home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Sa 1,6-litarskim motorom od 115 KS košta 14.833 evra. U ponudi četiri benzinska i tri dizel agregata. Prtljažnik ima 460 litara

„Insignija“ u manjem pakovanju

„Sedan“ je kompletirao već slavnu i nagrađivanu porodicu „astra“ automobila. Ideja je prosta: kupiti malu „insigniju“ s debelim popustom. „Astra sedan“ sa 1,6-litarskim motorom (115 KS) košta 14.833 evra.

Uz prefinjen dizajn kupcima su na raspolaganju napredne tehnologije, ali i visoki standardi kvaliteta. Naime, prema nemačkom DEKRA izveštaju za 2012. polovni automobil s najmanje kvarova je „astra“, s indeksom od 96,9 odsto bez nedostataka.

Glavna razlika u odnosu na hečbek „astru“ je dužina od 4,658 m, odnosno 460 litara gepeka (90 litara više). Ima sedam motora: četiri benzinska (1,4 i 1,6 litara, od 100 do 180 konjskih snaga), od kojih se tri mogu kombinovati sa automatskim menjačem sa šest brzina. Tu su i tri dizela (1,3 i 1,7 litara od 95 do 130 KS).

Dva ultraefikasna „astra nočbek 1.7 CDTI ekofleks“ modela sa start/stop sistemom kombinuju moćne motore od 110 ili 130 KS i troši 3,7 l dizela na 100 km(99 g/km).

Navigacija

Zahvaljujući informativno-zabavnim sistemima vožnja je još opuštenija i bezbednija.

Novi „sedan“ dolazi uz navigacioni sistem Navi 900 vrhunskih karakteristika - sa digitalnim vodičem na SD kartici i putnim mrežama koje obuhvataju više od 30 gradova Evrope. Sistem omogućava vozačima da odvoje privatna i poslovna putovanja putem prepoznavanja glasa i funkcije dnevnika.

Autor: Mladen Radulović

Foto: Opel



čitanja : 1822



Komentari

Bas porasla, skoro da je dugacka kao A4. Kad vidim astru h sedan muka mi. Ova je bas fino odradjena.
P.S. Moj cale se odusevio ovom limuzinicom.

Autor Bagzi 05 Nov 2012, 13:55

Pre par dana sam je zagledao.Svidela mi je se,iako ne volim Opel.

Autor Dalibor 05 Nov 2012, 14:26

Ima li podatak koliko je teska? Secam se da su sasije Opela bile jako teske u odnosu na konkurenciju, zato su trosile vise goriva i imale slabije performanse.

Autor A. 05 Nov 2012, 16:12

Vizuelno meni je ovo vozilo fantastično - bez ikakve greške. Sve je "na svom mestu". Ali, ne verujem da bih ga ikada kupio.
Pre svega, zbog nepristupačnog prtljažnika.
Takodje, mislim da ovo unutra nije ništa komfornije od verzije sa 5 vrata, tako da problem tesne zadnje klupe nije prevazidjen.
Cene... Opelove cene ( posebno "dodatne opreme" ) sam uvek smatrao bezobraznim ( mada je istina da ova astra dolazi čak i sa klimom u baznom paketu ).
"Kurs". Ako u nkom salonu usporedite istaknutu deviznu cenu ( koja je "informativnog karaktera" ) i dinarsku cenu ( po kojoj se vozilo jedino prodaje ), primetićete da je to neki "čudan kurs" koji nigde ne postoji ( ni kao "prodajni" u bankama ). Svi mahom imaju "čudne kurseve", ali opelovi dileri imaju "posebno čudan kurs", od koga uši brzo rastu ...
Ali, ponavljam, autić je "kao slika". Sve pohvale

Autor Moron 05 Nov 2012, 16:27