
McLaren Automotive je još tokom prošle godine predstavio svoj novi supersportski automobil P1, i to njegovu predprodukcijsku verziju, dok će definitivna, serijska varijanta premijeru imati početkom sledećeg meseca na Salonu u Ženevi.

U Ženevi će inače Lamborghini javnosti predstaviti svoj najbrži automobil ikada, Ferrari priprema naslednika Enza, najavljene su i nove verzije Koenigsegga Agere i Paganijeve Huayre (neke ranije informacije govore o Huayri roadster), a uz ovaj McLaren (koji su neki mediji još prošle godine proglasili za "duhovnog naslednika" legendarnog McLarena F1) ovogodišnji ženevski sajam automobila će zaista biti interesantan svim ljubiteljima superautomobila.


Kako bilo, McLaren je danas objavio nove detalje o P1 koji će raspolagati sa ukupno 674 kW/916KS. Radi se o kombinaciji 3,8 litarskog V8 twin-turbo motora (sa 542 kW/737KS pri 7500 o/min. i 720 Nm pri 4000 o/min.) i elektromotora sa 132 kW/179KS i 260 Nm.

Vozač će moći da aktivira elektromotor putem Instant Power Assist Systema
(IPAS) kojim se upravlja dugmetom na volanu.

Menjač je inače sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom, dok se za emisiju CO2 kaže da iznosi oko 200 grama po km.

McLaren navodi da će P1 moći da se kreće i samo na elektro pogon, kada će moći da pređe do 6 milja (9,6 km), dok se baterije mogu napuniti za dva sata.

McLaren je nedavno objavio i set zvaničnih fotografija koje pokazuju unutrašnjost P1. U unutrašnjosti se odmah primećuje obilato korišćenje ugljeničnih vlakana, dok je svako sedište teško samo 10,5 kg.

U svakom slučaju, više detalja će biti saopšteno na Salonu u Ženevi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Isto kao i Enzo i 918 Spyder sa elektro motorom...Samo sto 918 Spyder 20km vise moze da ide samo na elektro pogon.
Velika razlika izmedju Enca i ovoga.
Ovo ima 3.8 L motor i 700+ konja, a onaj oko 7 litara zapremine..
Pomeraju se granice. Bas me zanima da li ce naslednik Vejrona opet bitno da napravi granicu.