
McLaren je isporučio prvi primerak modela P1 (u upadljivoj Volcano Yellow boji) njegovom novom vlasniku pa je tu priliku iskoristio da saopšti i neke nove detalje o ovom sportisti koji će biti proizveden u seriji od samo 375 primeraka.
Dakle, McLaren P1 (kombinuje 3,8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm) od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6,8 sekundi, do 300 km/h za 16,5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9,8 sekundi.
Dovoljno bogatog kupca koji sebi može da priušti jedan ovako skup automobil verovatno i ne zanimaju brojke o potrošnji goriva i emisiji CO2, ali McLaren je objavio da P1 ima prosečnu potrošnju od 8,3 l/100 km i emisiju CO2 od 194 grama po km.
Takođe, P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada mođe da pređe 11 km.
Objavljeni su i podaci o kočenju, pa su tako McLarenu P1 od 100 km/h do 0 km/h potrebne 2,9 sekunde (30,2 metra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
11 km u elektro i to do 80 km/h, 918 30 km i do 150 km/h...I trosi manje, cisto posto objavljuju i jedni i drugi, znaci da im je to bitno i dolazimo do toga da je Porse uradio bolji posao.
A, to sto je brzi, to je druga stvar :))
Kada se uzme koliko košta sam auto, pa po pređenom kilometru uzimajući u obzir cenu auta, održavanje itd, koliko troši je potpuno nebitna stavka.
@rax
http://www.sondakikahaberleri.info.tr/images/haberresim/35595-lpg-li-lamborghini-bir-turk-eseri.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/4671/7ori.jpg
http://img5.imageshack.us/img5/4373/zm2m.jpg
dusan
Znači u ovoj klasi je najbitnije koji manje troši ??? :)))
I koji je najjeftiniji.
Pa po tome je možda Porše najbolji.
Ali je zato najteži i najslabiji.
Nisam gledao koliko kilometara mogu na struju.
Gledam performanse, a u je Ferrari br 1 pa za njim McLaren.
0-300 Ferrari 15 sek, McLaren 16,5, a Porše 23. :)))
Lakši su oko 300 kg od Poršea i jači za 50-80 konja.
Ali zato eventualno Porše manje troši !!! :)))
Svaka čast, stvarno veoma bitan podatak za ovu klasu i cenu vozila. Kad već drugim nečim ne mogu da se pohvale, najmanje troši i najjeftiniji je. :)))
@Pit
Potrosnju sam pomenuo iz razloga sto je pominju proizvodjaci. I Porse i McLaren...Njima je bitno, bitno da pokazu kakav auto su napravili, a kako 'malo' trosi...Porse izlazi na preko 900.000e, sto ti je slicna cena kao McLaren i LaFerrari. Najtezi jeste, ali je zato tehnoloski ispred njih, zato eto i tezine ;) Nova Turbo S do 300 ide za 24-25 sekundi, tako da ce se za 918 tek znati kada je istestiraju novinari...Zato sto je nemoguce da Turbo S i 918 idu do 300 za slicno vreme, razmisli i sam ;)
Inace su se pohvalili, imaju najbolje vreme na Ringu od svih street legal car ;)
A, njihov auto vec nazivaju kao Najnapredniji automobil...