home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

McLaren je isporučio prvi primerak modela P1 (u upadljivoj Volcano Yellow boji) njegovom novom vlasniku pa je tu priliku iskoristio da saopšti i neke nove detalje o ovom sportisti koji će biti proizveden u seriji od samo 375 primeraka.

Dakle, McLaren P1 (kombinuje 3,8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm) od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6,8 sekundi, do 300 km/h za 16,5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9,8 sekundi.

Dovoljno bogatog kupca koji sebi može da priušti jedan ovako skup automobil verovatno i ne zanimaju brojke o potrošnji goriva i emisiji CO2, ali McLaren je objavio da P1 ima prosečnu potrošnju od 8,3 l/100 km i emisiju CO2 od 194 grama po km.

Takođe, P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada mođe da pređe 11 km.

Objavljeni su i podaci o kočenju, pa su tako McLarenu P1 od 100 km/h do 0 km/h potrebne 2,9 sekunde (30,2 metra). 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1552



Komentari

Srebrna medalja u klasi.
Odma iza LaFerrarija.

Autor Pit 21 Okt 2013, 17:21

Znaci cirka 10 litara plina.

Autor Rax 21 Okt 2013, 18:12

11 km u elektro i to do 80 km/h, 918 30 km i do 150 km/h...I trosi manje, cisto posto objavljuju i jedni i drugi, znaci da im je to bitno i dolazimo do toga da je Porse uradio bolji posao.
A, to sto je brzi, to je druga stvar :))

Autor dusan 21 Okt 2013, 19:40

Kada se uzme koliko košta sam auto, pa po pređenom kilometru uzimajući u obzir cenu auta, održavanje itd, koliko troši je potpuno nebitna stavka.

Autor Miki 21 Okt 2013, 20:00

@rax
http://www.sondakikahaberleri.info.tr/images/haberresim/35595-lpg-li-lamborghini-bir-turk-eseri.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/4671/7ori.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/4373/zm2m.jpg

Autor Panco 21 Okt 2013, 21:01

dusan
Znači u ovoj klasi je najbitnije koji manje troši ??? :)))
I koji je najjeftiniji.
Pa po tome je možda Porše najbolji.
Ali je zato najteži i najslabiji.
Nisam gledao koliko kilometara mogu na struju.
Gledam performanse, a u je Ferrari br 1 pa za njim McLaren.
0-300 Ferrari 15 sek, McLaren 16,5, a Porše 23. :)))
Lakši su oko 300 kg od Poršea i jači za 50-80 konja.
Ali zato eventualno Porše manje troši !!! :)))
Svaka čast, stvarno veoma bitan podatak za ovu klasu i cenu vozila. Kad već drugim nečim ne mogu da se pohvale, najmanje troši i najjeftiniji je. :)))

Autor Pit 22 Okt 2013, 01:24

@Pit
Potrosnju sam pomenuo iz razloga sto je pominju proizvodjaci. I Porse i McLaren...Njima je bitno, bitno da pokazu kakav auto su napravili, a kako 'malo' trosi...Porse izlazi na preko 900.000e, sto ti je slicna cena kao McLaren i LaFerrari. Najtezi jeste, ali je zato tehnoloski ispred njih, zato eto i tezine ;) Nova Turbo S do 300 ide za 24-25 sekundi, tako da ce se za 918 tek znati kada je istestiraju novinari...Zato sto je nemoguce da Turbo S i 918 idu do 300 za slicno vreme, razmisli i sam ;)
Inace su se pohvalili, imaju najbolje vreme na Ringu od svih street legal car ;)
A, njihov auto vec nazivaju kao Najnapredniji automobil...

Autor dusan 22 Okt 2013, 02:24

P.S
Cak i 911 GT2 RS ide za 26 sekundi do 300...
Dakle opet, nemoguce da 918 do 300 za samo 23...

Autor dusan 22 Okt 2013, 02:27

Impresivan auto.
Da li se i Veyron + Koenigsegg ubrajaju u istu klasu tj jesu li takmaci?

Autor englez 22 Okt 2013, 10:07