacija 1,8 litarskog benzinca, elektromotora i CVT transmisije).


Proizvodnja novog Aurisa će se za potrebe evropskog tržišta odvijati u Toyotinoj Burnaston fabrici u Velikoj Britaniji.
Ivan Mitić - Autoblog.rs



Nemate pojma o dizajnu i na sta koji auto lici i da li je nesto lepo, to moramo da cujemo od Design Gurua i samoproklamovanog doktora da bi znali... ;) :)
Savrsen! Pravi Japanac, ima taj 90 izgled koji mi je i onako najlepsi, a pogledaj gepek koliki je. Verovatno je nazad pod ravan, kao kod vecine Toyota. Ali, nekako i dalje mi je privlacnija trenutna Korola.
Da li je ovo pocetakn kraja japanskih proizvodjaca automobila ostaje da se saceka i vidi, ali ovaj model tesko da ce uspeti konkurisati i korejskom Hyundaiu, a kamoli zahuktalim "nemackim" proizvodjacima; bar kada su u pitanju trzista na kojima paralekno nastupaju. U Evropi sasvim sigurno, ne.
a pogledaj gepek koliki je. - gepek sa 360l je prosečan, da ne kažem manji od civica, cee'd-a, i30...
Katastrofa... Hyundai i30 od pozadi...napred zasiljeni neki ruzni miniven (Toyota previa iz 90tih godina)...
unutrasnjost... covece.. kakav fail...
... a sta ste drugo mogli ocekivati od japanskog dizajna i engleskog proizvoda?
Da niste mozda ocekivali Audi?
Ej, ja vidim kommentar, a kad kliknem na njega, nema ga. izgleda da je izbrisan. Vidim samo ovo
,,[Vojvoda] Firma. Kakve to veze ima sto je IP isti? Ne moramo svi imati isto misljenje. "
Vojvoda, ako te je auto upozorio za IP, to je verotvarno što ti i još jedna osoba imate istu IP adresu. Ili je još neko pisao sa tvog kompjutera, ili si pisao u igraonici. Moderator najviše reaguje kada se neki svađaju, a pritom ljudi koji se najviše podržavaju u svađi imaju isti IP, što najčešće znači da je to jedna osoba pisala. Auto ima IP tool, alat za skeniranje Ip adresi. On čak može da banuje IP tako da uopšte ne možeš da pišeš. Čisto informativno da znaš, nebi trebalo više imena da koristiš sa tvog kompjutera, posebno ako se nadovezuješ sam za sebe.
A da napomenem, ja sam na primer na kablovskom internetu pa svi imamo istu IP adresu, pola grada. Ali to administrator začas proveri, pozove provajdera i pita da li je to globalna IP adresa i gotovo, pre nego što banuje IP adresu i sve ljude sa njom.
Auto, obriši ovaj komentar kasnije, u toku večeri, ovo je bilo informativno samo da vidi, ako je još tu. I ostali da znaju.
mislim da su farovi zadnji isti ko u mitshubishia ASX...bas me podsjeca na njega..prednji kraj je dobar..prosjek sto je uvjek i bio..Malo bocne linije nisu nesto i ovaj zadnji prosireni dio...al sudimo kad ga vidim na ulici
@ bmw serija 8 20 Avg 2012, 14:38
I sam sam sa cudjenjem odgledao video, poenta mi nije jasna...
@alfamito
Slazem se za slicnost farova sa asx-om. Japanci ne treba da forsiraju zute migavce u Evropi, to bi trebali da promene.
damko,izgleda da je druga reklama iskljucivo za Srbiju,rusiju,cg itd. da malo promovise te njihove vrednosti...od muskarca naprave zenu.malo li je?
@bmw serija 8
Hahahaha, al' I dalje mi nije jasno kako su ovom reklamom hteli da povecaju broj kupaca novog aurisa.
Sa ovim zadnjim krajem, ponajviše zadnjim branikom, izgleda najblaže rečeno čudno? Branik kao da ima neku retku i tešku "bolest".
Nema sumnje da će se prodavati, jer prosto ima svoje verne kupce kao i Golf, na kraju krajeva...
Možda ih neće steći puno novih, tj.onih koji baziraju kupovinu na osnovu vizuelnog dojma, ali koga je briga?
Ponekad mi se čini da Tojota angažuje dizajnere "druge lige", dok za mehaniku "uzima" najbolje u generaciji!?
@ Orlo
1. nisam ja samoproklamovani DOKTOR, to ime mi je dao gospodin Lekar Čarobnjak!
2. Deo oko maglenki je da ispovraćaš creva, farovi promašaj, ovi blatobrani nedefinisanih linija, koji se mimoilaze sa svim drugim linijama, c stub kao surf daska ravan, a gril, gril je pobedio.
Najružniji u klasi odma iza CT200h
I zašto je zadnji blatobran (rub) okrugao, a prednji polujajasto izvitoperen kao na 207, i kakav je ono prelaz sa branika na prednje krilo, kao da je preživeo udes.
Nije li linija obmotavanja oko maglenki PUŽOLIKA?
Kakvi su ono farovi? Zmaj od papira? A tek položaj mačijih očiju u zadnjem braniku, cirkus, pa ovo da je slepac crtao ispalo bi bolje!
Nisu valjda blesavi toliko da ovo nude u Evropi? Izem im francuski dizajn centar Toyota
A nadao sam se da će iole ličiti na moje ispravke!
http://www.dodaj.rs/?3m/NH/49ISKAIK/auris-2014.jpg
http://www.dodaj.rs/?o/Q4/2u3POfYW/auris-2014-rear.jpg
@ Orlo
Kaži mi šta ti se više sviđa, original ili moje dorade?
Bar mi kaži za deo oko maglenki!
Dr Deki
Farovi mu dođu kao najbolji deo. Sve u svemu dizajnerska sprdačina. Pre neki dan sam rekao da joj je pod hitno potreban redizajn, a isto važi i za Yaris.
Deki, dobri su ti radovi! Samo zadnji deo kao tvoj je već viđen na više automobila...
Inače s obzirom da su ga dizajnirali Francuzi trebalo je to mnogo bolje...
Auto je korektan i sigurno ce imati svoje kupce. Meni se jedino ne dopada jer automobil nema male turbo benzinske motore i sto uz ovakav auto klasicna rucna kocnica nikako ne ide i tu je trebao lepo da bude taster elektricne kocnice i onda bi sve bilo komplet. Rucica menjaca je perfektna i super je sto je ona barem elektronska...
E bas ste zabrinuli ove iz Toyote i Lexus-a. Izgleda da prestaju sa proizvodnjom automobila!
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2012/07/26/toyota-preuzela-prvo-mesto-od-gm-a-po-globalnoj-prodaji-za-prvih-6-meseci
http://www.autoblog.com/2012/07/27/toyota-sales-rebound-to-reclaim-spot-as-worlds-largest-automake/
http://www.autozeitung.de/auto-news/absatz-autobauer-toyota-wieder-nummer-eins-auf-dem-weltmarkt-erstes-halbjahr-2012-1280
Evo sta kazu nasa braca Nemci:
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/toyota-auris-auf-dem-autosalon-paris-die-japanische-europa-offensive-5468058.html
Pa zadnji deo stvarno iskopirani i30, prave brata ruznom pacetu.
Procitah u nekom auto dodatku da navodno u ovaj auris ide ugradnja BMW-ovih dizela, zna li ko sta o tome?
Ili ovde samo zene i doktorke zaduzene za dizajn komentarisu? :)
@Cika Sima
BMW dizeli za Toyotu:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/12/01/toyota-i-bmw-postigli-dogovor-o-razvoju-nove-generacije-baterija-za-ekoloske-automobile
http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/07/22/the-toyota-alliances-bmw-part-1-the-first-volley/
http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/07/27/the-toyota-alliances-bmw-part-2-the-alliance-deepens/