Nakon što je već predstavio novu Altimu i Pathfinder, Nissan je za severnoameričko tržište sada pripremio i Sentru modelske godine 2013.
Izgled 2013 Sentre je napravljen po uzoru na veći Nissan Altima, što važi i za unutrašnjost u kojoj su upotrebljeni i kvalitetniji materijali.
Nissan navodi da 2013 Sentra ima i prostraniji enterijer i veći prtljažanik (sada 428 litara) od prethodnog modela, kao i to da je za 68 kg lakša nego ranije.
2013 Sentra je duža nego ranije (sada 4625 mm), ima i duže međuosovinsko rastojanje (2700 m), ali je niža (za 15 mm) i uža od starog modela (za 30 mm). Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.29 u odnosu na 0.34 koliko je imao stari model.
Za pogon se brine 1,8 litarski četvorocilindrični benzinac sa 130KS i 173 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili CVT transmisijom) koji ima za 13 odsto manju potrošnju goriva.
Prodaja nove Sentre će u SAD-u početi ove jeseni, a biće dostupna sa paketima opreme S, FE+ S, SV, FE+ SV, SR i SL.
Sentra SR je verzija sa atraktivnijim izgledom, a između ostalog ima i aero body kit (izmenjeni branici, pragovi, spojler na prtljažniku), hromiranu izduvnu cev, alu točkove od 17 inča i sportskiju unutrašnjost.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Zar ovo izgledom ne kvari malo posao Nissan Maximi? Preterano lice, a ovo broj mjanje...
sto bi kvarilo? kad audi a1 ne kvari posao a6, kad vw polo ne kvari posao passatu (iako su dizajnerski identicni), nebi trebao biti ni ovde problem ...
Malo si preterao sa poredjenjem, uporedio i automobile razlicitih zapreminskih formi... Ovo je umanjena Maxima, zar ti ne bi smetalo da kad vec vozis skupi Nissan, pred tebe stane skoro identian a jeftiniji...
razlika izmedju sentre i maxime nije nista drugacija nego izmedju recimo golfa i passata, ili a3 i a6.
jedan veci drugi manji, ali dizajnerski identicni
Pa sad svi prave ista kola, bmw 3 i 5, audi a4 i a6, cadillac ats/cts , itd...
Auto je ružan!
Veliki pozdrav iz budve od Dr Deki-ja i Dušana ć iz Budve! Mi pijemo vino a vi?
Sjećam se NFS Underground i one Sentre a ne ovoga ružnoga smeća danas...
nijedna sentra nikad nije bila neki auto, jedini koji je privlacio koliko-toliko paznju je bio se-r spec v sa 175 hp.
to su obicni mali ekonomini kompakta koji nemaju veze sa performancama. kao i svaka druga sentra, i ovaj model ce biti daleko od vrha, ali ce isto imati svoje kupce