home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvo kratko podsećanje da će pretpremijera novog VW Golfa biti održana 4. septembra u Berlinu i da će "sedmica" zatim biti predstavljena i na Salonu automobila u Parizu (prodaja startuje u novembru).

To je ranije nego što je prvobitno planirano, budući da je aktuelni Golf VI predstavljen krajem 2008. godine. Prvi Golf je inače promovisan 1974. godine, drugi 1983., treće izdanje je usledilo 1991., "četvorka" je stigla 1997., a Golf "petica" 2003. godine. Sve u svemu, od 1974. godine do danas proizvedeno je više od 29 miliona primeraka Golfa.

Golf VII će kupcima biti dostupan u hatchback verzijama sa 3 i 5 vrata, kao karavan, kabriolet sa klasičnim platnenim krovom, a možda ponovo i kao Golf Plus. Po nekim ranijim najavama možemo očekivati i Golf CC, kupe sa četiri vrata.

Najavljuje se da će Golf VII (napravljen na novoj MQB platformi) biti duži i širi nego Golf VI, prostraniji, komforniji, bezbedniji i zabavniji za vožnju. Takođe, biće i lakši nego do sada. 

Konkretnije, Golf VII je dugačak 4255 mm, širok 1799 mm, visok 1452 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2637 mm, trag točkova je povećan za 8 mm napred i 6 mm pozadi, dok je zapremina prtljažnika povećana sa 350 na 380 litara. To znači da je Golf VII od prethodnika duži za 56 mm, širi za 13 mm, niži za 28 mm i da ima 59 mm duže međuosovinsko rastojanje.

Unutrašnjost je prostranija, pa VW u svom press saopštenju ističe 15 mm više mesta za noge putnika pozadi, kao i više mesta za ramena putnika (31 mm napred i 30 mm pozadi).

Težina je u zavisnosti od verzije smanjena do 100 kg u odnosu na Golf VI, a bazni model "sedmice" ima 1050 kg.

Smanjena je i potrošnja goriva, i to 13,9% u proseku, dok su neke verzije ekonomičnije i do 23%.

Volkswagen za sada nije naveo koji će se sve tačno motori ugrađivati u novi Golf, ali je potvrdio dolazak novih trocilindričnih i četvorocilindričnih turbo dizelaša.

Bazna verzija će imati 1.2 TSI benzinac, a pominje se i 1.4 TSI turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem (ima 140KS, u kombinaciji sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom potrošnja goriva je 4,8 l/100 km, emisija CO2 iznosi 112 g/km), kao i TDI dizelaš sa 105KS koji će trošiti 3,8 l/100 km.

U ponudi će biti i Golf BlueMotion sa 1.6 TDI dizelašem koji će po najavama nemačke fabrike imati potrošnju od samo 3,2 l/100 km. 

Na Salonu u Parizu će biti predstavljen i VW Golf GTI concept, koji bi trebalo da ima 2,0 litarski turbo motor sa 225KS i da bude oko 70 kg lakši nego sadašnji model.

Takođe, novi Golf GTI će biti i ekonomičniji, pa se navodi da će potrošnja biti smanjena za oko 15%, dok će cena porasti za oko 800 evra i iznosiće 28.500 evra (u Nemačkoj).

Deo GTI paketa će između ostalog činiti i atraktivniji eksterijer, modifikovano ogibljenje i sportska unutrašnjost.

Kupci Golfa VII će između ostalog moći da dobiju i adaptivni cruise control sa emergency braking funkcijom (pri brzinama do 30km/h), kao i sisteme lane assist, traffic sign detection i OPS (overhead parking system).

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Volkswagen

Renderi: Automotorundsport.de i Autobild.de



čitanja : 3096



Komentari

Nista dok se ne objave zvanicne fotke...

Autor carobnjak 22 Avg 2012, 19:26

Sasvim sigurno će ovako izgledati, šta Nemci objave u njihovim magazinima, računaj da će tako i biti (+/- neke sitnice)...

Autor Raziel 22 Avg 2012, 19:35

Ovako je trebala 6. generacija da izgleda..

Autor Panchev9 22 Avg 2012, 19:56

Opet ništa novo,vrte se sa ovim dizajnom u krug.

Autor milan 22 Avg 2012, 21:08

Meni je dobar. Najveća promena je što sada izgleda dosta agresivnije, tako da prilično odstupa od dosadašnjeg...

Natpis ispod znaka kod prtljažnika je dobra sitnica, koja fino popuni izgled zadnjem delu...

Autor Raziel 22 Avg 2012, 21:12

Plavi je ok, crveni je odvratan.

Autor Predrag 22 Avg 2012, 21:13

Uporno ga produzuju, a u kompaktna parking mesta vise ne moze da udje. Ociglednao da salju golf "gore" i da ga polo menja kao gradski i porodicni automobil...

Autor Fordovac 22 Avg 2012, 21:44

@Fordovac

Ja sam iznenadjen da nije jos duzi. Astra i Mazda3 su oko 440cm. Cak su i nova A klasa i A3 430cm...

Autor W 22 Avg 2012, 21:51

Ni ne treba. Astra i 3 su skoro zagazili u teritoriju gde su ranije bile limuzine D segmenta.

Ako već mora duži, onda je tu Jetta...

A i slažem se sa Fordovcom, vrv će u sledećoj generaciji polo biti ono što je nekada bio Golf IV. :)

Meni je V baš po meri, takve dimenzije su za tu klasu...

Autor Raziel 22 Avg 2012, 21:54

@Raziel

Onda bi ti i VI bio po meri, njihova se razlikuje 5 milimetara:)

Autor W 22 Avg 2012, 22:08

znas kad bi 1 leksus to izdrzao???nikad :-))))))))

Autor bmw serija 8 22 Avg 2012, 23:39

Sve super, sve 5, samo izgleda da će imati mali trokutasti prozorčić na A stubu kao astra. Da Silva, pa to više niko ne radi, baš si to morao staviti na golfa. Fuj!

Autor Milan 22 Avg 2012, 23:51

Evo kralja, konkurencijo placi, hehehe. Ima da razbije sto se prodaje tice, bazna verzija jedva preko tone teska, svaka cast, i dalje vrlo kompaktan sto se dimenzija tice (ne znam da je neko od konkurenata uspeo da spakuje nov model u toj klasi u svega 4,25 metara), sa ovom tezino i novim dizelima lagano ce da trosi oko 4 l/100 km.

Autor Damko 23 Avg 2012, 00:10