home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Još jedna premijera ovogodišnjeg Salona automobila u Njujorku je i restilizovani Chevrolet Camaro, modelske godine 2014.

Ovo je prvi veći redizajn od pojavljivanja aktuelne, pete generacije Camara 2009. goidne, a pre svega donosi izmenjeni prednji deo (sa drugačijim svetlima, branikom i maskom), kao i drugačija zadnja svetla (ovde moram da primetim da mi se dosadašnje rešenje daleko više sviđa).


Zadnji deo je dobio nova LED svetla, osvežen je i enterijer (uključujući i nova sedišta), dok u paleti Camara za 2014. godinu možda i najveću pažnju privlači Camaro Z/28 (sa 7,0 litarskim LS7 V8 motorom sa najmanje 500 konja i 637 Nm).



Camaro Z/28 je za 45 kg lakši od Camara SS i 136 kg od Camara ZL1, biće na raspolaganju samo sa Tremec TR6060 manuelnim menjačem, a klima uređaj će biit dostupan samo kao opcija. Takođe, Camaro Z/28 se odlikuje kompletnim aerodinamičkim paketom, ZL1 volanom sa zaravnjenim donjim delom, Recaro sedištima, alu točkovima od 19 inča (gume 305/30ZR19), Brembo Carbon Ceramic Matrix kočnicama...


Najjači motor koji se danas nudi u Camaru je 6,2 litarski LSA V8 sa 580 konja, i to u Camaru ZL1.

2014 Camaro će se kod Chevrolet dilera naći kasnije tokom ove godine.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 2142



Komentari

Sexy auto !

Autor Kikic 27 Mar 2013, 19:02

Vrh !

Autor Pitbull 27 Mar 2013, 19:02

Pozadi ok, napred ok, bočno ok

Autor L Dejan 27 Mar 2013, 19:11

Odličan!

Autor Nepoznata Osoba 27 Mar 2013, 19:34

Bolje da nisu ništa dirali , posebno zadnji dio...

Autor Đorđe 27 Mar 2013, 19:57

Sa volanom iz Spark-a...

Autor Dikh tu kava 27 Mar 2013, 20:02

Vec sam sam sebi dosadan koliko sam to puta vec rekao, al ajd opet da kazem. Stari je bio lepsi...

Autor Duka 27 Mar 2013, 21:40

dobro su se setili da ponovo vrate z28

Autor mile antena 27 Mar 2013, 21:53

Sad je nazad bas obican,stari je bio bolji.

Autor milan 27 Mar 2013, 23:12

Prednji deo još i mogu da "svarim", ali zadnji su de facto upropastili. 4 odvojena zadnja svetla su bila zaštitni znak Camara. Nešto slično je Mercedes uradio kad je eliminisao "četvorooki" izgled E klase. Trend je, očigledno, da više nije toliko važan oblik koliko je akcenat na LED diodama. One sve više dominiraju svetlosnim grupama. Videćemo koliko će ta moda potrajati.

Autor Miloš Vasin 28 Mar 2013, 07:58