home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

O Nismo verziji aktuelnog Nissana GT-R se dugo pričalo i nagađalo, a nakon onih jučerašnjih prvih zvaničnih slika i osnovnih detalja, danas su saopštene nove informacije i objavljene nove zvanične fotografije (ulkjučujući i unutrašnjost).

Pre svega, Nissan GT-R Nismo GT-R pokreće pojačani twin-turbo 3,8 litarski V6 motor koji sada raspolaže sa 441 kW/600KS i 652 Nm obrtnog momenta, u odnosu na slabiju varijantu koja ima 401 kW/545KS i 627 Nm.


GT-R Nismo je dobio i veće turbo punjače iz GT3-spec modela, modifikovani izduvni sistem, novi zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, širi prednji branik, izmenjeni zadnji branik, nove opruge i Bilstein amortizere, sportsko ogibljenje ima tri mode podešavanja (Comfort, Normal i R za trkačku stazu), komplet alu točkova od 20 inča sa Dunlop gumama (255/40 ZRF20 napred i 285/35 ZRF20 pozadi), nova sportska Recaro sedišta, trokraki sportki volan sa alkanatrom i detalje od ugljeničnih vlakana u enterijeru.

U saopštenju se navodi da je GT-R Nismo nemačku stazu Nirburgring prešao u vremenu od 7:08.679 minuta, a juče je objavljeno da je to vreme postignuto u septembru kada je za volanom GT-R-a bio Michael Krumm, bivši FIA GT1 šampion.

Mada fabrika za sada nije saopštila zvaničan podatak o ubrzanju do stotke, britanski Autocar očekuje da će vreme ubrzanja od 0-100 km/h kod GT-R-a Nismo iznositi oko 2,5 sekunde.

GT-R Nismo će biti dostupan u sledećim bojama: Brilliant White Pearl, Meteor Flake Pearl Black, Ultimate Metallic Silver i Vibrant (u kombinaciji sa šestokrakim crnim alu točkovima).

Prodaja u Japanu će početi u februaru sledeće godine, a u SAD-i u Evropi nekoliko meseci kasnije.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2043



Komentari

Zbogom konkurencijo. : )))
Ode Godzilla barem 10 godina ispred konkurencije. Nismo ce da porede sa hypercar, ss su tanki.

Autor Pit 19 Nov 2013, 12:11

@Pit, meni se najviše dopada standardna verzija koju sam linkovao u nekoj drugoj temi
http://3.bp.blogspot.com/-tsPD7USnhQk/TooUYwjplSI/AAAAAAAAAEI/SqH2RQKJmWg/s1600/Nissan-GTR-concept.jpg

Najgore od svega je sto ga ljudi uporno uporedjuju sa visestruko skupljim autima i posle pricaju kako nema ime itd. Ne razumem, ako se nekome ne svidi teraj dalje, ali nemoj ga upoređivati sa Porscheom od 200000
Lambom od 250000
Ferrarijem od 300000
Kao sto rekosmo ovo je auto za zaludjenike koji nisu optereceni znackom.

Autor englez 19 Nov 2013, 12:27

Ubica,uništit će konkurenciju..

Autor Nepoznata Osoba 19 Nov 2013, 12:30

Englez
Pa sve njih zajedno stavlja u krilo. : )))
Njemu oni vise nisu konkurencija, vec hypercar. Ove je ometlao, sad stremi ka hypercar kategoriji. : )

Autor Pit 19 Nov 2013, 14:16

Meni lepsi novi restilizovani 2014. obicni model.

Autor Bobo 19 Nov 2013, 14:59

Bobo
I meni. Ali ovde nije stvar u lepoti. Nismo je tretman brzine. ; )

Autor Pit 19 Nov 2013, 15:14

Zapravo, jedino sto bi jos mogli da urade je da mu ubace jos jednu brzinu i ojacaju menjac da moze da trpi jacu snagu.

Autor Pit 19 Nov 2013, 15:24