
Neverovatan interes i nekoliko godina nagovaranja konačno su smekšali mišljenje rukovodstva Volvoa pa su odlučili da odobre proizvodnju studije C30 Polestar koja je javnosti prvi put predstavljena na proleće 2010. godine. Ipak, nije to onaj C30 Polestar koji smo svi željno očekivali, već njegova potpuno ublažena verzija.
Posebna serija C30 Polestar neće baratati sa 405KS koliko je imala studija predstavljena pre više od dve godine, već će njegov T5 sa normalnih 227KS biti pojačan sa 23KS i 50 Nm obrtnog momenta. Novi C30 Polestar je u osnovi C30 T5 R-Design koji je dakle dobio nešto veću snagu, nove 17-inčne aluminijumske točkove, karakterističnu plavu boju i tek blago izmenjenu unutrašnjost u odnosu na model na kome se bazira.
Standardni nivo opreme je onaj koji je obično upakiran u Premier Plus paket, a tu spadaju panoramski krov, sedišta na struju, LED dnevna svetla, pokretanje bez ključa i aktivna dual Xenon svetla. Budući da ovde nema ni “P” od C30 Polestara s početka decenije, onda takva mora biti i cena. Tako će posebna serija C30 Polestar koštati tek oko 3.000 evra više od Volvoa C30 R-Design na kome je bazirana.
Izvor: Automotoportal.hr