home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok Mercedes tokom sledeće godine ne predstavi pravu AMG verziju nove C klase (najverovatnije sa 4.0L V8 twin-turbo motorom od 460 do 500 konja), tu je ovaj opcioni AMG Line Exterior Pack za atraktivniji izgled ovog sedana.

AMG Line Exterior Pack za novu C klasu (W205) između ostalog sadrži novi prednji branik sa spojlerom, set pragova, izmenji zadnji branik sa difuzorom, hromirane detalje (uključujući i prednju masku), komplet petokrakih 18-inčnih AMG alu točkova, kočiona klešta sa AMG logom, kao i sportski podešeno ogibljenje i sportski izduvni sistem sa hromiranim izduvnim cevima.

AMG Line Exterior Pack će biti dostupan sa svim motorima iz ponude C klase.

Sem pomenute nove AMG varijante, Mercedes inače priprema i druge nove verzije C klase W205. Pored produžene varijante za Kinu (o čemu je bilo reči pre neki dan), C klasa će između ostalog dobiti i verziju C300 Plug-In Hybrid.

C300 Plug-In Hybrid se u prodaji očekuje tokom 2015. godine, a kombinovaće 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 252KS i elektromotor sa 50 kW/68KS.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3111



Komentari

Vrhunski izgleda !

Autor ... 23 Dec 2013, 15:37

Steta sto nije malo produzen pozadi (kratak gepek).

Autor englez 23 Dec 2013, 15:54

Fantasticno!

Meni se posebno svidja to sto je gepek kratak a hauba dugacka!

Autor nsx 23 Dec 2013, 16:03

Perfekcija.

Autor Pit 23 Dec 2013, 16:08

Kako bi mi legaoooo

Autor Milos89 23 Dec 2013, 16:19

Odličan!

Autor Miki 23 Dec 2013, 18:04

Dobar zadnji branik..
A sto se tice AMG modela, bolje da porade vise na upravljivosti, nego na sprintu do stotke..
Ocekuje li se 4matic verzija?

Autor Nemanjabb 23 Dec 2013, 18:07

Nbb
Bice i 4-matic opciono.
Ocekuje se oko 480 konja.

Autor Pit 23 Dec 2013, 18:15

Lepo!

Autor Bagzi 23 Dec 2013, 18:37

Nemanjabb 23 Dec 2013, 18:07

Sto, nije ti valjao? :)

Autor hh 23 Dec 2013, 21:00

hh
: )
C klasa je najvoznija limuzina kod Mercedesa. Za novu su najavili da ce biti jos bolja na tom polju. Plus je laksa 100kg.
Air-matic dostupan.
Po meni, trenutno "best buy" Mercedes.
Inace sto se upravljivosti tice, vozio sam restajling na Navaku, izmedju cunjeva, izmedju ostalog i poslednje sto moze da se zameri je upravljivost.
Dosta je voznija od E klase. Ali to se tek primeti na stazi. E klasa se vise naginje, C je kao cigra. Prolazi ko pit izmedju cunjeva.

Autor Pit 23 Dec 2013, 22:04

Pit 23 Dec 2013, 22:04

Kakva je sto se udobnosti tice u odnosu na tvoju E klasu (taj restajling C W204)?

Autor hh 23 Dec 2013, 22:12

hh
Ja sam se iznenadio koliko je udobna, nisam toliko ocekivao.
Nije velika razlika. Jos sam tad vozio W211 i iskreno da ti kazem, nisam uspeo da osetim, eto tolika je razlika.
Vozio sam je oko 45min po okolini Subotista, rupe, zakrpe, los put. I prijatno se iznenadio udobnoscu.
Mozda je nijansa u pitanju, ali sasvim je udobna.
Jos ima onaj sistem ogibljenjs koji se prilagodjava voznji.
Zato i kazem za ovu novu, uz air-matic, mogu da mislim kakva je.

Autor Pit 23 Dec 2013, 22:29

pit
sta mislis, ako po rupcagama nisi osetio razliku izmedju C i E klase, da li bi po normalnom putu osetio razliku izmedju serije 7 i S klase?:)

Autor toma 23 Dec 2013, 22:48

"Prolazi ko pit izmedju cunjeva"
;))

Волиш братунга Мерца и то ти је...

Шта ли би тек било да пробаш 335и тако да провртиш на стази?? ;))

Autor Гагиба 23 Dec 2013, 22:51

Toma
Verovatno da ne.
Osim sto je prijatniji ambijent.
Ali zato u Srbiji jos kako se oseti.
Gagiba
Nema potrebe. : )

Autor Pit 23 Dec 2013, 23:09

@Pit
A, kako to pit juri?
Ako je takva, onda nije ni blizu vrha :))

Autor dusan 23 Dec 2013, 23:22

pit
znaci u komforu tesko osetiti razliku, a u dinamici i te kako:)
Sto se tice ambijenta to ne mozes da generalizujes. Neko vise voli one stilske spavace sobe, sa masivnim izrezbarenim kitnjastim drvenarijam, zlatnim ramovima za slike, itd, a nekom je pak u takvom ambijentu jako neprijatno, vise bi voleo nesto moderno, da malo naginje ka minimalizmu (ali ne bas kao kod Banglovih enterijera), itd.
Drugim recima, kad izadje sledeca sedmica vise ce odlucivati imidz, dizajn, i neki dodatni sadrzaji, posto, cak i da S bude komforniji, to ce ocigledno moci da detektuju samo osetljivi merni instrumenti. A sto se ostalih stvari tice, 7-ica ce zbog 250kg manje biti dinamicnija i ekonomicnija. I ova sada je sve to, ali ovo ce bas da bude izrazeno.
Sto se tice noviteta, neke sam vec pomenuo, a o ovom se vec neko vreme suska. Argumented reality, HUD 2.0:
http://www.bmwblog.com/2011/10/07/head-up-display-2-0-augmented-reality/

Autor toma 23 Dec 2013, 23:52

Dok ne dodje nova BMW 7 za dvije godine prezivece pakao na trzistu.

Autor messi 24 Dec 2013, 00:10

toma
Ta klasa nije za trke, vec za komfor i luksuz. Bolje da porade na udobnosti, luksuzu itd. I na enterijeru naravno. Da barem lici na najvisu klasu. Banglova je tu bila dobra, za razliku od aktuelne koja je bolja od Banglove spolja.

Autor Pit 24 Dec 2013, 00:19

@00:19
a sramota sto nema M7:))
Semica ce imati luksuza tacno onoliko koliko je potrebno. Ne zele da ulaze u neke segmente koji su im rezervisani za Ghost-a. Materijali ce biti najbolji moguci, neke dizajnerske smernice enterijera mozemo videti u novom x5 i i8, ali na jednom potpuno novom nivou. Takodje sam cuo da ce se razlikovati po dizajnu (ne bas preterano, ali vise nego sada) sa peticom, ali da ce u novoj generaciji kvalitet materijala u petici biti isti kao i u sedmici.

Autor toma 24 Dec 2013, 00:44

messi
nova sedmca dolazi za manje od godinu i po dana. I da, sadasnja nazalost prezivljava pakao. Prvi put u istoriji ce godinu zavrsiti ispred S klase po prodaji, a biti na vrhu ponekad ume da bude pravi pakao:)

Autor toma 24 Dec 2013, 00:47

toma
Pa vidis da na testovima ipak osete razliku i to gde su dobri putevi. A zamisli gde su losiji, kao Srbija npr.
Ako vec idu na dinamiku, onda im tek treba M7.
Moze da bude ispred stare S klase, posto je nova tek pocela da se prodaje. A ja ne znam ko bi kupio staru kad izlaxi nova.
Najbolji enterijer bmw-ov je Banglova 7-ca.

Autor Pit 24 Dec 2013, 01:02

pit
ja znam da ti se enterijer E65 svidja zato sto ga Mercedes S vec dve generacije besomucno kopira (nemoj da te to mnogo muci, ne radi to samo Mercedes:)). Enterijer u novoj je perfektan. Vrhunski materijali, sve umereno, prijatno, ne napadno,...Eksterijer kida. Zato je i uspela da dodje na no.1. I prosla S klasa kad je odlazila u penziju 2005. kako ti kazes manje se prodavala, pa je opet te godine bila duplo bolje prodavana od tek restilizovane Banglove sedmice:) Ovo ti je valjda dokaz kako se vremena menjaju.

Autor toma 24 Dec 2013, 01:16

toma 24 Dec 2013, 01:16

A sta to kopira?

Autor hh 24 Dec 2013, 01:20

Kompletan layout (ups, Ekremizam)....:)
Nemoj to da te brine, banglova sedmica koliko god bila osporavana, iamla je jedan od najvecih uticaja na dizajn automobila u zadnjih 10 godina (ovo nisam ja smislio).

Autor toma 24 Dec 2013, 01:30

Mislio sam na layout (ups, opet) u enterijeru, mada se i na zadnjem delu eksterijera moze videti veliki uticaj...

Autor toma 24 Dec 2013, 01:31

toma 24 Dec 2013, 01:31

Gepek, Mercedes Maybach Concept 1997.
http://www.mb-portal.net/modelle/2002_maybach/img0002.jpg

Na sta konkretno mislis u unutrasnjosti?

Autor hh 24 Dec 2013, 01:40

Pogledaj i ovo:
http://www.seriouswheels.com/pics-1990-1999/1996-Mercedes-Benz-F-200-Imagination-Concept-Interior-1600x1200.jpg
http://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-F_200_Concept_1996_800x600_wallpaper_07.jpg

Autor hh 24 Dec 2013, 02:00

toma
Jedino ona ima dostojan enterijer klase, ova nova je na nivou 5-ce.
Valjda ce nova da ima dostojan klase.
Videces kakav ce odnos biti, S klasa je tek izasla, cekaju se kad napravis konfiguraciju itd. Videces na kraju 2014-e.

Autor Pit 24 Dec 2013, 02:36

pit
ja sam ti i rekao, 2014. godina je zadnja godina kada ce S biti u prednosti (eventualno 2015. u zavisnosti od toga da li ce G11 izaci u prvoj polovini godine, ili krajem godine).

Autor toma 24 Dec 2013, 10:18

toma
Ne bi rekao. Iako je 16 000 skuplja S klasa, makar na onom testu. U svakom slucaju je skuplja, nisam gledao cene da vidim tacno koliko.
I A8 je bio duplo slabije prodavan od 7-ce a sad su tu blizu.

Autor Pit 24 Dec 2013, 11:35

A8 je i dalje skoro duplo slabije prodavan. Nije bas duplo , ali tu su negde. U prva tri kvartala, cini mi se da je sedmica prodata u, da li 42 ili 43k komada, dok je A8 oko 25k komada, ako se dobro secam. A razlika ce se povecati u 4. kvartalu.
Sto se cene tice, taksisti su za novinarska testiranja i A klasu od 120ks nasvirali na 45k evradi, tako da to nista ne znaci. Osim toga, ako gledamo cene, najskuplja dizel petica je skuplja od najskuplje dizel S klase. A dizeli se kupuju u Evropi. Cene tih modela su vrlo slicne i izjednacene, samo zavisi u kom modelu sta stave od serijske opreme, pa je sa nekim motorima osnovna cena Mercedesa nesto veca, a kod neke druge motorne varijante je veca kod BMW. A u ovom cenovnom segmentu, +/- hiljadu-dve evra mislim da ne igra ulogu. To sto Merc mora da se opremi silom da bi delovao na slikama impresivnije, je neka zasebna tema.

Autor toma 24 Dec 2013, 11:46

toma
Pa i najskuplja S klasa je nekoliko puta skuplja od najskuplje 5-ce. : )
Cini mi se da je Duka postavio 7-ca 45 000 kom a A8 43 000.

Autor Pit 24 Dec 2013, 12:16