
Automobil će zauzeti poziciju između slabijeg benzinskog Clia 0.9 TCe i najsnažnije varijante koja se krije iza oznake RS. Clio GT pokreće 1,2 litarski turbo benzinski motor sa 120KS i 190 Nm obrtnog momenta.
Prenos snage na prednje točkove se vrši preko 6-stepenog automatizovanog EDC menjača sa dva kvačila. Maksimalna brzina iznosi 195 km/h, a od 0 do 100 km/h Cliu GT će trebati 9,9 sekundi.

U odnosu na slabije varijante, Clio GT se vizuelno razlikuje po drugačijem prednjem braniku (u kome je veći otvor za vazduh) i LED dnevnim svetlima. Tu su i zatamnjena kućišta svetala, zadnji difuzor, dvostruki hromirani krajevi izduvnih cevi, drugačija kućišta retrovizora i tamni 17-inčni točkovi na kojima su gume dimenzija 205/45.
U Renaultu tvrde da ovaj model u proseku troši 5,2 l/100 km, a prosečna emisija CO2 iznosi 120 g/km.
Prve isporuke na britanskom tržištu se očekuju u septembru, a Clio GT tamo košta 17.395 funti.
Izvor: Klix.ba
Foto: Renault
Mala potrošnja uz malu registraciju i održavanje sa solidnim performansama mislim da se ne može nikako reći da je spor jer ide za 10 sec. do 100km/h, a 120 KS za ovaj automobil je taman. Svaka čast Renou.