home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Druga generacija Citroena C3 (dužine 394 cm) se pojavila krajem 2009. godine na Salonu automobila u Frankfurtu, a tokom prošle godine je u Južnoj Americi predstavljena i njegova restilizovana verzija.

Sada je na redu Evropa pa će redizajnirani C3 premijeru imati na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, dok će prodaja početi pre leta ove godine.

U svakom slučaju, promene u odnosu na prethodnu verziju C3 ipak nisu toliko drastične, što u praksi znači da je C3 dobio izmenjeni prednji deo (maska, svetla, branik, LED dnevna svetla), nova kućišta zadnjih svetala, kao i novu Ink blue boju eksterijera.

Takođe, u unutrašnjosti su sada elementi u mat crnoj, braon ili Moondust sivoj boji, a tu su i novi dezeni za sedišta, kao i bogatija standardna i opciona oprema (između ostalog i kamera za vožnju unazad). Jedan od zaštitnih znakova Citroena C3 - vetrobransko Zenith staklo, ostaje i dalje u ponudi.

Novina ima i u ponudi motora, a to su PureTech trocilindrični benzinci od 1.0L i 1.2L zapremine i sa 68KS odnosno 82KS, poznati iz Peugeota 208.

Citroen C3 sa ovim VTi 68 i VTi 82 PureTech motorima imaju potrošnju od 4,3 do 4,5 l/100 km, dok se emisija CO2 kreće od 99 do 104 grama po km.

U paleti je i benzinac VTi 120, kao i četiri dizelaša: HDi 70, e-HDi 70, HDi 90 i e-HDi 115.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4567



Komentari

Prekrasan je

Autor Kikic 22 Feb 2013, 15:34

Nikad lepši

Autor L Dejan 22 Feb 2013, 16:50

iako su na špijamaova nova maska i otvor za vazduh izgledali grozno, na kraju je sve ispalo poprilično dobro! istina, izgubio je malo svoje prvobitne "vesele simpatičnosti" ali nekako se i očekuje, da se u "zrelije doba svog života" izgleda "ozbiljnije"!! :))

ono što je glavno, s restajlom mu nisu oduzeli ništa od osebujnog karaktera! to je (bar meni) još uvek jedan od najzanimljivijih i nekonfekcijskih modela svog segmenta sa faktički najboljim, najlepšim i najprijatnjim enterierom u klasi! a s ovom novom grafikom brojčanika i s navigacijom sa rikverc-kamerom, čovek se stvarno zapita zašto bi DS3 bio skuplji od njega...

Autor drugmirko 22 Feb 2013, 17:12

Prelep auto ali... U uslovima ovakve krize u auto industriji/svetu/PSA grupaciji, teško da će Citroen moći da mu napravi značajnije dobru cenu i da ga podvuče ispod C4/Elysee da bi sa njime ušao na tržište sa zanimljivijim parčetom kolača. Al da je lep,...za sve pare.

Autor Milan Nikolić 22 Feb 2013, 19:58

Jeee! Zadrzali su lepe izduvnike klime kao na DS3, nisu upropastili kao juznoamericki model. :D Thumbs up!

Autor Fordovac 22 Feb 2013, 23:58