
Mada se u poslednje vreme više pažnje posvećuje njegovoj budućoj produženoj verziji sa sedam sedišta, Fiat 500L (za koji je Fiat do sada primio 38.300 narudžbina) je pre toga doživeo proširenje palete pogonskih agregata.
Novitet u gami je naime Fiat 500L sa 1.6 MultiJet II dizelašem koji razvija 105KS i 320 Nm obrtnog momenta, standardno uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem.

Ovaj 500L postiže maksimalnih 181 km/h, u paketu je i Start & Stop sistem, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 4,5 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 117 grama po km.

Fiat 500L 1.6 MultiJet II sa 105KS će biti izložen i na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, a njegova prodaja počinje u drugoj polovini marta (cena se u kratkoj vesti ne pominje).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
E to je vec motor. Dobice i 6-ostepeni menjac konacno, velika zamerka onom sa 1.3 motorom je upravo nedostatak 6. brzine...zbog potrrosnje i rasterecenja motora.
Nekako mi deluje siroto naspram raskosnih 136 ks u 1.6 CDTI ECOTEC-u. Da li je ucenik nadmasio Maestra?
Nema sumnje da ce servisni interval od 2 godine ili 35.000km u Srbiji biti smanjen na 1 godinu ili 10.000km.
Izuzetan obrtni moment za 1.6 i 105 ks. Fiat razbija s motorima.
Da, auto mi je prelep, a motor , bar po papiru, avantgardan po karakteristikama.
Veliki obrtni moment je vw škola, pametno pošto normalni ljudi ionako ne voze na 3-4 hiljade obr.
Kad su savremeni dizel motori u pitanju, VW je ucio od Fiata a ne obrnuto!
I jos uvek uci, a za turbobenzince pogotovo...
Ovo je idealan motor za 500L, definitivno ima najbolji balans izmedju performansi i potrosnje.
@Orlo
mislim da bi mu bolje pristajala varijanta od 120ks.
Svejedno, ovom ce cena biti min. 18 hiljada sto je previse...
Mada već malo vremešan, ovaj fiatov dizel sa 1,6 litara ima veći moment nego sadašnji toyotin dizel od 2 litra zapremine iz avensisa
@zgubidan
haha, vremesan? :)))
Poslednja generacija je u pitanju...
E sada je vec AUTO. Spolja je okej, iznutra je prolazan, ali praktican konacno sa normalnim motorom.
Dopada mi se kuda ovo ide.
P.S. neki izvori navode da je pri 1500 rpm ali je tada "samo" 300 Nm umesto 300...
@ja
kojih 120ks?
Podaci su za gore pomenuti motor iz 500L sa 105ks!
@carobnjak
Jel to pise u vesti za 500L ili si ti to iz podataka o motorima iz Fiat-a Bravo i Alfa Romeo Giuiletta izvukao te cifre o obrtnom momentu za ovaj 1.6?
@Orlo
jedino u Giulietti ima 320Nm i 105ks.
Za Bravo i Deltu idu druge brojke, ne znam zasto...
@carobnjak
Iznenadila me je brojka jer obicno najjace verzije imaju toliki obrtni moment a ne one slabije... realno brojka od 320Nm je stvarno odlicna, pre nekih 5, 6 godina, u principu do skora kod nekih proizvodjaca, to je bilo sasvim normalna brojka za jace verzije motora sa 2 litra zapremine...
@Orlo
i meni nije jasno!
Na primer Bravo 105ks ima 290Nm a od 120ks 300Nm, dok Delta u obe verzije ima istih 300... ???
Dobar obrtni moment. Sto se tice cijene, bice sigurno paprena. :) Kad neko ponenu VW, moj druh ima Passat iz '99-e i ima 310nm. :)