
Skijaš Jon Olsson i bivši Koenigseggov glavni inženjer, Leif Tufvesson udružili su kreativne snage i stvorili jedinstveni Rebellion R2k koji će učestvovati na ovogodišnjoj tradicionalnoj trci superbogataša, Gumball-u 3000.

Vozilo je navodno bazirano na Ultima GTR modelu, a kompletno redizajniranje je trajalo godinu dana. Malo toga je poznato o moćnom sportisti, ali njegov stajling je svakako impresivan i ističe se LED svetlima, krovnim usisnikom i masivnim zadnjim difuzorom. Tu su još i prednji blatobrani sa otvorima za vazduh, istaknuto zadnje krilo i impozantni izduvni sistem sa dvostrukim cevima. Posebnu pažnju privlače ADV1 točkovi presvučeni Continentalovim gumama.

Unutrašnjost putničke kabine je uređena pomalo spartanski, a mogu se primetiti sedišta od ugljeničnih vlakana, presvlake od alkantare i 'lebdeća' centralna konzola. Nažalost, nije poznato koji motor pokreće automobil, ali nema sumnje da se radi o izuzetno moćnom agregatu.
Izvor: Mojauto.net

Uvredih danas druga mirka ali sad vidim da je on verovatno bio u pravu. Jer pred sobom vidim jos jedan los tekst.
Ovaj auto nije 'navodno' vec jeste u osnovi Ultima GTR, nastao je jos 2011. kao R1k, danas je R2k jer je kompletno modifikovan. U nastanku su pored pomenute dvojice ucestvovale i kompanije ADV.1 i Rebellion Racing, sponzor projekta, tj. 'kum'.
Imao je motor Sevroleta, 6.2l V8 sa oko 550ks u prvom izdanju, pitanje je na koliko je tjunirana ova verzija.
http://teamspeed.com/forums/attachment.php?attachmentid=75303&stc=1&d=1309758412