
Posle više od dve godine čekanja, Lamborghini je konačno pripremio serijsku verziju Sesto Elementa, koji je u formi koncepta predstavljen još u septembru 2010. godine na Salonu automobila u Parizu.

Ovaj sportski dvosed je težak samo 999 kg, dok se za njegov pogon brine V10 motor sa 570KS i 540 Nm obrtnog momenta (pa odnos težina / snaga iznosi 1,75 kg po 1KS).


Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 2,5 sekunde, a može da postigne 320+ km/h.

Lamborghini najavljuje proizvodnju ograničene serije od samo
20 primeraka Sesto Elementa, koji su dovoljno bogatim kupcima ponuđeni po ceni
od 1,5 miliona evra (po komadu naravno!), mada neki sajtovi pominju i cifru od dva miliona evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Novi Betmobil!? :D
Ne svidjaju mi se svetla i druga boja na detaljima. Prednja svetla podsecaju oblikom na ona na Murcelagu, a zadnja kopija sa Aventadora. Dizajnom i onako podseca na Galjarda. Ovaj model im i nije trebao, ma koliko da je malo primeraka bilo u planu napraviti.
Ne, ovo nije zamena za Galjarda.
Mogu da zamislim vase komentare, kada jedan veliki fan Lamba ovako nesto pise!?
A meni se sviđa skroz na skroz
Do poslednjag detalja.
Pravi Bufalo, Vo, Bik, Govedo
Strava. Cena prava sitnica milka i po.
A motor iz Galjarda, a mozda je cak i na njegovoj platformi.
Е да је овако урађен Ревентон, то би било то.
Јачи мотор, олакшан.
Е сад једино ће Душан да се иѕнервира јер нико нема овако нешто. :)))
999 кг.
Колко оно беше најлакша буба 1300 и нешто ? :)))
Ал ће да брише под Сесто Елементо конкуренцијом. Ако има конкуренцију уопште, а рекао би да нема. Него ај да кажемо сс аутомобилима.
Odlican. Lambo je institucija za Ferrari. 999 kg... :))) Ima li neko podatke ubrzanja do 200 itd. :D
@PITBULL
Audi je dobro poznat po smanjenu mase,mene ovo ne cudi ;)
Uglavnom,pogledaj dugacak je kao Golf 1,unutra nista,korisceni laki materijali i eto tezine ;)
Imas od 1300+,Gt3rs 4.0,Gt2rs...
Ok je ova masa,ali nije ni potrebno mislim toliko smanjiti,recimo Porse 911 Gt3 rsr ima vreme ispod 7 minuta na Ringu,a ima 1100kg i 465 ks ;)
P.S
Ne svidjaju mi se prednji farovi i pozadi mi nije bas,bas...
@Sony
Pa kad bi Lambo imao F40,50,Enzo-a,458,288 gto...
Ali steta,nema.Tako da nije ni blizu Ferariju,a ne da je 'institucija' za njih.
http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
dusane,koji porse ima ispod 7 min?
dusan 07 Jan 2013, 18:38
Ma pusti ga, svasta prica.
I jos jedna stvar, u VAG-u je Porsche zaduzen za razvoj sportskih modela (cini mi se i limuzine ali nisam siguran) a Audi za razvoj SUVova.
Institucija za Ferrari? Pa zna se dobro kako je nastao Lambo i od koga je ucio, tj. neki znaju, a neki lupetaju!
@bmw
To ti je za street legal car sajt.
RSR ne spada tu,ali govorim koliko je brz i mocan na stazi,a ima 100ks manje od ovog i 100kg je tezi.
@hh
Pazi,Lamborghini je pod Audijem.Porse je skroz upao u koncern ono skoro kada ga je Vw otkupio.I da,Porse je zaduzen to od skoro kada su to dodeljivali za sportske automobile,samo.Tako da ce imati cemu da nauce ove iz Italije :))
P.S
Porse je takodje brend u grupi koji najvise zaradi po prodatom primerku.
Inace,bas i otkacili cenu ovom Elemento-u...Mada sto da ne,samo 20 komada,zbog toga je i cena najvise otisla gore.
@bmw
A,deluje mi kao da te zanima The Green hell tj Ring.
Najbolje vreme uopste do sada,gledajuci sve automobile ima trkacki automobil iz '84.Porse 956,635ks i 800kg...
Vreme 6:11
dusan
Najaktivniji si na temi Lamba. : )
Evo napravili za tebe, da ti ispune zelju. Eto domaceg. ; )
Da naprave novi Reventon, na bazi Aventadora. Isto oko tonu 800-900 konja, da razbiju one glupe hibride. : )
@bmw
Koristis google?Prosto covece nadjes sve sto hoces :))) Cak je sve na prvim stranicama,ne trebas da ides dalje :))
@PITBULL
Pa pita me covek,ja moram da odgovorim ;)
Barem ne pljujem ovo,kao ti sto radis na znas kojoj temi ;)
Nije sve u snazi,a dovodjenje Ave-a do tone samo je sigurno nemoguca misija.
Preskup (ni jedan auto ne vredi toliko), a i reventon ima mnogo bolju pojavu, narocito ako se u obzir uzme vreme kad se pojavio.
I dalje, od lamba samo aventador!
Damko
Prodali bi ga i da je 3 miliona. Ko da je bitno nekom milijarderu jel 1,5 dva ili 3 miliona. Moze da uzme celu seriju od 20 komata.
obicno kazemo da je auto mrtvi kapital.ali ovi kolekcionarski primerci se razgrabe odma jer cim izadju iz salona dobijaju na vrednosti.