home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle više od dve godine čekanja, Lamborghini je konačno pripremio serijsku verziju Sesto Elementa, koji je u formi koncepta predstavljen još u septembru 2010. godine na Salonu automobila u Parizu.

Ovaj sportski dvosed je težak samo 999 kg, dok se za njegov pogon brine V10 motor sa 570KS i 540 Nm obrtnog momenta (pa odnos težina / snaga iznosi 1,75 kg po 1KS).


Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 2,5 sekunde, a može da postigne 320+ km/h.

Lamborghini najavljuje proizvodnju ograničene serije od samo 20 primeraka Sesto Elementa, koji su dovoljno bogatim kupcima ponuđeni po ceni od 1,5 miliona evra (po komadu naravno!), mada neki sajtovi pominju i cifru od dva miliona evra. Alpha

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 5627



Komentari

Novi Betmobil!? :D
Ne svidjaju mi se svetla i druga boja na detaljima. Prednja svetla podsecaju oblikom na ona na Murcelagu, a zadnja kopija sa Aventadora. Dizajnom i onako podseca na Galjarda. Ovaj model im i nije trebao, ma koliko da je malo primeraka bilo u planu napraviti.
Ne, ovo nije zamena za Galjarda.
Mogu da zamislim vase komentare, kada jedan veliki fan Lamba ovako nesto pise!?

Autor Auto union 07 Jan 2013, 12:51

A meni se sviđa skroz na skroz
Do poslednjag detalja.
Pravi Bufalo, Vo, Bik, Govedo

Autor Dejan L 07 Jan 2013, 12:54

2.5s do stotke? BRUTALNO, na nivou najjačih motorcikala...

Autor Miki 07 Jan 2013, 13:20

Strava. Cena prava sitnica milka i po.
A motor iz Galjarda, a mozda je cak i na njegovoj platformi.

Autor NemanjaBB 07 Jan 2013, 14:08

Убица !

Autor Питбул 07 Jan 2013, 14:56

performanse su boli glava, al mi je izgled nikakav

Autor sysfan 07 Jan 2013, 14:59

Е да је овако урађен Ревентон, то би било то.
Јачи мотор, олакшан.
Е сад једино ће Душан да се иѕнервира јер нико нема овако нешто. :)))
999 кг.
Колко оно беше најлакша буба 1300 и нешто ? :)))
Ал ће да брише под Сесто Елементо конкуренцијом. Ако има конкуренцију уопште, а рекао би да нема. Него ај да кажемо сс аутомобилима.

Autor Питбул 07 Jan 2013, 15:01

svaka cast..stvarno dobar auto..

Autor ivan 07 Jan 2013, 15:34

Odlican. Lambo je institucija za Ferrari. 999 kg... :))) Ima li neko podatke ubrzanja do 200 itd. :D

Autor Sony 07 Jan 2013, 16:20

@PITBULL
Audi je dobro poznat po smanjenu mase,mene ovo ne cudi ;)
Uglavnom,pogledaj dugacak je kao Golf 1,unutra nista,korisceni laki materijali i eto tezine ;)
Imas od 1300+,Gt3rs 4.0,Gt2rs...
Ok je ova masa,ali nije ni potrebno mislim toliko smanjiti,recimo Porse 911 Gt3 rsr ima vreme ispod 7 minuta na Ringu,a ima 1100kg i 465 ks ;)
P.S
Ne svidjaju mi se prednji farovi i pozadi mi nije bas,bas...

Autor dusan 07 Jan 2013, 18:34

@Sony
Pa kad bi Lambo imao F40,50,Enzo-a,458,288 gto...
Ali steta,nema.Tako da nije ni blizu Ferariju,a ne da je 'institucija' za njih.

Autor dusan 07 Jan 2013, 18:38

http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
dusane,koji porse ima ispod 7 min?

Autor bmw serija 8 07 Jan 2013, 18:41

dusan 07 Jan 2013, 18:38

Ma pusti ga, svasta prica.

I jos jedna stvar, u VAG-u je Porsche zaduzen za razvoj sportskih modela (cini mi se i limuzine ali nisam siguran) a Audi za razvoj SUVova.

Autor hh 07 Jan 2013, 18:46

Institucija za Ferrari? Pa zna se dobro kako je nastao Lambo i od koga je ucio, tj. neki znaju, a neki lupetaju!

Autor carobnjak 07 Jan 2013, 18:48

@bmw
To ti je za street legal car sajt.
RSR ne spada tu,ali govorim koliko je brz i mocan na stazi,a ima 100ks manje od ovog i 100kg je tezi.
@hh
Pazi,Lamborghini je pod Audijem.Porse je skroz upao u koncern ono skoro kada ga je Vw otkupio.I da,Porse je zaduzen to od skoro kada su to dodeljivali za sportske automobile,samo.Tako da ce imati cemu da nauce ove iz Italije :))
P.S
Porse je takodje brend u grupi koji najvise zaradi po prodatom primerku.
Inace,bas i otkacili cenu ovom Elemento-u...Mada sto da ne,samo 20 komada,zbog toga je i cena najvise otisla gore.

Autor dusan 07 Jan 2013, 18:51

@bmw
A,deluje mi kao da te zanima The Green hell tj Ring.
Najbolje vreme uopste do sada,gledajuci sve automobile ima trkacki automobil iz '84.Porse 956,635ks i 800kg...
Vreme 6:11

Autor dusan 07 Jan 2013, 19:08

gde ima da se pogleda ta lista? link?

Autor bmw serija 8 07 Jan 2013, 19:12

dusan
Najaktivniji si na temi Lamba. : )
Evo napravili za tebe, da ti ispune zelju. Eto domaceg. ; )

Autor PITBULL 07 Jan 2013, 19:19

Da naprave novi Reventon, na bazi Aventadora. Isto oko tonu 800-900 konja, da razbiju one glupe hibride. : )

Autor PITBULL 07 Jan 2013, 19:30

@bmw
Koristis google?Prosto covece nadjes sve sto hoces :))) Cak je sve na prvim stranicama,ne trebas da ides dalje :))
@PITBULL
Pa pita me covek,ja moram da odgovorim ;)
Barem ne pljujem ovo,kao ti sto radis na znas kojoj temi ;)
Nije sve u snazi,a dovodjenje Ave-a do tone samo je sigurno nemoguca misija.

Autor dusan 07 Jan 2013, 19:43

Odusevljava ali ima par detalja viska.

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Jan 2013, 20:55

piuuu pa sa ovim se ratovi dobijaju....

Autor ipanema 07 Jan 2013, 22:07

Preskup (ni jedan auto ne vredi toliko), a i reventon ima mnogo bolju pojavu, narocito ako se u obzir uzme vreme kad se pojavio.
I dalje, od lamba samo aventador!

Autor Damko 07 Jan 2013, 23:48

Damko
Prodali bi ga i da je 3 miliona. Ko da je bitno nekom milijarderu jel 1,5 dva ili 3 miliona. Moze da uzme celu seriju od 20 komata.

Autor PITBULL 07 Jan 2013, 23:56

obicno kazemo da je auto mrtvi kapital.ali ovi kolekcionarski primerci se razgrabe odma jer cim izadju iz salona dobijaju na vrednosti.

Autor bmw serija 8 07 Jan 2013, 23:59

@bmw
Ovo i ne izlazi iz salona.
20 komata i sve vec reseno sigurno,zato i pravljeno.
Npr Porse je za model 959 sam odredjivao kupce.

Autor dusan 08 Jan 2013, 00:33

pa to. ovo je zlata vredno, i sto kaze pit,da su mu i 2 miliona cenu stavili otiso bi ko od sale.

Autor bmw serija 8 08 Jan 2013, 00:37