
O Jaguarovom modelu F-Type se poslednjih meseci dosta pričalo (maskirani prototip je bio predstavljen i na poslednjem izdanju događaja Goodwood Festival od Speed), dok će svetska premijera definitivne, serijske verzije biti održana krajem ovog meseca na Salonu automobila u Parizu.
Jaguar je nedavno objavio i koji će motori pokretati njihov novi sportski dvosed sa klasičnim platnenim krovom (otvara se inače za 12 sekundi, pri brzinama do 50 km/h). Radi se o Jaguarovom novom 3,0 litarskom V6 motoru sa kompresorom (u F-Typeu će biti dostupan u verzijama sa 340KS i 380KS), kao i o 5,0 litarskom V8 motoru sa 495 konja (takođe sa kompresorom).
Verzija sa 340 konja od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,3 sekunde i postiže 260 km/h, varijanti sa 380 konja do 100 km/h treba 4,8 sekunde (najveća brzina 275 km/h), dok najjači model sa 495KS može do 300 km/h i do stotke stiže za 4,3 sekunde.
F-Type je težak 1600 kg, dugačak je 447 cm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 262 cm.

Takođe, sve verzije će imati i Jaguarov osmostepeni automatski menjač, kao i standardni stop-start sistem.

U početku će F-Type biti dostupan samo kao roadster (njegova prodaja treba da počne na proleće sledeće godine), a nešto kasnije na tržište stiže i kupe.
Cene su već poznate, i u Nemačkoj izgledaju ovako: verzija sa 340KS košta 73.400 evra, F-Type sa 380KS ima cenu od 84.900 evra, a najjači sa 495KS košta 99.900 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Na prvu loptu ne bih nikad rekao da je ovo JAG!
Super izgleda!!
Uopšte, ali uopšte ovo nema elemente jaguara... Mogla bi glat da bude Honda ili Mazda ili ...
Izgleda jeftino..
Miki
NSX i S2000 su za ovaj smehotres "jevanđelje po dizajnu"..
To sto ne lici na Jaguar samo je plus posto su danasnji Jaguari u krajnju ruku chudni. Izgleda nekako mackasto a ne otupljeno poput sadasnjeg XK.