
Prvo podsećanje da je obnovljena verzija Porscheovog modela Panamera premijeru imala u aprilu ove godine, na Salonu automobila u Šangaju.
Porsche je takođe ponudio i produženu Executive verziju Panamere sa 150 mm produženim međuosovinskim rastojanjem, kao i jači dizelaš, i to Audijev 3,0 litarski V6 common rail agregat sa 300KS.
Na predstojećem sajmu automobila u Tokiju ponuda 2014 Panamere će biti dopunjena i Turbo S verzijom koju pokreće 4,8 litarski twin-turbo motor sa 570KS i 750 Nm obrtnog momenta (sa overboostom privremeno i 800 Nm). Menjač je sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom, a pogon na sva četiri točka.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,8 sekunde, najveća brzina je 310 km/h, dok prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 10,2 l/100 km.

Panamera Turbo S će biti dostupna i u Executive verziji koja je za 150 mm duža u odnosu na standardnu varijantu. U svakom slučaju, točkovi su od 20 inča (u stilu modela 911 Turbo), sa gumama 285/40 i 295/35.

U paketu su između ostalog i Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), Porsche Active Suspension Management (PASM), Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB) i dvobojni kožni enterijer.
Cena za Panameru Turbo S u Nemačkoj iznosi 180.024 evra, a za Panameru Turbo S Executive 197.041 evro.
Ivan Mitić – Autoblog.rs