home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Podsećanja radi, aktuelna Mercedesova C klasa je predstavljena početkom 2007. godine, a u međuvremenu je obavljen i redizajn. Novu C klasu (W205) će šira javnost moći da upozna u januaru 2014. na sajmu automobila u Detroitu, ali Mercedes nije čekao Detroit da objavi zvanične fotografije.

Još ranije su inače objavljene i slike unutrašnjosti, nekoliko procurelih slika spoljašnjosti, kao i fotke jednog primerka C klase tokom snimanja promotivnog materijala, pa tajni oko njegovog izgleda nije bilo ni pre ovih zvaničnih fotografija.



Budući da je o novoj C klasi bilo već dosta reči prethodnih dana, ovo samo najosnovnije. Dakle, nova C klasa ima za 8 cm duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na sadašnji model (sada 284 cm), dužina je porasla za 10 cm (na 469 cm), širina za 4 cm (na 181 cm), prtljažnik je zapremine 480 litara, a automobil je za skoro 100 kg lakši.



U ponudi nove C klase se izdvajaju tri motora:

- 2.0L četvorocilindrični turbo benzinac u modelu C180 sa 115 kW/156KS pri 5300 o/min. i 250 Nm pri 1200-4000 o/min.

- 2.0L četvorocilindrični turbo benzinacu modelu C200 sa 135 kW/184KS pri 5500 o/min.i 300 Nm pri 1200-4000 o/min.

- 2.2L četvorocilindrični dizelaš u modelu C220 BlueTEC sa 125 kW/170KS pri 3000-4200 o/min. i 400 Nm pri 1400-2800 o/min.

U ponudi će biti manuelni šestostepeni menjač, kao i sedmostepeni 7G-Tronic Plus automatik, a opciono će se nuditi i 4Matic pogon na sva četiri točka. Kasnije će se u ponudi naći i novi devetostepeni automatik.

Model Mercedes C180 (težak 1395 kg sa manuelnim menjačem, 1425 kg sa automatikom) od 0 do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde (sa automatikom 8,5 sec), najveća brzina je 225 km/h (sa automatikom 223 km/h), prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je od 5,0 do 5,8 l/100 km (u zavisnosti od menjača), a emisija CO2 od 116 do 135 grama po km.


Mercedes C200 (težine 1445 kg, sa automatikom 1465 kg) do 100 km/h ubrzava za 7,5 sekunde (sa automatikom 7,3 sec), može do maksimalnih 237 km/h (sa automatikom 235 km/h), potrošnja se kreće od 5,3 do 5,7 l/100 km, a emisija CO2 od 123 do 132 g/km.


Mercedes C220 BlueTEC (težine 1550 kg, sa automatikom 1570 kg) do stotke stiže za 8,1 sekundu (automatik 7,8 sec), najveća brzina je 234 km/h (sa automatikom 233 km/h), potrošnja se kreće od 4,0 do 4,5 l/100 km, a emisija CO2 od 103 do 117 g/km.

Standardno se kod ove tri pomenute verzije ugrađuju točkovi od 16 inča.

Sem kao sedan, nova C klasa će se ponovo pojaviti i u karavan verziji (T-Modell) čija prodaja po ranijim informacijama startuje u septembru 2014. godine.

C klasa karavan će inače po ranijim informacijama Auto Bilda biti za oko 1.900 evra skuplji od sedana, a nudiće više mesta za putnike i veći prtljažnik od prethodnika.

Tokom 2016. godine po ranijim najavama stiže i C klasa SportCoupe koja će konkurisati BMW-u serije 3 GT kao i novoj generaciji Audija A5 Sportback.

Takođe, sem sedana, karavana i SportCoupea, kupcima će se ponovo nuditi i coupe, ali i nova cabrio varijanta (s tim što bi ova dva poslednja navodno mogla da se prodaju pod oznakom CLK).

U svakom slučaju, nova C klasa će po najavama nemačke fabrike biti dinamičnija i Mercedes će se fokusirati na mlađe kupce, a izgled je inspirisan novijim modelima kao što su CLS, CLA i nova S klasa.

Takođe, najavljuje se da će nova C klasa biti i bezbednija (sistemi COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, DISTRONIC PLUS, PRE-SAFE® Brake, Brake Assist PLUS i Cross-Traffic Assist, Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist...), komfornija i aerodinamičnija od sadašnjeg modela (koeficijent otpora vazduha kod sedana biće 0,25), sa ekonomičnijim motorima (potrošnja smanjena i do 20%) i sa prostranijim enterijerom.


Tu će biti i opciono Airmatic vešanje, a vozač će moći da bira između Comfort, ECO, Sport i Sport Plus modova.

U svakom slučaju, nova C klasa će standardno imati 7-inčni centralni diplej, kao opcija će na raspolaganju stajati i 8,4-inčni kolor monitor i opcioni head-up displej.


C klasa će kasnije biti dostupna i sa drugim agregatima; među njima će se naći 1.6L dizelaš sa 85 kW/115KS i 280 Nm, kao i sa 100 kW/136KS i 320 Nm, zatim benzinac sa 175 kW/238KS, dizelaš sa 150 kW/204KS, C300 BlueTEC Hybrid (kombinuje četvorocilindrični dizelaš sa 204KS i elektromotor sa 27KS, potrošnja goriva 3,9 l/100 km), a stiže i novi sportski AMG model sa 4.0L twin-turbo V8 motorom.

Poznate su i cene za Nemačku pa tako novi Mercedes C180 tamo košta 33.558 evra, C200 ima cenu od 36.414 evra, a C220 BlueTEC 38.675 evra.

Mercedes će novu C klasu proizvoditi i u Americi, i to u fabrici Tuscaloosa u Alabami.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Mercedes-Benz / Autofilou.at



čitanja : 17512



Komentari

Odlična !
Vidi se razlika svetlosnih grupa u odnosu na S klasu.
Enterijer sa crnim drvetom, slika 6.
Siva u AMG stajlingu je vrh.
"Tokom 2016. godine po ranijim najavama stiže i C klasa SportCoupe koja će konkurisati BMW-u serije 3 GT kao i novoj generaciji Audija A5 Sportback."
Malo sam skeptičan i nisam siguran da im baš to treba, ali videćemo kako će izgledati.

Autor Pit 16 Dec 2013, 02:59

Odlican je,enterijer extra!!

Autor milan 16 Dec 2013, 07:06

Enterijer neuporedivo lepši i kompaktniji nego u S klasi. Zadnji deo auta, kao i S-ov, nema veze sa Mercedesom, kao da je pozajmljen od neke druge marke.

Autor Aleks 16 Dec 2013, 09:32

Izgleda odlicno. Lici na S klasu, ali ne vidim tu nista lose, pogotovu po kupce C klase. Mozda bi mogli da nadju nacin da bolje uklope ovaj ekran za navigaciju, jer iako mi nije smetalo ranije, sada kada postaju veci, pocinju bas da strce.

Autor Nino 16 Dec 2013, 09:56

Veoma dobra, narocito sa velikom trokrakom zvezdom napred, kao neki mix E i S klase. Enterijer mi je ok iako nisam bas odusevljen ovim panelom na centralnoj konzoli, i samo bez ove lamperije, "klavirski lak" cini mi se bolje stoji. Razocaran sam bio prostorom u prosloj C-klasi pogotovo na zadnjoj klupi, a vidim da najavljuju vise prostora u ovoj sto jos jedan plus. Svidja mi se ponuda motora: ovi novi 2.0 motori, sto su predstavljeni u E-klasi, sa malim pritiskom u turbini mogu dosta da predju (pogotovo ovaj slabiji), manje su optereceni u odnosu na 1.6T i 1.8T koje menjaju.
Nadam se da ce nauciti nesto od konkurencije i ponuditi vise modela sa 4matic-om.

Autor Orlo 16 Dec 2013, 11:05

http://img.germancarforum.com/community/attachments/sdsds-jpg.41824/

I konzola izgleda drugacije sa manuelnim mjenjacem (nazalost)
http://img.germancarforum.com/community/attachments/4262757ad81dd9e2408d3d1a73778414-jpg.41669/

Autor hh 16 Dec 2013, 14:12

hh
Odlicni linkovi. Razlikuju se. Steta sto su lenji na MB forumu pa ne naprave poredjenje kompletno.
Lepse izgleda automatik ali i sa manuelnim lepo izgleda.
Uboli su sa ovom C klasom tacno u centar.

Autor Pit 16 Dec 2013, 14:32

pit,jel se to salis????
pa na prvom linku sto je postavio hh gotovo da nema razlike.verovatno je tako i sa zadnjim delom auta.uvek je c licila na s,ali ovaj put su preterali.

Autor bmw series 8 16 Dec 2013, 14:35

Pit 16 Dec 2013, 14:32

http://s28.postimg.org/m80g0v6fg/S_vs_C.jpg

Autor hh 16 Dec 2013, 14:57

hh
Da lice lice, ali i ima razlike. Svetlosne grupe, branici, maska. Enterijer totalno.

Autor Pit 16 Dec 2013, 15:05

@Pit
I posle kazes drugom 'budi objektivan'.
Pa i branici su im isti, pogledaj bolje, maska isto...Totalno su isti, ima neke male razlike u svetlosnim grupama, ali samo ako zagledas bolje. Izgled uopste farova je isti, LED ista. Pozadi su opet, ISTI.
To si kod Audi modela pljuvao, ovde ne nalazis manu, vecgovoris 'Vrh', 'Extra', itd.
A, Audi modeli nikada nisu bili slicni kao sto su ova dva modela slicna. Uvek su imali barem malo drukcije farove, a od kada imaju LED i LED su uvek drukciji.
Pozdravljam stvarno da lice, nema problema, uvek su i licili, ali ovo je preterano. Budimo realni... Kupim S klasu i parkira se pored mene isti takav auto samo manji...

Autor dusan 16 Dec 2013, 15:58

dusan 16 Dec 2013, 15:58

Pogledaj malo bolje zadnje farove...Slicni su, jako, medjutim proporcije se mnogo razlikuju.

Autor hh 16 Dec 2013, 16:34

To je marketing , mislite da su slucajno pozajmili dizajn od S-klase. Pa to je prosto, ovako ce privuci kupce c klase zbog toga, a onima koji zele visoku klasu, to nista nece znaciti, oni ce imati ono sto s klasa poseduje i zasto je kupuju. Prosto.

Autor acky91 16 Dec 2013, 17:13

@Orlo 16 Dec 2013, 11:05

Meni se vise svidja "lamperija", boja je prilicno neupadljiva, neutralna, nekako i ide uz mercedes. Ovaj "klavir lak" deluje prilicno izazovan za odrzavanje.
I ja se nadam da ce biti vise mesta za putnike pozadi, imace sada koliko-toliko povecane spoljasnje domenzije i medjuosovinsko rastojanje, valjda ce biti poboljsanja i za putnike pozadi.

Autor Damko 16 Dec 2013, 18:57

@Damko
Iskren da budem te drvene imitiacije, pa i one lajsne od pravog drveta, mi se ne svidjaju... ne svidjaju mi se cak i onim skupljim modelima Rolsa, Bentley-ja itd, ali dobro ukusi su su razliciti. ;)
Potpuno se slazem sa tobom za klavirski lak, ostaju tragovi od prstiju (na par modela sam video kako to ako se cesce ne glanca izgleda ruzno) ali sam mislio ovde na C-klasi. Imao sam prilike da se uverim da u W204 nema mesta iza nekog malo viseg vozaca, a meni je W204 pre restyle jedan od najlepsih modela MB-a u poslednje vreme.

Autor Orlo 16 Dec 2013, 20:14

Orlo 16 Dec 2013, 20:14

Kod Mercedesa je pravo drvo i pravi aluminijum.

Autor hh 16 Dec 2013, 20:38

@hh
Nisam rekao da je ovo imitacija, samo sam konstatovao da ni u jednom obliku ne volim drvo da vidim u autu...
MB ima imidz tako da je imitacija nepotrebna... nema fake... ;)

Autor Orlo 16 Dec 2013, 21:05

http://www.bimmertoday.de/2013/12/16/mercedes-c-klasse-2014-w205-bild-vergleich-bmw-3er-f30-technik-verbrauch-design/

Autor hh 17 Dec 2013, 02:05

hh
W205 izgleda prilično modernije.
Harmonične linije, gospodski auto.
Kao što rekoše ovi iz Mercedesa, izgleda kao da je viša klasa nego što jeste.
Pun pogodak.

Autor Pit 17 Dec 2013, 02:19

Špijunske slike C klase facelift, nova instrument tabla:

http://www.autoevolution.com/news/2018-mercedes-c-class-facelift-interior-spyshots-s-class-digital-dashboard-could-bow-in-c-coupe-91304.html

Autor auto 20 Jan 2015, 11:32