
Druga generacija Citroena C3 (dužine 394 cm) se pojavila krajem 2009. godine na Salonu automobila u Frankfurtu, a tokom prošle godine je u Južnoj Americi predstavljena i njegova restilizovana verzija.
Sada je na redu Evropa pa će redizajnirani C3 premijeru imati na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, dok će prodaja početi pre leta ove godine.

U svakom slučaju, promene u odnosu na prethodnu verziju C3 ipak nisu toliko drastične, što u praksi znači da je C3 dobio izmenjeni prednji deo (maska, svetla, branik, LED dnevna svetla), nova kućišta zadnjih svetala, kao i novu Ink blue boju eksterijera.

Takođe, u unutrašnjosti su sada elementi u mat crnoj, braon ili Moondust sivoj boji, a tu su i novi dezeni za sedišta, kao i bogatija standardna i opciona oprema (između ostalog i kamera za vožnju unazad). Jedan od zaštitnih znakova Citroena C3 - vetrobransko Zenith staklo, ostaje i dalje u ponudi.

Novina ima i u ponudi motora, a to su PureTech trocilindrični benzinci od 1.0L i 1.2L zapremine i sa 68KS odnosno 82KS, poznati iz Peugeota 208.

Citroen C3 sa ovim VTi 68 i VTi 82 PureTech motorima imaju potrošnju od 4,3 do 4,5 l/100 km, dok se emisija CO2 kreće od 99 do 104 grama po km.
U paleti je i benzinac VTi 120, kao i četiri dizelaša: HDi 70, e-HDi 70, HDi 90 i e-HDi 115.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
iako su na špijamaova nova maska i otvor za vazduh izgledali grozno, na kraju je sve ispalo poprilično dobro! istina, izgubio je malo svoje prvobitne "vesele simpatičnosti" ali nekako se i očekuje, da se u "zrelije doba svog života" izgleda "ozbiljnije"!! :))
ono što je glavno, s restajlom mu nisu oduzeli ništa od osebujnog karaktera! to je (bar meni) još uvek jedan od najzanimljivijih i nekonfekcijskih modela svog segmenta sa faktički najboljim, najlepšim i najprijatnjim enterierom u klasi! a s ovom novom grafikom brojčanika i s navigacijom sa rikverc-kamerom, čovek se stvarno zapita zašto bi DS3 bio skuplji od njega...
Prelep auto ali... U uslovima ovakve krize u auto industriji/svetu/PSA grupaciji, teško da će Citroen moći da mu napravi značajnije dobru cenu i da ga podvuče ispod C4/Elysee da bi sa njime ušao na tržište sa zanimljivijim parčetom kolača. Al da je lep,...za sve pare.