
Preuzeto sa: Kurir-info.rs
Četvrta generacija donosi fenomenalan izgled i bogatu opremu u svim paketima. Osnovna cena 9.990 evra

POREČ - Novi "reno klio" je veći, lepši, moćniji, bezbedniji i opremljeniji i nalazi se na samom vrhu klase.
Novost je to da će se u startu prodavati sa drugim po redu paketu opreme "autektik", koji ima paljenje na dugme, kontrolu kretanja na uzbrdici, tempomat, ESP! Cena ovog modela biće 9.990 evra, dok već sledeći paket "eksprešn", koji ima navigaciju sa sedmoinčnim ekranom košta 10.990 evra.

Redakcija Kurira prisustvovala je regionalnoj premijeri kojoj je prisustvovalo više od sto novinara iz svih bivših republika SFRJ. Prvi utisak je da "klio" izgleda vrhunski i uopšte ne zaostaje za službenim fotografijama koje je "Reno" plasirao pre mesec dana. Pored toga značajno je ulepšan enterijer, pa se u kabini teško mogu naći zamerke.

Dugačak je čak 406 cm, širok 173 i visok 145 centimetara. Od prethodnika je duži 35 mm, širi 24, ali je niži za 45 milimetara.
Osnovni motor je novi trocilindrični Energy TCe turbo-benzinac od samo 899 kubika sa 90KS. I u "klio 4" je ugrađen 1,5 dCi dizelaš sa 90 KS, koji troši samo 3,2 l/100 km i emituje samo 83 g/km CO2, koji s lakoćom "hvata" subvenciju Vlade Srbije od 100.000 dinara.

Treći agregat u ponudi je 1,2 četvorocilindrični benzinac, koji smo vozili na premijeri. Ima sasvim dovoljno snage, radi kultivisano, dok smo potrošnju sveli na 6,2 litra.
Autor: Mladen Radulović
Pih, ovi plavi su kao za žabarsku "Polizia Stradale", samo strobove da ugrade.
Mali auto... Realno ovaj Clio je duži 7cm od Golfa 2.
Ali što je nepregledan u zoni C stuba, samo pogledajte sliku 2 ! Pola zadnjeg i pola prednjeg sedišta zaklanja C stub. A još gora situacija je za vozača, u taj nepregledni deo može da se sakrije šleper. I sad mene zanima kako N-cap ne gleda to kad je u pitanju ocena zaštite pešaka?????
@Dejan L
Auto je u klasi veličinom definisan, pa je nejasno kakva ti poređenja ovde izvodiš? Lepo piše da je duži i širi od prethodnika a to nešto znači. Neće dužinom ući u Megana.
Kakve veze imaju zadnji C stubovi u pogledu neke bitne preglednosti, koju vozač i nemože primetiti?
Cekao e sad kada je prodaja kod nas moram da skoknem do reno salona.Kao sto sam rekao prvi uzimam automobil.Cekao i docekao.A i sakupio novac mada cu ijei ima li kakav popust a uzeo bih 1,5 dci motor e sad ako bi bilo manje 100.000 kao sto pise u tekstu super.Koja je cena dizel modela.sve u svemu sacekacu jos malo pa da vidim prve testove automobila u nasim casopisima ako sam do sa cekao sacekacu jos koji mjesec.Sta mislite kao je boja naljepsa.
@vts
Radi se o potpuno novoj gami TCE motora koji nemaju veze sa prethodnikom, koji je bio na bazi 1.2 16V.
@Uros
Izgleda imamo slicne ukuse...
I meni je ovaj Clio bombonica,fantastican malisan :)))
Uglavnom mi se desava da ljudi neki auto pljuju a meni se svidja :D
Mange
Tamo je off topic, bolje da nastavimo ovde ;)
A tek ova umetnuta (nakalemljena) ploča koja glumi centralnu konzolu... suženje karoserije u zadnjem delu, crne lajsne ispo svetlosnih grupa... mogao bih do sutra da nabrajam :)
@ dusan
Clio 4 je prelep, stoji, čak je u B klasi po meni najlepši, ali tu prestaje ono što se zove preglednost.
Da li si nekad video u časopisima da mere mrtve uglove sa pozicije vozača. Clio je gradski auto, ali nije s te strane i praktičan. Većinom su ga kupovale ŽENE. One tako dobro voze na retrovizore...... no comment
Predrag
Ja ne mislim da je karoserija pozadi sužena i da se to odražava na prostranost kabine. Ako je nešto izgubljeno ovim efektom, to je prostor zadje police, koja ionako ne služi ničemu. Mislim pre da su krajevi izbačeni i da to daje nekakav dizajn efekat robusnosti.
Ustvari, ovo i jeste neki nastavak avangardnosti zadnjeg kraja započetog sa Meganom 2 guzonjom.
Videio sam aute uživo samo na šlepovima u inostranstvu i mogu ti reći da lepo izgleda.
Meni najveća zamerka je nekako onaj uvučeni deo po sredini auta do pragova, po vratima i ona lajsna.
O prostornosti i udobnosti možemo suditi tek kad se sedne u njega.
@Dejan L
Mislis da svi automobili treba da lice na frizidere zato sto zene ne znaju da voze na retrovizore?
Što bi rekli moderni klinci, IMHO najlepši u klasi. Samo enterijer malo mnogo vrišti, valjda će biti i neki smireniji..
Btw., Fond za zaštitu životne sredine odavno već nema / ne isplaćuje sredstva za subvencije. Bar tako kažu dileri, ostao im Fond kratak kintu, pa su stali sa uvozom modela koji podležu subvencijama..
Spolja lepsi nego prethodna generacija a i nije bilo tesko. Unutrasnjost deluje nedovrseno podseca me na neka ruska vozila.
Plava boja je ocaj.
1.5 dci "eksprešn" - milina.
Prvi clio koji mi se svidja.
Mislim da ce znatno bolje proci od glavnog konkuenta (208) bar kod nas, zbog bolje cenovne politike. Clio sa navigacijom kosta koliko i osnovni 208.
I super je cena za nov model sa 7-incnim displejom, treci nivo opreme, 11k, odlicna ponuda.