
Land Rover je ponovo osvežio Freelander 2 koji u modelskoj godini 2013 između ostalog nudi širu paletu boja (Aintree Green, Havana i Mauritius Blue), nove alu točkove, manje vizuelne izmene, doterani enterijer, bogatiju opremu, veći komfor i ekonomične dizel motore.

Vizuelnih izmena nema mnogo i one se pre svega odnose na doterna prednja i zadnja svetla sa Xenon LED tehnologijom, masku, alu točkove od 17 inča kod XS modela (19-inčne kod Dynamic verzije), kao i modernizovani enterijer sa potpuno novom centralnom konzolom.

Takođe tu su i doterana instrument tabla, kolor 7-inčni ekran osetljiv na dodir, nova "inteligentna" el. parking kočnica, kamera za vožnju unazad, unapređeni navigacioni sistem, "Say What You See" system (sa glasovnim komandama za audio, navigaciju, telefon i klima uređaj), poboljšana zvučna izolacija, kao i Meridian sound system (380W sa 11 zvučnika ili 825W sa 17 zvučnika).

Novost u ponudi je i top verzija HSE LUX koja između ostalog podrazumeva i Windsor kožna sedišta i 19-inčne Diamond točkove.
Što se motora tiče, Land Rover u saopštenju ističe 2,2 litarski turbo-dizel TD4 sa 150KS i SD4 sa 190KS. Slabiji je dostupan i u Freelander 2 eD4 verziji sa 2WD pogonom, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem i Stop/Start sistemom. Ova verzija po fabričkim podacima ima potrošnju goriva od 6,0 l/100 km i emisiju CO2 od 158 g/km.

U opremi 2013 Freelandera 2 se nalaze i ABS, Electronic Traction Control (ETC), Electronic Brake-force Distribution (EBD), Cornering Brake Control (CBC), Emergency Brake Assist (EBA), Dynamic Stability Control (DSC), Roll Stability Control (RSC), Engine Drag Control i 7 vazdušnih jastuka.
2013 Freelander 2 će zvanično biti predstavljen krajem oovg meseca na Salonu u Moskvi, a prve isporuke počinju u oktobru.
Cene za 2013 Freelander 2 na britanskom tržištu startuju od 23.700 funti, što je 1.000 funti više nego ranije.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
previse je tu plastike u unutrasnjosti koja narusava klasicni izgled
@ sisafan
Meni je prelep, pravi Britanac, klasičan i proporcionalan.
Kao klinac sam najviše voleo Jaguar X-Type zbog najlepših proporcija na svetu!
Do skoro je jedna tatina cerka ovde u NS-u imala roze Freelander 2 sa roze felnama posebno ofarban za nju - fabricki, a sada vozi Evoque SD4, 20'' felne, i ostatak u fullu rekao bih da je Dynamic...
Lep je, sviđa mi se, jednostavne linije, malo naglašen robustan izgled, odiše elegancijom.
Konzervativan i uzdržan, baš onakav kakav treba da bude.
Vrv jedini pravi terenac među ovim malo manjima...
Skladno, dobar enterijer, dobar I dizel sa 190 hp, sve u svemu odlican auto.