home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dacia (u vlasništvu francuskog Renaulta) je u prvoj polovini godine već predstavila dva nova modela (Lodgy i Dokker), dok će na Salonu u Parizu premijeru imati i nove generacije Sandera i Logana.

Kako stvari sada stoje, bez obzira na brojna poboljšanja u odnosu na još uvek aktuelni model (predstavljen početkom 2008. godine na Salonu u Ženevi), cena novog Sandera se neće bitnije menjati.


Novi Sandero će dakle i dalje ostati jednostavan i pristupačan automobil, a pored savremenijeg dizajna u odnosu na sadašnji Sandero, dobiće i moderniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, poboljšanu bezbednost, kao i osveženu paletu motora.

Motori su naravno iz Renaulta, novost je trocilindrični turbo benzinac 0.9 TCe sa 90KS i 135 Nm (u ponudi će biti i Stop & Start sistem), a ostali su benzinac 1.2L sa 75KS i 107 Nm, kao i 1.5 dCi dizelaš sa 75KS (200 Nm) i 90KS (220 Nm).

Kasnije bi trebalo da se pojavi i 1.2 TCe benzinac sa 115KS koji bi trebalo da zameni 1.6L sa 105KS.

Novi Sandero je dugačak 4057 mm, širok 1733 mm, visok 1523 mm, međuosovinsko rastojanje je 2589 mm, a zapremina prtljažnika iznosi 320 litara.


U ponudi će i dalje biti i Sandero Stepway koji će ponovo karakterisati nešto atraktivniji izgled (modifikovani branici, novi pragovi, proširenja blatobrana, krovni nosači, veći alu točkovi, srebrni retrovizori...).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 6121



Komentari

Izuzetan pomak.
Privlačan automobil.
Naravno, kao drugi, ženin auto :)
Zadnji kraj malo vuče na vw polo, valjda zbog svetala.

Autor Nemanja 17 Sep 2012, 12:42

Unutra je bolji od tekućeg, a spolja je unakažen zadnji kraj a naročito zadnje staklo, koje nema veze sa ostatkom automobila. Kao da je skinuto sa nekog drugog automobila... I njega i Clio 4 treba iseći iza B stubaova pa ponovo sve ispočetka.

Mange
Jel i dalje tvrdiš da je ovo bolje, lepše i u klasi... Fabije?

Autor Predrag 17 Sep 2012, 12:53

@auto
Jel ste sigurni cija je ovo unutrasnjost, posto je ista slika i kod Logana?

Autor Bati 17 Sep 2012, 13:08

Bati
Sandero i Logan su oduvek imali istu unutrašnjost.

Autor Predrag 17 Sep 2012, 13:20

@Predrag
Nisam do sad obracao paznju, posto me uopste nisu zanimale ``bacije``, mada ni sad nisam nesto preterano zainteresovan, ali gde bas potpuno iste slike.

Autor Bati 17 Sep 2012, 13:24

@Predrag
Jedino mi je interesantan ``dunster`` za odlazak na pecanje i tako te gluposti, ali je previse skup sa dizelom i 4x4.

Autor Bati 17 Sep 2012, 13:26

Jel ovo urabn ili sport?
Polo serija 1 od nazad!

Autor Dejan L 17 Sep 2012, 13:33

@ Bati
Ima napretka, sedišta sada imaju bočnu potpor i nisu sam presvučena kao jastučnicom, bez štepa. Pa neće više biti zarozana

Autor Dejan L 17 Sep 2012, 13:39

FIN AUTIC !

Autor NemanjaBB 17 Sep 2012, 13:55

@ Predrag

http://www.dodaj.rs/?m/mb/mwJMcP5/dacia-snadero-80.jpg

Na ovo misliš?

Autor Dejan L 17 Sep 2012, 14:07

Samo je pitanje koliko kosta neosakacena verzija (minimum: ABS, klima, podizaci napred, pomeranje volana gore-dole, audio instalacije, rezervni tocak, deljiva zadnje sedista, servo, maglenke, centralna s daljinskim).....

Autor Jaje 17 Sep 2012, 14:13

@Dejan L

Kada vidim današnje "C" stubove uvek pomislim na najbolju varijantu:

http://www.flickr.com/photos/22000300@N02/2123742809/lightbox/

;)

Autor Predrag 17 Sep 2012, 14:19

@ Predrag
Ali to nije moderno, hahaha
Koja glupost, moda i inženjerstvo u sukobu! A 500L, Lada Kalina, Polo, C3? Retro ili praktičnost? Danas uvode neke glupe sisteme bezbednosti, a širok C stub ne smatraju opasnim. To bi prvo uveo u niz bezbednosnih mera

Autor Dejan L 17 Sep 2012, 14:32

Predrag
Beze veze je primedba za C stub. Šta i kako se njime može smanjiti - povećati preglednost pozadi? Preglednost pozadi zavisi samo od stakla na petim vratima, posebno na njegovu visinu od asfalta i površinu. Tu razlikujemo normalan i bunkerski :)

Autor Mange 17 Sep 2012, 15:32

@Bati

I ja sam odmah primetio da se radi o jednoj slici za 2 automobila, isti je pogled kroz vetrobran. ;)

Autor Damko 17 Sep 2012, 16:48

Jeste da je koji cm manji od Golfa, ali nije mi jasno ko bi kupio sterilnog Golfa pored ovako prefinjenog dizajna. Nikako mi nije jasno koliko ostali zaradjuju po proizvedenom automobilu kada Dacia koja u svemu u najmanju rukuprati a u dosta stvari prestiže Nemačku konkurenciju košta ovako malo. Ljudi zbog svojih kompleksa će kupiti Audi A3 pa makar i gladovali umesto da uzmu ovaj prelepi najnoviji model Dacie sa svom potrebnom opremom.

Autor Dacija 17 Sep 2012, 18:31

@Dacija,

Ja mislim da ti imas finansijski interes da ostsvljas ovakve komentare :)

Autor Jaje 17 Sep 2012, 20:28

Pa necu ponoviti onaj komentar od gore mislim na Logana vazi isto.

Autor bk 17 Sep 2012, 21:06

Fino su napredovali u odnosu na prosli Sandero. Enterijer mnogo bolji. Po mom misljenju solidan auto.

Autor Bagzi 18 Sep 2012, 00:10

Solidno izgleda, više bih voleo da se Dačije proizvode u Kg nego onaj 500l

Autor STrider 18 Sep 2012, 01:55

Sasvim pristojno izgleda, vidi se napredak ka tome da ne izgleda kao puko prevozno sredstvo nego da ima i malo maste. Moj favorit ce biti usminkani Stepway koji ce izgledati verovatno jos bolje. 1.2 ce kod nas ciniti okosnicu prodaje i 1.5 dCi a ovi novi TCe mogu da mu povise cenu i nazalost budu skupi za nase osiromasene kupce...

Autor Orlo 18 Sep 2012, 23:26