
Škoda je ponudu modela Rapid proširila i novom verzijom, nazvanom StylePLUS.
U najkraćem, Škoda Rapid StlyePLUS se bazira na Rapidu Ambition, a između ostalog se ističe gloss black detaljima (retrovizori, spojler na prtljažniku, bočne lajsne...), dvobojnim (crno-srebrnim) alu točkovima od 17 inča, xenon svetlima, novim sedištima, kožnim volanom (i ručica menjača i ručne kočnice su takođe u koži), pedalama od nerđajućeg čelika, piano black detaljima u enterijeru i opcionom Amundsen+ satelitskom navigacijom.

Izbor boja podrazumeva pet boja, a to su in Candy-White, Sprint-Yellow, Corrida-Red, Rally-Green i Denim-Blue.
Škoda Rapid StylePLUS može da se dobije sa sledećim motorima: benzinci 1.2 MPI 55 kW,
1.2 TSI sa 63 kW ili 77 kW, 1.4 TSI sa 90 kW, kao i sa dizelašima 1.6 TDI sa 66
kW i 1.6 TDI sa 77 kW.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
To sam i ja primetio, Rapid sa felnama ispod 17 inča je znatno ružniji auto.
Mislim da bi za rapid bile lepse i cenovno primerenije neke felne od 20 cola
Neznam koliko dobro su urađene bogatije verzije, ali sam video verziju sa 1.6Dizelašem, za koju erujem da ne dolazi baš u osnovnom nivou opreme.
Tabla je višestuko lošija nego na Fabiji I classic nivoa.
Čista, i tvrda plastika
Rapid u standard opremi, recimo crven, tiha jeza i spolja i unutra, nešto kao logan prve generacije. To samo majka može da voli.
@ s mile
Sa dolaskom Rapida Spaceback dolazi i nov unapređen enterijer, zbog zamerki na tvrdu plastiku, TAČNIJE, Škoda je odmah reagovala na kritike. Tokom 2014. taj novi unapređeni enterijer stiže i u liftbek verziju.
Toliko i hvala
@Engouh
znaci sad priznajes da je Skoda reagovala na kritike a ovde si nas ubedijavo (ti , i jos neki!), kako Rapid ima kvalitetan enterijer???
@s mile
Plastika kola krasi a tortu orasi! E plastiko plastiko:-) Ova auto plastika je postala neso slicno sto su za zene silikoni.
:)))))))Posle godinu dana prodaje i preko 16 prodatih primeraka, ŠKODA JE ODMAH reagovalana kritike i nudi karavan verziju koja ce biti uradjena od kvalitetnijih(ma sta to znacilo za enetrijer dizajna Golfa 2)materijala po popularnim cenama.Ostaje jedan problem, četir i po metra VW, ukoliko kvalitetom bude dostigla stariju 4,7 metara dugacku VW sestru, kostace manje od nje proporcionalno duzini i tezini, sto znaci skoro isto.