home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeot je novu, drugu generaciju 308-ice prvo predstavio samo u hatchback verziji sa 5 vrata, a u međuvremenu je ovaj automobil stigao i na naše tržište (o tome OVDE).

Takođe je predstavljen i sportski 308 R concept koji bi trebalo da se bez većih izmena pojavi i u serijskoj proizvodnji, ali pre toga evo i prvih zvaničnih slika praktičnije SW karavan verzije koja je dugačka 458 cm i koja ima zapreminu prtljažnika od 610 litara.




Dok Peugeot i zvanično ne prikaže novi 308 SW, ovde podsećanje da nova 308-ica nastavlja sa aktuelnim Peugeotovim dizajnerskim rečnikom primenjenim kod modela 208 i crossovera 2008, a bazira se na novoj PSA EMP2 platformi, već upotrebljenoj kod novog Citroena C4 Picasso. Kako je ranije najavljeno, EMP2 platformu će u budućnosti koristiti sva PSA vozila (Peugeot-Citroen) iz C i D segmenta.

Novi Peugeot 308 po najavama fabrike takođe odlikuju i bolje vozne karakteristike, prostraniji enterijer (sa 9,7-inčnim ekranom osetljivim na dodir), veća bezbednost, štedljiviji motori i za oko 140 kg manja težina.



Što se motora tiče, nova 308-ica SW će agregate preuzeti iz ponude 308-ice hatchback, što znači da bi trebalo da budu dostupni benzinci u rasponu od 82KS do 155KS, kao i sa dizelaši od 92KS i 115KS (uključujući i BlueHDI varijantu sa emisijom CO2 od 85 grama po km).

Zvanična promocija 308-ice SW će biti održana početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok će se kod evropskih prodavaca naći ovog proleća.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 9615



Komentari

Lepo izgleda.

Autor Pit 06 Jan 2014, 01:19

Prosli je 308 karavan je bio mnogo ruzan, a ovaj je prelep kao karavan.

Autor Vladimir 06 Jan 2014, 12:23

Bledunjavo, kao da je 301 karavan u pitanju...
Ipak, sreca da je "pterodaktil" (prethodni 308) penzionisan! :)))

Autor carobnjak 06 Jan 2014, 16:27

Koliki gepek! To se zove karavan. Kupio bih ga samo zbog gepeka. I sine i ravan pod, i sirok utovar, i duplo dno, i otvor za skije! Bravo Pezo!

Autor Fordovac 06 Jan 2014, 19:08

Zaista ogroman gepek ali ce biti kao i sa HB, rekli 470 litara a ispalo 420!

Autor carobnjak 06 Jan 2014, 20:24

Hoće li biti mesta za taštu?
Ona dodatna sedišta(treći red)..

Autor Panchev9 06 Jan 2014, 20:50

Ako ovo budu fotografije produkcijskog primerka, biće samo "petosed" (ne vide se udubljenja u podu za stopala putnika trećeg reda, ni "fiksatori" sedišta trećeg reda, a izgleda i da je sada rez. točak u gepeku, a ne ispod kola,što je inkompatibilno sa ugradnjom 3. reda sedišta),mada se na internetu može pročitati da će i ovaj novi SW (kao i stari 307/308 SW) imati "produžen" Wb (navodno 271 cm).
Produžen je i 8 cm, i deluje da je u to u zadnjem prepustu,što može da uputi da mu je prtljažnik zaista povećan (po nekima,sa 575 na 620 litara). To oko zapremine je "fleksibilan pojam" sa dva razloga (zadnja klupa je i do sada bila klizna 10 cm, a i naslon je bio sa podešavanjem nagiba), tako da "napred pomerena" zadnja klupa možda teoretski i "daje" tih 610 ili 620 litara,kako gde piše).
U vezi pomena zapremine prtljažnika "običnog" HB-a, standardno ima "galetu" ("ćopavac")i normalno je da zapremina može biti veća ako "opciono" uzmete "kit", ali i manja ako "opciono" uzmete rez. točak punih dimenzija (gledao sam ga sa tim "punim" rez. točkom i delovao je prtljažnik da je nekako mali).
I razumem, a i ne razumem zašto se na novom SW-u odustaje od odvojena 3 sedišta drugog reda (oba rešenja imaju prednosti i mana).
Negde piše da mu je sada Cw 0,29, što je takodje poboljšanje kakav je bio (0,31).
Tek, ako zanemarimo neke elemente enterijera, OK je. Generalno, nije baš ovaj SW kao škoda oktavija SW, ali ne može svako vozilo da bude savršeno i proglašeno za najbolji karavan u Engleskoj za 2014. godinu...

Autor co-driver 06 Jan 2014, 22:12

Velik je gepek, bez dileme samo mi se ne svidja sto proizvodjaci za bilo koji model daju brojke o zapremini gepeka koje su fenomenalno velike, i predstavljaju veliko povecanje u odnosu na prethodnika a zapravo su bez rezervnog tocka, uglavnom i bez "copavca". Ne bi me zacudilo da su se zabrojali i ovde, kao sto kaze carobnjak, pa da na papiru ima vise "litara" nego u stvarnosti. Slicno je bilo i sa Civic Tourer-om, ogroman gepek ali su zato taj prostor za tocak napravili pregrade za sitnice da bi se doslo do velike brojke koja opet kod nekih ne znaci mnogo, ako je npr oblik nepravilan i sl. Svako kome je makar jednom na putu zatrebao rezervni tocak zna da ga ceni. Povukao bi paralelu i sa maglenkama jer i njih mnogi smatraju nepotrebnim, ali kada uletis u gustu maglu dovoljno je da samo jednom izbegnes nezgodu i one su opravdale postojanje...

Autor Orlo 07 Jan 2014, 11:35