home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mada se u poslednje vreme više pažnje posvećuje njegovoj budućoj produženoj verziji sa sedam sedišta, Fiat 500L (za koji je Fiat do sada primio 38.300 narudžbina) je pre toga doživeo proširenje palete pogonskih agregata.

Novitet u gami je naime Fiat 500L sa 1.6 MultiJet II dizelašem koji razvija 105KS i 320 Nm obrtnog momenta, standardno uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem.

Ovaj 500L postiže maksimalnih 181 km/h, u paketu je i Start & Stop sistem, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 4,5 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 117 grama po km. 

Fiat 500L 1.6 MultiJet II sa 105KS će biti izložen i na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, a njegova prodaja počinje u drugoj polovini marta (cena se u kratkoj vesti ne pominje).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 6185



Komentari

E to je vec motor. Dobice i 6-ostepeni menjac konacno, velika zamerka onom sa 1.3 motorom je upravo nedostatak 6. brzine...zbog potrrosnje i rasterecenja motora.

Autor NemanjaBB 20 Feb 2013, 02:07

Nekako mi deluje siroto naspram raskosnih 136 ks u 1.6 CDTI ECOTEC-u. Da li je ucenik nadmasio Maestra?

Autor Nevernik 20 Feb 2013, 05:17

Nema sumnje da ce servisni interval od 2 godine ili 35.000km u Srbiji biti smanjen na 1 godinu ili 10.000km.

Autor bole 20 Feb 2013, 07:03

Izuzetan obrtni moment za 1.6 i 105 ks. Fiat razbija s motorima.

Autor Dikh tu kava 20 Feb 2013, 09:25

Da, auto mi je prelep, a motor , bar po papiru, avantgardan po karakteristikama.

Autor bobo 20 Feb 2013, 10:53

Veliki obrtni moment je vw škola, pametno pošto normalni ljudi ionako ne voze na 3-4 hiljade obr.

Autor bakicar 20 Feb 2013, 11:37

Kad su savremeni dizel motori u pitanju, VW je ucio od Fiata a ne obrnuto!
I jos uvek uci, a za turbobenzince pogotovo...

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 11:40

carobnjak - gresis, vw je uvek ucio od fiata, ne samo sad!

Autor ja 20 Feb 2013, 11:55

@ja
ok, gresim! :)))

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 11:56

Ovo je idealan motor za 500L, definitivno ima najbolji balans izmedju performansi i potrosnje.

Autor Orlo 20 Feb 2013, 11:58

@Orlo
mislim da bi mu bolje pristajala varijanta od 120ks.
Svejedno, ovom ce cena biti min. 18 hiljada sto je previse...

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 12:02

Da, bice skup kao djavo.

Autor NemanjaBB 20 Feb 2013, 13:01

cena prava sitnica.....

Autor ipanema 20 Feb 2013, 15:00

Mada već malo vremešan, ovaj fiatov dizel sa 1,6 litara ima veći moment nego sadašnji toyotin dizel od 2 litra zapremine iz avensisa

Autor zgubidan 20 Feb 2013, 16:39

@zgubidan
haha, vremesan? :)))
Poslednja generacija je u pitanju...

Autor carobnjak 20 Feb 2013, 16:50

E sada je vec AUTO. Spolja je okej, iznutra je prolazan, ali praktican konacno sa normalnim motorom.

Dopada mi se kuda ovo ide.

Autor Fordovac 21 Feb 2013, 02:46

Ima isti moment ko 2.0 tdi. No nigde ne piše na kojim okretajima!

Autor ja 22 Feb 2013, 10:51

@ja

320 N·m (240 lb·ft) at 1750 rpm

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 11:32

P.S. neki izvori navode da je pri 1500 rpm ali je tada "samo" 300 Nm umesto 300...

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 11:43

"Stari" 120 ks ima 320 nm na 1500?

Autor ja 22 Feb 2013, 12:06

umesto 320... :)

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 12:09

@ja
kojih 120ks?
Podaci su za gore pomenuti motor iz 500L sa 105ks!

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 12:17

@carobnjak
Jel to pise u vesti za 500L ili si ti to iz podataka o motorima iz Fiat-a Bravo i Alfa Romeo Giuiletta izvukao te cifre o obrtnom momentu za ovaj 1.6?

Autor Orlo 22 Feb 2013, 13:07

@Orlo
jedino u Giulietti ima 320Nm i 105ks.
Za Bravo i Deltu idu druge brojke, ne znam zasto...

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 13:20

@carobnjak
Iznenadila me je brojka jer obicno najjace verzije imaju toliki obrtni moment a ne one slabije... realno brojka od 320Nm je stvarno odlicna, pre nekih 5, 6 godina, u principu do skora kod nekih proizvodjaca, to je bilo sasvim normalna brojka za jace verzije motora sa 2 litra zapremine...

Autor Orlo 22 Feb 2013, 13:29

@Orlo
i meni nije jasno!
Na primer Bravo 105ks ima 290Nm a od 120ks 300Nm, dok Delta u obe verzije ima istih 300... ???

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 13:33

Dobar obrtni moment. Sto se tice cijene, bice sigurno paprena. :) Kad neko ponenu VW, moj druh ima Passat iz '99-e i ima 310nm. :)

Autor Sony 22 Feb 2013, 14:01

Orlo i carobnjak:

Problem je u mjenjacima, zbog starih mjenjaca taj je moment smanjen, jer ih oni ne podnose. Slicno kao kod vw-a sa dsgom - 260 nm. Srot ne podnosi veci moment, tct mislim da 360 nm

Autor ja 22 Feb 2013, 14:17

@ja
obrtni moment je povecan a ne smanjen! :)))

Autor carobnjak 22 Feb 2013, 15:52

pa da li je 300 ili 320 malo li je za takav auto??dosta mu je i 270 .105 ks sasvim dovoljnih

Autor sinkee 22 Feb 2013, 20:11