
Nakon što je Mercedes prošlog meseca objavio prve zvanične fotografije i detalje o restilizovanoj verziji E klase sedan i karavan, na red su stigli i E klasa Coupe i E Cabrio koji će se takođe premijerno pojaviti na predstojećem Salonu automobila u Detroitu.
I E klasa Coupe i Coupe facelift su izgubili jedan od svojih zaštitnih znakova, budući da su (između ostalog) dobili i izmenjena prednja svetla, dok se ostale vizuelne promene odnose na masku, branike i zadnja svetla.


Tu su takođe i modifikovani enterijer, bogatija oprema i osvežena paleta motora.

U ponudi će između ostalog biti i treća generacija DISTRONIC PLUS-a, Active Lane Keeping Assist, Adaptive Highbeam Assist Plus, Active Parking Assist, Traffic Sign Assist...

Što se palete motora tiče, nudiće se 6 benzinskih agregata sa rasponom snage od 184KS do 408KS, kao i tri dizelaša sa rasponom od 170KS do 265KS.


Noviteti su BlueDIRECT četvorocilindrični turbo benzinac i 3,0 litarski twin-turbo V6 benzinac sa 333KS u verziji E 400, dok će se od menjača nuditi šestostepeni manuelni i sedmostepeni 7G-Tronic Plus.


E Coupe i E Cabrio facelift se u prodaji očekuju u junu ove godine, a cene još nisu saopštene.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Е Леп!! :)
Кад се мени свиђа, извесни Фанови овдашњи ће да га "озвездају"! :)))
Gagiba
"O kontrer, o kontrer" sto bi reko legendarni Del Boy. :)
Jeste lep, ali mi se vise svidja pre restajlinga.
Doduse, kupeu vise pristaje restajling nego limuzini.
Zanimljivo je da nisu dirali zadnji rub na kupeu/kabriu.
Izgleda agresivno, kao ptica grabljivica.
Ipak, mislim da nisu trebali da menjaju fazon E klasi sa dva odvojena fara.
Kao sto mi je lepsi CL pre restajlinga, R klasa. Posto ovde neki misle da govorim kako su lepsi prethodni modeli kad je u pitanju druga marka samo. Evo primera Mercedesa. A navodio sam i druge marke. Bas sam sad gledao slike, pre restajlinga mi je lepsa. A limuzina otkako se pojavila, mi se svidela i bila mi je "moram da uzmem". ovu restajling E klasu ne. Ne bi mi privukla paznju, tj ne bi me privukla ko kupca, izabrao bi nesto drugo.
Prodaja ce verovatno drugacije reci, tj prodavace se bolje.
Al mene to ne zanima, meni je vazno da se meni svidja, a nek prodaju 2 ili 790 000 komata. Kao sto mi se R klasa svidja, a slabo se prodaje.
To me bas "ometa" da bi je kupio i sto mi se svidja. Sad valjda treba da kazem da mi se ne svidja i da je ne bi kupio jer se prodaje slabije u odnosu na ocekivanja ?
Dakle, prodaja nema uopste nikakav uticaj na izbor.
I da se vrnem na temu, sa sigurnoscu mogu da kazem da mi se vise svidja "pre-restajl"
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/03/03-gen-09-m-b-e-class-coupe-live_580op.jpg
http://skyline2527.files.wordpress.com/2012/04/mercedes_benz-e_class_coupe_mp35_pic_62088.jpeg
Gagiba
Nadam se da si zadovoljan odgovorom bracala ?
P.S. A pod uspesnim restajlingom, tj onim koji mi se svidja bih naveo C klasu i GLK.
ПИТ
Суштински то је исти аутомобил. И пре рестајлинга ми је био јако допадљив а и после ми је одличан, додуше овако на фоткама. Право поређење ће бити тек уживо.
Заправо сам хтео рећи да ми се чини да су боље одрадили купеа него лимузину, генерално, свеобухватно и пре а и после "затезања бора"... Сад изгледа више не знам ни шта сам хтео да кажем, не иде ми ово хваљење Мерцедеса. ;))
Све у свему, мој фаворит код Мерца. Баш симпатичан, нарочито у овој црвеној боји! :)
И још нешто што се тиче ЦЛС-а. Недавно сам мало анализирао тај ауто и није баш толико оригиналан колико му се покушава пришити та особина. Заправо има пуно детаља преузетих са С класе укључујући и "повијену стражницу" на доле. Нешто попут хијене у бегу... ;)))
(Аууу ово сад нисам требао да напишем) ;))
Мислим, то везано за податак да је 6ГК продаванији у Америци од ЦЛС-а па ме нешто асоцирало...
Gagiba
Znaci slazemo se da je restyle lepse lego kupeu nego limuzini.
Ma nije originalan CLS, sta ti je. :)))
Al zato je 6GC bas originalan !
Hahahaha. :)))
CLS nije nastao E kupe + dvoje vrata. ;)
Prednji kraj stoji na kupeu puno bolje nego na limuzini.
A ova zadnja svjetla su stvarno ocajna izgledom....i nesvida mi se softtop, pravi kabriolet mora imat hardtop u boji auta a ne ovako glupo..to mi se kod nijednog auta nesvida..
ПИТ
Дефинитивно делимо мишљење за рестајлинг.
А 6ГК није ни замишњен као нов производ. Замишљен је као 6 купе са 4 врата. Лепо јасно и гласно, а у Жикиној Династији би додали и "јебитачно"!! :)))
А ЦЛС нема везе са Е класом али и те како има са С класом коју су "штуцнули" по крајевима, додатно огрбавили и променили предње фарове. :)
Не кажем да то нису успешно одрадили, него само примећујем одакле су повукли ген. Чуј повукли, одакле су га прелепили!! :))
toma
Da.
Ali je zato CLS jedinstven. ;)
Gagiba, ovaj odgovor vazi i za tebe. A ovo za S klasu se odvalio, kao da si neki totalni laik. Ali dobro, sta ces, moras i ti nekad da se istrosis. :)
Ako nadjes jednu slicnost samo, sa bilo kojim drugim Mercedesom, skidam kapu !
ПИТ
У три реченице сам горе извео филозофију ЦЛС-а. Е сад дал ти то не желиш или нећеш или "пак" не можеш да прихватиш, друго је питање!! :)
Gagiba
Ako tebi CLS i S klasa lice, verujem da ces reci da su CL i S klasa isti ! :)))
http://benzinsider.com/wp-content/uploads/2008/08/mercedes-benz_s-class_cl-class-spy-shots1.jpg
Ako vec hoces da povlacis neku paralelu, pitaj onda strucnjaka. ;)
Nova S klasa ce imati obrise CLS-a, tj bice stilski priblizena njemu.
Sto bi ja rekao clS. :)))
A nikako obrnuto ne moze da bude, jer je S klasa kockasta a CLS obao. mislim smesno je uopste i pricati o tome i porediti ih, al aj kad si me vec frapirao tvojim zapazanjem. ;)
http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2012/05/mercedesbenzsclass2014rendering.jpg
ПИТ
Добро. Да пробам још једаред да појасним. :)
Претпостављам да као млађи човек не носиш бркове али опет као возач Мерцедеса то је врло вероватно...како било бркови се повремено код берберина штуцују, дакле прекрате, мало смање, мало уобле и једном речју упристоје, доведу у ред.
Е то су берберини из Штутгарта урадили С класи! Опадајући реп су само скратили и ошптуцовали да је сад тотално пропао ка земљи. Додатно су га огрбавили по крову, метнули пар бочних линија и нове фарове и пуфффф...ето ЦЛС-а!!!! :)))
Gagiba
Hahahaha. Evo ajde, slozicu se s tobom, ako ti je tako lakse. :)))
Nego jesi primetio sto lice sedmica i kec ? :)))
Malo samo skratili, stucovali itd i eto ga !!! :)
Tako nastade kec. :)))
Meni pozadi lici na neku Hondu ili Hjundai.Bez sale,pre ristajlinga mi je delovao prosto kao Mercedes,sada pozadi na japance ili korejance.
A7 je jedinstven,sve ostalo je vec vidjeno ;)
.i nesvida mi se softtop, pravi kabriolet mora imat hardtop u boji auta a ne ovako glupo...
Autor sysfan 04 Jan 2013, 15:24
Jašta brate , zato svi Bentliji , Rolls Roycevi , Jaguari , Aston Martini , Maseratiji imaju hardtop , hahahaha...
svi nesto furaju fazon "polu-podocnjaka" prilikom dizajniranja prednjih farova poput Audija ili Kia-e (donja linija fara), smaraju svi osim Audija posto je to njihova originalna ideja (nisam ljubitelj Audija)
E-klasa coupe i cabrio su meni od uvek bili najlepsi MB... mnogo bolje izgleda restyle na njima nego na limuzini/karavanu i rekao bih da su pozadi izmenili malo i gepek... od mene plus sto su zadrzali karakteristicne bokove.
Sram da vas bude, poštovani Mercedesu. Kao vlasnik E cabrio mogu samo da Vam kažem da ste mi izbacili ogroman novac iz džepa ovim "faceliftom". Kakav će onda biti nov model ako je ovo facelift. Sram da Vas bude da model star 3 godine napravite kao da je star 10 godina
A kolko si izgubio tacno ?
Ja nisam primetio nikakvu razliku da su pale cene.
Hronološki...
Nov je koštao 63,000 evra
2012. u aprilu oko 43,000 evra (procena u Merc i po mobile.de)
2013. evo upravo na mobile.de 30,000 evra
Znači u junu će vredeti 25,000 evra...
Eto ti mi reci da li je gubljenje ok. I to da ne gledam ovaj prvi pad od novog do 43,000evra jer svaki auto izgubi 20% kako izađe iz salona
Pa moj drug je uzeo za tu cenu ( 30 ) u DE pre restajlinga. Dakle nema to veze sa restajlingom. Automobilima nenormalno pada cena, ne drze vise cenu kao ranije. Kriza ili kako god, sto skuplji auto, to vise gubi. A simptomaticno je sto si pomenuo bmw. Pa sto ne prodas i ne kupis bmw, da vidis kako on drzi cenu. : )
A koji ti je motor, oprema ?
Ovaj auto u Beogradu niko neće da kupi. I kažem ti, služi me odlično, lep je, udoban, brz, sve kako treba i bez krova. Tako da ga ne bih prodavao. A sa 30k evra ne bih mogao da kupim 4 coupe (ili cabrio).
Odoh sada, pozdrav od "Tome"
Haha. Niko nece da kupi ???
Dada, znam, posto se svima svidja i onima koji ne vole MB.
Samo jos nisi objasnio kako to gubitak od 33 000 evra ti je ok, a sad te boli gubitak od 5 soma ???
I vise neces MB. Aj da si rekao vise neces novo. Logika ti je smesna. tomo ne trudi se, poklopac ko avion. : )
Ne rece koji je taj fantomski kupe, motor, oprema. Al vazno da od sad bmw. : )))
E tomo tomo, bezi ti bezi sa megdana. : )
@zadovoljni korisnik E klase kabrio
Heh, druze, em si kupio premijum vozilo, em si kupio nisersko vozilo. Tu mora da boli po usima, merak nema cenu.
Zakon trzista, nista vise.
Evo da ja kazem, kao stvarni vlasnik limuzine E. Da su je totalno poruznili, da je ko multipla, bas me briga, imam ovu koja mi se svidja. Kome se svidja restajling, zameni za restajling. Kome je bitno da ne gubi, uzece polovan auto, star npr 2-3 godine. Ko hoce nov, mora da se pomiri sa gubitkom. Prosto. A kupis nov auto, puknes 33 soma i sad te boli gubitak 5 soma ( predvidjeni, nije jos izgubila nista, al aj da kazemo da jeste 5 soma ) i onda se pojavis prvi put na blogu i " od sada bmw". Smesno stvarno i providno. A toma je isti tekst pisao, samo je zaboravio , pa je provaljen lako. Cime se bavi... strasno.
Takodje, drugar sto je uzeo E kupe, prezadovoljan autom i nije kao ovaj gore. Nit je izgubio, nit je nezadovoljan , niti oce da menja brend. A uzeo je tik pred restajling. Eto, to su informacije iz prve ruke, stvarne i relevantne, za razliku od onog piskaranja gore. A oboje nishanimo CLS-a za sledeci auto. : )