
PSA grupacija je prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu imala više svetskih premijera, a među njima se našao i novi koncept automobil iz Citroena.

Francuzi su naime posetiocima frankfurtskog auto show-a pokazali i Citroen Cactus concept. Citroen je inače još 2007. godine (takođe u Frankfurtu) predstavio koncept sličnog imena (C-Cactus concept), a što se ovog novog tiče, radi se o manjem urbanom crossoveru.

Citroen je između ostalog saopštio da ovaj koncept automobil ima hibridni pogon, kao i to da je potrošnja goriva po fabričkim podacima manja od 3,0 l/100 km. Cactus concept je dugačak 421 cm, širok 175 cm, visok 153 cm, a klirens je 21 cm.



Što se serijskog modela tiče (sa nazivom C4 Cactus), njegova premijera za novinare će biti održana 5. februara 2014. godine, dok će šira javnost moći da ga upozna mesec dana kasnije na sajmu automobila u Ženevi.
Dok se to ne desi, evo i prvih zvaničnih fotografija serijskog C4 Cactusa, dok zvanični detalji slede uskoro.
U svakom slučaju, serijski C4 Cactus se između ostalog odlikuje jedinstvenim "Air Bump" zaštitnim panelima na bokovima (za sprečavanje manjih udubljenja i ogrebotina), digitalnom instrument tablom, infotainment sistemom, "lounge" sedištima, trokrakim volanom, metalik akcentima...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
DOPUNJENO: Još nekoliko slika koje je objavio sajt Autofilou.at




Savršen je i meni, svaka im čast, ovo je duh Citroena, najbolji auto PSA poodavno.
Odavno nisam video nesto ovako lepo!!Stvarno svaka cast na hrabrosti da se napravi nesto originalno i nesvakidasnje..
Enterijer,tako jednostavan a ima sve sto imaju i ostali...
Sjajno , otkačeno , orginalno a uz sve to i praktično.
Bravo Citroen , toga fali u autoindustriji , ne mora sve ličiti kao jaje , jajetu...
jedan od retkih svetskih proizvodjaca koji se ne boji da uradi nesto potpuno drugacije ... za razliku od dosadnih svaba koji samo sminkaju jedan isti auto
:)) ... odličan i meni iako ni iz daleka nisam poklonik SUV automobila. no za razliku od ostalih, ovaj mi nekako ne izgleda "pozerski"... više mi ispada nekako... kako da kažem... na "baš me briga"! i to mi se sviđa!
čak me ne smetaju ni "pojednostavljenja" (koja se mogu spazit već sada a nekako imm osećaj da bi ih moglo bit još ;) ), ko što je (ponovno) nemogućnost spuštanja prozora na zadnjem paru vrata, nepodesiva visina sigurnosnih pojaseva, "rudimentarna" armatura i slićno ali me malo brine onaj "automatik" na dnucentralne konzole (i njegove šaflice uz volan).... ako je to opet ona njihova "robotizirana napast", nek si ga nose! ali... ako će se moć dobit sa recimo onim novim 130 konjskim ricilindrom i šest stepenim manualcem.... onda bi već bio zainteresiran! možda i za onaj HibridAir (čak i uz to robotsko g*vno :)) )
Steta sto ne postoji srednje sediste napred, nadam se da ipak postoji, pa ma kakvo bilo i ma kako se retko koristilo.
Automatik i onako nece kupovati niko, ovo je evroazijsko vozilo.
Vidi se da ce biti relativno povoljan, jer stedelo se na sve strane, ali mu nekako sva ta stednja daje sarm, umesto da ga oduzima.