
Seat je novi Leon prvo predstavio u hatchback verziji sa 5 vrata, zatim kao Leon SC (SportCoupe) sa 3 vrata i kao karavanski Leon ST (SportTourer), a uskoro će se pojaviti i sportski Leon Cupra sa 265KS i Leon Cupra 280 sa 280KS.

U početku će se Leon Cupra / Cupra 280 nuditi u hatchback i SportCoupe verzijama, ali se kasnije očekuje i karavanski Leon Cupra SportTourer.

Za sada je poznato da je novi Leon Cupra / Leon Cupra 280 dobio 2.0 TSI četvorocilindrični turbo motor sa 195 kW/265KS odnosno 206 kW/280KS (oba sa 350 Nm), u paru sa šestostepenim manuelnim ili DSG menjačem.
Leon Cupra sa 265KS sa DSG menjačem od 0 do 100 km/h stiže za 5,8 sekundi (sa manuelnim menjačem za 5,9 sekundi), Leon Cupra 280 sa DSG-om do stotke ubrzava za 5,7 sekundi (sa manuelnim menjačem za 5,8 sekundi), najveća brzina kod obe verzije je ograničena na 250 km/h, dok se potrošnja goriva u zavisnosti od verzije i menjača kreće od 6,4 do 6,7 l/100 km.


U Cupra paketu su i modifikovano sportsko ogibljenje, jače kočnice, crvena kočiona klešta, novi izduvni sistem sa dve hromirane izduvne cevi, ESC sistem koji može da se deaktivira, mehanička blokada diferencijala, aero body kit (možda i malo previše diskretan za automobil sa Cupra oznakom?), crni retrovizori, atraktivni alu točkovi od 18 inča (kod Cupra 280 verzije ima točkove od 19 inča), Cupra oznake, sportski uređena unutrašnjost sa novim dvobojnim sedištima, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom, sportske pedale...
Isporuke ovog sportska Leona (koji je inače za 55 kg lakši od svog prethodnika) će početi u martu.
Ivan Mitić - Autoblog.rs

Mnogo dobar, i svidja mi se sto nista nije prenaglaseno, svaki detalj su smisljeno ubacili a opet ce ko poznaje znati da je to najjaca verzija, kao vuk u jagnjecoj kozi. Dobro mozda jos neki detalj ne bi skodio ali sta se tu moze. Crvena boja mu odlicno stoji, bolje nego ova bela.
"Slabija" verzija je i vise nego dovoljna, a kada su se pojavile prve spijunske fotografije znao sam da nema sanse da ima "konja" kao (ili vise od) Golf R jer je to u VW koncernu tabu-tema.
Ovaj auto ima smisla samo ako je znatno jeftiniji nego Audi S3 i Golf R.
@carobnjak
Tockove mozes da izabares, a detalje na karoseriji ipak ne mozes... 19" su mu prevelike, i verovatno neupotrebljive u realnom zivotu tako da su 18" ipak (naj)bolji izbor.
P.S. Ma pare nisu problem... ;)