
Još jedna premijera ovogodišnjeg Salona automobila u Njujorku je i restilizovani Chevrolet Camaro, modelske godine 2014.

Ovo je prvi veći redizajn od pojavljivanja aktuelne, pete generacije Camara 2009. goidne, a pre svega donosi izmenjeni prednji deo (sa drugačijim svetlima, branikom i maskom), kao i drugačija zadnja svetla (ovde moram da primetim da mi se dosadašnje rešenje daleko više sviđa).


Zadnji deo je dobio nova LED svetla, osvežen je i enterijer (uključujući i nova sedišta), dok u paleti Camara za 2014. godinu možda i najveću pažnju privlači Camaro Z/28 (sa 7,0 litarskim LS7 V8 motorom sa najmanje 500 konja i 637 Nm).


Camaro Z/28 je za 45 kg lakši od Camara SS i 136 kg od Camara ZL1, biće na raspolaganju samo sa Tremec TR6060 manuelnim menjačem, a klima uređaj će biit dostupan samo kao opcija. Takođe, Camaro Z/28 se odlikuje kompletnim aerodinamičkim paketom, ZL1 volanom sa zaravnjenim donjim delom, Recaro sedištima, alu točkovima od 19 inča (gume 305/30ZR19), Brembo Carbon Ceramic Matrix kočnicama...


Najjači motor koji se danas nudi u Camaru je 6,2 litarski LSA V8 sa 580 konja, i to u Camaru ZL1.
2014 Camaro će se kod Chevrolet dilera naći kasnije tokom ove godine.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Vec sam sam sebi dosadan koliko sam to puta vec rekao, al ajd opet da kazem. Stari je bio lepsi...
Prednji deo još i mogu da "svarim", ali zadnji su de facto upropastili. 4 odvojena zadnja svetla su bila zaštitni znak Camara. Nešto slično je Mercedes uradio kad je eliminisao "četvorooki" izgled E klase. Trend je, očigledno, da više nije toliko važan oblik koliko je akcenat na LED diodama. One sve više dominiraju svetlosnim grupama. Videćemo koliko će ta moda potrajati.