
Još u martu se pojavila informacija da Renault u drugoj polovini ove godine planira da napravi svoju verziju aktuelnog Nissana Sunny, a danas je francuska kompanija svoj novi sedan i zvanično predstavila indijskim novinarima.


Renaultova verzija ovog sedana je nazvana Scala, a mehanički je identičan pomenutom Nissanovom modelu. To znači da je Scala dobila 1,5 litarski benzinac sa 99KS (opciono i sa CVT transmisijom) i 1,5 litarski dizelaš sa 86KS.



Slično je Renault nedavno već uradio sa novom Microm kada je ovaj mali Nissan u Indiji ponudio i kao Renault Pulse.

U svakom slučaju, Renault Scala je u odnosu na Sunny doživeo određene kozmetičke promene (pre svega podrazumevaju izmenjeni prednji deo) za koje se pobrinuo Renault Mumbai design studio.
Renault Scala je inače dugačak 442 cm, dok zapremina prtljažnika iznosi 490 litara.

Renault će novu Scalu indijskim kupcima ponuditi već sledećeg meseca, a kako se očekuje, Scala će biti nešto skuplja od Nissana Sunny.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Renault, Indianautosblog.com i Motoroids.com
Bože, zašto?????????
Ovo je promašaj veka, zadnji prepust veći nego na vozilima od 5m. Napred linija ispod farova koja se proteže ka nazad, kao na drvenom čamcu. C stub trageija, štopovi Tragikomedija!
Ne smem ni da zamislim ovo na ulici!
Enterijer Lada + Discman s početka devedesetih.
Živela Škoda Rapid, živeo Češki dizajn!
Natovari mu se prtljažnik i tada počinje da glisira :)) Ovom raspored mase napred/nazad ne može da bude oko 60:40, već samo obrnuto.
Definitivno treba zabraniti dizajnerima da se bave dizajnom automobila.
Ovo je Japanski funkcionalni dizajn i plod je proucavanja Azijskog trzista, uglavnom Indijskog.Ovo je auto koji je proizvod zelja tamosnjeg stanovnistva i prodavace se kao alva, zato sto je kvalitetan, jeftin, prostran i ima dosta opreme.Njih ne interesuje sta neko u Evropi, a posebno u Srbiji misli o c stubu ili bocnoj liniji.
@ Bora
Aha, još malo će da naprave Pickup od ovoga, samo još malo da produže prtljažnik i da skinu poklopac prtljažnika.
Sve mogu da shvatim, ali da zadnji prepust bude preko 1m, na autu od 4.5m, to nikako
ovo je americki nissan versa, najjeftiniji novi auto u americi ($11,000 nov)
Da je.e oca ako može "lepše" od ovoga..
http://www.democraticpaper.com/wp-content/uploads/2012/01/New-Maruti-Swift-Dzire.jpg
Cena prodaje ovaj auto, a ne dizajn. Tako je bilo i sa Loganom kada se pojavio.
Uros Cuore Sportivo, e to!
Ali ovaj novi Logan obećava nešto i sa dizajnom.
@MasterHaosis,
Slozio bi se samo kad je izgled prednjeg dela u pitanju i auto je zaista lep i svez, da se tako izrazim. Ipak, sve iza C stuba bi se moglo nazvati zloupotrebom dizajna kada su ukusi evropljana u pitanju. To je ipak moje skromno subjektivno misljenje...
Koga je briga, ici ce ovo k'o alva tamo gde je namenjeno. Puno lima za malo para.
Tako smo se mi odlucili za Logana, bas nakon Skale ali Z128-ce.
Dodao bih jos nesto. Indijci su narod sa populacijom od preko milijardu dusa. Ako je neko imalo upoznat sa njihovom kulturom, kinematografijom, nacinom odevanja i sl. shvatice da je njihov pojam estetski lepog malko drugaciji od naseg. Zadnji deo ovog auta moze nama da bude kich ali u Indiji je "napad na cula" prisutan na svakom koraku i to je njima normalno. Boje, mirisi, zacini,odeca... Totalno drugacije poimanje svega sto mi ovde (u Evropi) volimo. Canim da je ova Scala tamo lepotica i tu nema nicega pogresnog. Promisljen potez uprave Renoa i Nisana.
Njima bi moj Logan bio dosadan...Nije da je meni zabavan ali razumete sta 'ocu da kazem.