home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opel je nedavno objavio prve zvanične slike i detalje o restilizovanoj verziji modela Insignia (o tome više OVDE), a danas je saopšteno da će u septembru ove godine, na Salonu automobila u Frankfurtu, premijeru imati još jedna verzija, i to Insignia Country Tourer.

Napravljena po ugledu na automobile kao što su Audi A6 Allroad ili Volvo XC70, Insignia Country Tourer je u stvari karavanska Insignia SportsTourer koji je dobila povišeni klirens (+ 20 mm), atraktivniji eksterijer (zaštitni elementi, robusniji branici...) i nove alu točkove, a sve verzije će biti dostupne i sa 4x4 pogonom. 

U ponudi motora će biti dizelaši 2.0 CDTI sa 163KS i 2.0 CDTI Biturbo sa 195KS, kao i benzinac 2.0 SIDI Turbo sa 250KS.

U zavisnosti od motora, Insignia će moći da se dobije sa manuelnim šestostepenim menjačem ili automatikom.

Cene za Insigniju Country Tourer će biti saopštene naknadno.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Opela za Srbiju:

Nova Opel Insignia: Country Tourer, spreman za avanturu

Nova linija Insignije će uskoro biti kompletirana, kroz svetsku premijeru modela Opel Insignia Country Tourer na Sajmu automobila u Frankfurtu u septembru.  

Dok je njegov rođak pod imenom Sports Tourer elegantan porodični i poslovni karavan, nova Insignia Country Tourer predstavlja urođenu želju za avanturom. Sportski univerzalac, sa većim klirensom, daje slobodu koja nadilazi gradsku sredinu i asfaltne puteve. Karakteristična svojstva obuhvataju donju zaštitu karoserije na prednjem i zadnjem delu, u spoju sa istaknutim  blatobranima i i donjom oplatom karoserije, što je sve nadopunjeno duplim izduvnim cevima. Vrhunski pogon na sve točkove omogućava naslanjanje i stabilno upravljanje nožnim komandama u svim uslovima vožnje. Uparen je sa moćnim turbo motorima, kao što su 184 kW sa 250 KS, 2,0-litarski SIDI benzinac sa direktnim ubrizgavanjem, ili visoko-performantni 2.0 BiTurbo CDTI motor – od kojih oba daju impresivan maksimalan obrtni momenat od 400 Nm.  

Opelov pogon na sve točkove: Tehnologija vrhunske klase u segmentu automobila srednje veličine

Elektronski upravljana 4x4 pogonska grupa obuhvata visoko-kvalitetno kvačilo, koje radi na Haldex principima i elektronski diferencijal sa ograničenim proklizavanjem radi osiguranja vrhunske vuče i na asfaltiranim i na neasfaltiranim površinama. On se konstantno prilagođava preovlađujućim uslovima na putu, neprimetno menjajući raspodelu obrtnog momenta, od 0 do 100 odsto između prednje i zadnje osovine, kao i između zadnjih točkova. Glavna prednost je ta što se sve ovo događa čak i pre nego što točak počne da proklizava usled izostanka vuče, na primer, na vlažnim ili snegom pokrivenim putevima. U spoju sa elektronski kontrolisanom FlexRide premium šasijom, sistem pogona na sve točkove postavlja standarde kada su u pitanju vreme reakcije i kontrola nad vozilom.  

Senzori sistema 4x4 konstanno isporučuju informacije pojedinačnim kontrolnim modulima, o stepenu zanošenja, ubrzanju, uglu upravljanja, brzini točkova, položaju papučice gasa, brzini i obrtnom momentu motora, tako da se raspodela sile između prednjeg i zadnjeg dela konstantno prilagođava situaciji u vožnji na osnovu ovih informacija.  

Vrhunska stabilnost i veća dinamika osigurani su elektronski upravljanjem diferencijalom za ograničeno proklizavanje na zadnjoj osovini (eLSD). eLSD kontroliše raspodelu obrtnog momenta između zadnjih točkova, prenoseći obrtni momenat na točak koji ima najbolje oslanjanje na tlo. Dajući bolju vuču u uslovima vožnje na klizavim površinama, sofisticirano upravljanje ovog prilagodljivog pogonskog sistema 4x4 garantuje najviše nivoe kontrole od strane vozača, kao i aktivnu bezbednost u svim situacijama. Insignia Country Tourer može da obezbedi pogon čak i kada se tri točka oslanjaju na na nestalne ili klizave površine i kada samo zadnji točak ostvaruje vuču.

Prilagodljiv sistem pogona na sve točkove daje podršku vozačima i  u nekritičnim situacijama. Radi smanjenja gubitaka usled trenja, te radi uštede goriva, sistem se automatski prebacuje na pogon na prednje točkove kada god opazi na nije potrebno nikakvo prilagođavanje.

Linija turbo motora: Visok obrtni momenat na zahtev

Snaga Opelovog turbo motora ide savršeno uz vrhunsku pogonsku grupu 4x4, modela Country Tourer. Izbor tri modela motora predvodi 184 kW od 250 KS 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection – direktno ubrizgavanje sa paljenjem pomoću svećica) Turbo bezinski motor, koji poseduje vrhunske performanse. Dajući impresivnih 400 Nm obrtnog motora, ovaj motor sa direktnim ubrizgavanjem garantuje visoke stepene vuče.

Visoko-performantni 143 kW sa 195 KS, 2.0 BiTurbo CDTI dizel motor takođe poseduje vučnu silu od 400. Njegov sekvencijalni dvo-fazni turbo punjač daje momentalan odgovor na davanje gasa, omogućavajući odličnu vuču. A 120 kW sa 163 KS, 2.0 CDTI (sa običnim auspuhom) kompletira liniju, dajući 350 Nm obrtnog momenta, koji se nakratko povećava na 380 Nm, kod overboost funkcije.

I 2.0 SIDI Turbo i 2.0 CDTI mogu se upariti sa 6-stepenim manuelnim ili automatskim menjačem, dok je 2.0 BiTurbo CDTI dostupan samo kod druge varijante.   

Van puta, nova Insignia Country Tourer uključuje prednosti kakve su veće gume i povećana visina vožnje, pored pogona na četiri točka i dobrog odgovora na komande. Klirens je 20 viši nego kod standardne izvedbe, što predstavlja veliku prednost po vožnji na nestabilnom, neravnom terenu. Stoga, bilo da se koristi zimi, na snegom prekrivenim putevima, ili prosto u teškim uslovima, Insignia Country Tourer je savršena za lako upravljanje na neasfaltiranim putevima i brdskim terenima za poslovne ili potrebe zabave. A u gradu, njena robusna pojava, joj daje izgled koji je izdvaja.  

Izbalansiran: Sportski karavan sa karakterom SUV vozila

Svrsishodan karakter novog modela Insignia Country Tourer jasno signalizira njeno snažno htenje za slobodom. Sa prepoznatljivom Opelovom rešetkom hladnjaka, sada širi i dublji, stil prednjeg dela je izrazito dopadljiv. Horizontalna hromirana rešetka hladnjaka nosi centralni amblem brenda i izvedena je u obliku krila, sa vanjskim krajevima okrenutim nagore, poput krilaca duž farova. Zaštitna ploča svetlucavo srebrne boje izviruje ispod odeljka motora; što je istaknut motiv dizajna koji se ponavlja u zadnjem delu, gde su paneli uokvireni sa dva svetlucave izduvne cevi – svi elementi koji istovremeno prenose i osećaj snage i zaštite.

Još jedno karakteristično svojstvo jeste zaštitna oplata u antracit boji na bočnim pragovima i donjim delovima karoserije, što blatobranima takođe daje izbačeniji, širok izgled. Robusna pojava modela Insignia Country Tourer  daje mu samouveren karakter. Konačni vizuelni  ukras obezbeđen je istaknutim prednjim i zadnjim svetlima. Zatamnjeni farovi, sa hromiranim detaljima, odišu visokim kvalitetom i uključuju krilovita LED dnevna svetla (zavisno od konfiguracije). Tema grafičkog dizajna se ponavlja na zadnjem delu, gde kočiono LED svetlo i zadnja svetla  takođe jarko svetle. Sa dizajnom jedinstvenih svojstava, nova Insignia Country Tourer uspešno kombinuje svoje uloge sportskog avanturiste i prestižne perjanice brenda.  

Cene i detalji u vezi sa opremom biće objavljeni na dan početka prijema nardužbina –  prilikom svetske premijere 10. septembra na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu.



čitanja : 2853



Komentari

Ljepši je i od A6 Allroada i od XC70 i od Subaruovog Outbacka !

Autor Kikic 03 Jul 2013, 14:32

Meni je XC70 "tata" za ovaj opel. Poslednji "pravi" volvo karavan, svakako meni veći prestiž i upotrebna vrednost nego XC60 ili XC90. Već za A6 Allroad u poredjenju sa ovom munjom nisam siguran

Autor 100jko 03 Jul 2013, 19:11

Dobra!

Autor Panco 04 Jul 2013, 10:21