home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Svega godinu dana nakon što se potpuno restilizovana linija modela Astra pojavila na tržištu, Opel Astra ulazi žustro u novu modelsku godinu sa novom generacijom 1,6-litarskog CDTI dizel motora i IntelliLink info-zabavnim sistemom sa Bluetooth interfejsom.

Potpuno novi motor 1.6 CDTI predstavlja sledeći korak u Opelovoj ofanzivi na planu pogonskih grupa i može se opisati kao izuzetno tih. Pored toga, motor je u skladu sa Euro-6 standardima i troši svega 3,9 litara dizela na 100 kilometara – što je za čak 7 odsto manje u odnosu na prethodni model od 1,7 litara i 130 ks, sa Start/Stop tehnologijom. Haj-tek funkcije su takođe veoma prisutne u enterijeru Astre: novi IntelliLink info-zabavni sistem unosi svet pametnih telefona u automobil – lako upravljivo i pregledno uređeno na 7-inčnom displeju u boji.

“Opel otelotvoruje demokratizaciju visokih tehnologija i visoko-kvalitetnih funkcija. Po tradiciji mi činimo inovacije iz premijum klase vozila dostupnim većem broju kupaca i rešeni smo da nastavimo tako da činimo, navodi izvršni direktor Opela Dr Karl Tomas Nojman. Upravo smo to demonstrirali našom revolucionarnom IntelliLink tehnologijom na našoj novoj Insigniji a isto važi i za našu liniju modela Astra. Još Opelovih modela biće u skladu sa motom: ‚više od automobila po veoma povoljnoj ceni.’

Prefinjeni dizel motor: potpuno novi 1.6 CDTI motor sa potrošnjom od svega 3.9l/100km i emisijom ugljendioksida od 104g/km CO2

Opel Astru vodeći nemački auto magazin auto motor und sport  (broj 12/2013) smatra najpouzdanim nemačkim kompaktnim automobilom, a ovaj model nudi i širok izbor benzinskih, TNG i dizel pogonskih grupa. Težište aktuelne modelske godine kod Astre sa petora vrata, limuzine i Sports Tourera je na potpuno novom modelu 1.6 CDTI. Ovaj Opelov izuzetno tihi dizel motor je već sada u skladu sa Evro-6 propisima o izduvnim gasovima. Sa 100 KW/136 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 320 Nm – što je 7% više o odnosu na prethodni od 1,7 litara, ovaj model privlači pažnju. On, istovremeno, troši manje goriva, ima nižu emisiju CO2 i tiši je u odnosu na prethodni model od 1,7 litara. Astra ubrzava od 0 do 100 km/h za 10,3 sekunde; a u petoj brzini motor ubrzava od 80 do 120 km/h za svega 9,2 sekunde. Maksimalna brzina je 200 km/h. Astra 1.6 CDTI demonstrira kombinaciju visokih performansi, impresivnog obrtnog momenta i najvišu efikasnost kod modela niske potrošnje goriva. U kombinovanom režimu Astra 1.6 CDTI troši 3,9 litara na 100 kilometara, uz emisiju ugljendioksida od svega 104 grama po kilometru, što predstavlja izvrstan učinak kada su  pitanju ekološka prihvatljivost i troškovi posedovanja!

Pored toga, novi 1.6 CDTI je prvi u klasi kada su u pitanju buka i vibracije, zahvaljujući sistemu ubrizgavanja multipoint NGV. Pomoćni delovi i poklopci motora  su takođe akustično odvojeni. Rezultat je podjednako ubedljiv i tih za vozače i putnike. Opelov novi 1.6 CDTI se uistinu može zvati tihim dizel motorom.

Optimalna povezanost: IntelliLink tehnologija sada i u Opel Astri

Ne samo ispod haube, već i kad je u pitanju info-zabavni sistem, Opel Astra je 100 odsto savremena. Ultra-moderni IntelliLink sistem integriše funkcije pametnog telefona u automobil i ostavlja snažan utisak sa 7-inčnim monitorom visoke rezolucije u boji koji omogućava jednostavan rad i lako očitavanje. Nova funkcija koja je na raspolaganju sa info-zabavnim sistemom CD 600 IntelliLink jesu telefonski pozivi preko Bluetooth i audio striminga. Sistem poseduje i USB konekciju.

Vrlo brz i precizan navigacioni sistem standardan je u konfiguracijama Navi 650 IntelliLink i Navi 950 IntelliLink. Najbolja varijanta Navi 950 IntelliLink svojim mapama pokriva čitavu Evropu a odredišta putovanja se se bez problema mogu unosti pomoću glasovne kontrole. Pored toga radio uređaj automatski prepoznaje imena pesama, albuma i umetnika pomoću audio uređaja sa USB priključkom. Pomoću USB i Aux-In priključaka vozači i putnici  modela Astra mogu pregledati slike na displeju u boji. Pored toga, mogu se čitati dolazne poruke.

Atraktivna pojava: Active-paket sa IntelliLink tehnologijom, LED-dnevnim svetlima i udobnim sedištima

Opel u Astri ne samo da nudi revolucionarne tehnologije, kao i sigurnosne i udobnosne funkcije, već ih i stavlja u naročito napredne pakete opcija. Novi Active paket ima posebne funkcije poput štedljivih dnevnih LED sijalica, CD 600 IntelliLink sistema sa displejom u boji, Aux-In, USB i hendsfri opremu preko Bluetooth interfejsa, kao i Piano Black crne dekorativne umetke u kokpitu. Tu su još i udobna sedišta, prijatna za kičmu u otmenoj, sportskoj izvedbi u kombinaciji kože i tkanine.

PR Opel



čitanja : 1739



Komentari

Još samo da je debela Astra prošla dijetu od 200 kg, uz takav izgled i motore bila bi verovatno vladar klase. Vučeš stalno dva kečera, ili četiri džaka cementa sa sobom, nije ni čudo da ubrzava preko 10 sekundi do sto, a ima jako potentan novi dizel.

Autor 200kg teža od golfa 14 Nov 2013, 13:59

Ovaj Opelov PR je vrlo mucan za citati, uvek odustanem vec posle prvog pasusa.

Autor Panco 14 Nov 2013, 14:21

Osim ovih izmena na nemackom trzistu, nisam siguran za ostala za sada, je sada osnovni motor 1.6 sa 115KS...
Sledeca premijera ce biti 1.6 SIDI Turbo sa 200 KS i 300 Nm i 7,9 s do stotke...

Autor Orlo 14 Nov 2013, 15:07

udobnosne funkcije ?!?!? mora da je neka nova opcija

Autor mile 14 Nov 2013, 17:39

"troši svega 3,9 litara dizela na 100 kilometara – što je za čak 7 odsto manje u odnosu na prethodni model od 1,7 litara i 130 ks".
Znači, na svakih 100.000 km po "Euro-cirkusu" uštedi oko 250 litara goriva? U naravi-ni pola toga. Vredno li je to čemu?

Autor monocoque 14 Nov 2013, 22:05