
General Motors je u novembru 2011. godine na Salonu automobila u Los Anđelesu i zvanično predstavio novi Cadillac XTS koji je sada dobio proširenu paletu motora.
Podsećanja radi, XTS je prvo predstavljen sa 3,6 litarskim V6 agregatom koji razvija 303KS pri 6800 /min. i 358 Nm obrtnog momenta pri 5300 o/min (u kombinaciji sa Hydra-Matic 6T70 šestostepenim automatskim menjačem).
Sada je kupcima ponuđen i 3,6 litarski V6 twin-turbo motor sa 306 kW/410KS i 500 Nm obrtnog momenta koji se nalazi u ponudi modela CTS (s tim što je u XTS-u slabiji za 10KS i 82 Nm).
2014 Cadillac XTS sa ovim turbo motorom ima i nešto drugačiji prednji gril, a radi se o limuzini dugačkoj 5131 mm (međuosovinsko rastojanje iznosi 2837 mm).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
I ova Opelova xxl kockica da konkuriše Mercedesu S klase?
Stvarno? Ma šalite se, a?
:)))
@Ludaku
Dejane XTS i S-klasa nisu u istoj klasi... Cadillac konkurenta tek priprema za taj segment...
@ Orlo
Izvini ali ako na Google-u ukucaš Cadillac vs S class, izađe ili:
Did You mean Cadillac CTS vs Mercedes S class
ili
did You mean Cadillac XTS vs S class
A to šta će kadilak da izbaci, zna se, Opel xxxxl
@Ludaku
Dejane, kako si patetican... barem da baratas cinjenicama...
Kao prvo ovo je FWD/AWD auto na Epsilon II platformi, tako da ni u kom slucaju nije konkurent Seriji 7, S-klasi i A8 vec je to zapravo vozilo koje po dimenzijama pripada full-size segmentu ali se zapravo cenovno nalazi negde izmedju nasih E i F segmenta, i zapravo je neka jeftinija alternativa dok ne dodje taj novi Cadillac-ov flagship ili ti najskuplji i najbolji njihov model... i da sasvim sigurno ce biti RWD i kao i do sada takvi modeli nemaju nikakve veze sa Opelom u GM-u.