
Blog Mercedes-Benz Passion je objavio podatke o celokupnoj ponudi motora koja će kupcima biti dostupna u novoj generaciji C klase (W205) koja je upravo predstavljena na detroitskom NAIAS-u.
Konkretnije, ponudu benzinaca će činiti:
• C180 - 1.6; 156KS (115 kW); 250 Nm; 5 l/100 km; CO2 116 g/km
• C200 - 2.0; 183KS (135 kW); 300 Nm; 6,4 l/100 km, CO2 120 g/km
• C200 4MATIC - 2.0 183KS (135 kW); 300 Nm; 6,4 l/100 km, CO2 150 g/km
• C300 - 2.0; 238KS (175 kW); 370 Nm; 6,3 l/100 km, CO2 143 g/km
• C 350 HYBRID Plug-In - 2.0; 211KS (155 kW) - električni motor: 50 kW; 350 Nm; 3 l/100 km
• C400 4MATIC - 3.0; 333KS (245 kW); 480 Nm; 7,8 l/100 km, CO2 178 g/km
Dizel verzije su:
• C180 BlueTEC - 1.6; 116KS (85 kW); 250 Nm; 3,8 l/100km; CO2 104 g/km
• C200 BlueTEC - 1.6; 136KS (100 kW); 300 Nm; 3.8 l/100 km; CO2 104 g/km
• C220 BlueTEC - 2.2; 170KS (125 kW); 400 Nm; 4.0 l/100 km; CO2 103 g/km
• C250 BlueTEC - 2.2; 204KS (150 kW); 500 Nm; 4.4 l/100 km
• C250 BlueTEC 4MATIC - 2.2; 204KS (150 kW); 500 Nm; 4.9 l/100 km; CO2 136 g/km
• C300 BlueTEC HYBRID - 2.2; 204KS (150 kW) - električni motor 20 kW; 500 Nm, 3.8 l/100 km, CO2 ispod 100 g/km
Svi modeli će biti dostupni već ove godine, osim C300 BlueTEC HYBRID koji stiže sledeće godine. Takođe, sledeće godine bi na tržište trebalo da stigne i C63 AMG koji će pokretati 4.0 V8 bi-turbo snage između 450 i 500KS.
Izvor: Autonet.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
Od novih motora, najvi[e mi se svidja ovaj 400.
I pozdravljam ponudu 4-matic-a i u slabijim verzijama, primer C200.
Mada, 183 ks i nije baš malo. :)
Ali do sada mislim da je najmanji agregat uz koji je mogao da se doplati 4-matic bio 250.
Sad vidim tek ovaj 300.
On je još bolji za naše uslove.
Renderi Auto Bilda: Mercedes C klase Coupe i Cabrio
http://img.germancarforum.com/community/attachments/auto-bild-4-2014-729x470-e1194d3654768e5a-jpg.46538/
C300 deluje kao prava stvar. Jos ako su ovi podaci o potrosnji iole realni, eto odlicnog automobila. Samo, treba napomenuti da sada startuje od 40000...
Odlicna ponuda, pozdravljam siru ponudu 4matic-a, dobro je sto prate konkurenciju iz BMW-a i Audi-ja, a mogli bi da ga ponude i uz 220 CDI. Svidja mi se i to sto su velike 3.0 motore zamenili manjim turbo motorima... 1.6 dCi aka 180/200 CDI ce biti sigurno najcesci izbor za C-klasu...
N akoji C300 mislite, dizel ili benzin?
Po meni i osnovni benzinac sasvim dovoljan.
Samo mi je krivo jer se sada mešaju oznake, a druga stvar što mi je krivo je ta da je do skora bio C300 ali stvarno 300 atmosferski šestak, što bi rekli nepoderiv. Bilo je u nekim novinama, C300 Vs C250CGI sa turbinom, kažu mnogo lepše radi atmosferski 300
pozz