
Subaru je prošle nedelje objavio jednu teaser sliku nove generacije modela Legacy, uz najavu da će svetsku premijeru imati 6. februara na sajmu automobila u Čikagu. To se danas i desilo, ali je iznenađenje izostalo budući da su se pre nekoliko dana u javnosti i pre promocije pojavile prve zvanične fotografije ovog automobila.

Kako bilo, Subaru novi Legacy najavljuje kao sportski i moderan sedan, ali u pogledu izgleda ipak nije doneo neko iznenađenje, što se uostalom i nije očekivalo. Prava je šteta što novi Legacy nije preuzeo dizajn atraktivnog Legacy Concepta koji je predstavljen u novembru prošle godine na sajmu u Los Anđelesu.


Ukratko, novi Legacy će na američkom pokretati 2,5 litarski četvorocilindraš sa 175KS i 3,6 litarski šestocilindraš sa 256KS (oba standardno u paru sa Lineartronic CVT transmisijom i pogonom na sva četiri točka). Japanci navode da je potrošnja goriva smanjena u odnosu na stari model, pri čemu se navodi da smanjenje kod 3.6L agregata iznosi najmanje 10 odsto.
U Evropi naravno treba očekivati i 2,0 litarski dizelaš sa 150KS.

Što se dimenzija tiče, novi Legacy je za 41 mm duži nego ranije (sada 4795 mm), međuosovinsko rastojanje je ostalo isto (2751 mm), dok je zapremina prtljažnika povećana sa 416 na 425 litara.

Fabrika obećava i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim mamterijalima i poboljšanim komforom, kao i boljom zvučnom izolacijom i značajno unapređenim infotainment sistem sa 6.2-inčnim ili 7.0-inčnim multifunkcionalnim displejem osetljivim na dodir.


Tu su i poboljšano upravljanje, najnovija verzija Subaruovog EyeSight sistema, kao i sistemi Blind Spot Detection, Lane Change Assist i Rear Cross Traffic Alert.


Subaru će novi Legacy u SAD-u početi da prodaje na leto, i to sa tri paketa opreme: Standard, Premium and Limited.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete pročitati i PR saopštenje uvoznika Subarua za Srbiju:
Predstavljen novi “legasi” na Salonu u Čikagu
Fudži teška industrija, proizvođač automobila marke Subaru, predstavila je na Salonu automobila u Čikagu novi “legasi” za 2014. godinu. Ove godine, model slavi 25. godina, dok je “legasi” predstavljen u Čikagu šesta generacija ovog modela. Tokom četvrt veka, Subaru je dosledno fokusiran na razvoj specifične vrste vozila koje obogaćuju život svojih vlasnika.
U cilju da dalje učvrsti poverenje svojih potrošača, novi “legasi” je kreiran upravo sa funkcionalnim vrednostima, po kojima su vozila sa potpisom Subaru poznata širom sveta. Kvalitet vožnje, očuvanje životne sredine, bezbednosne performance sa radarskim sitemom “EyeSight” su samo neke od karakteristika novog modela Subaru “legasi”. Dizajn i kvalitet novog modela, na prvi pogled pružaju poverenje, kao i inspiraciju za vozače, da u ovom modelu, koji je pravi sportski kupe, uživaju u uzbudljivoj vožnji. Od svog prvog modela, “legasi” je nastavio da vozačima daje mogućnost izuzetne upravljivosti uz sve elemente sportskog uzbuđenja pri vožnji.
Što se tiče eksterijera, na prvi pogled se vidi da je reč o “mišićavom”, sportski preciznom sedanu. Prostran i udoban prostor kabine po kojoj su I prethodni modeli “legasija” poznati ni ovde nije izostao. Osećaj sigurnosti I jake baze sa pognom na sve točkove uz integirane šestougaone rešetke uz koje savršeno pristaju iskošeni farovi, predstavlju novo lice Subarua. Dinamične linije na telu automobila dodatno ističu elegantnost sportskog sedana. Zadnja kombinacija svetala uz LED lampe kreiraju optimalnu distribuciju svetla i poboljšanu noćnu vidljivost.
Stvarajući enterijer nove generacije, Subaru nudi idealan prostor vozačima, kao i saputnicima uz napredan tehnološki sistem koji prati rad automobila, ali i pruža vrhunsku zabavu u kabini. Uz veći prostor, navigacioni sistem i multimedijalni centar koji prati širok i ravan ekran, putnici u dugim vožnjama mogu da konzumiraju različite vrste medija. Udobnija sa više prostora i sa sigurnošću svetske klase, novi „legasijev“ stub je pomeren napred, kako bi se postigao otvoreniji osećaj i veća vidljivost napred.
Šasija, upravljanje i vešanje kočnica su potpuno prerađeni i pružaju balans izmešu stabilnost upravljanja i kvaliteta vožnje. Upravljački sistem zapošljava malu, laganu kontrolnu jedinicu ugrađenu u servo elektro, što doprinosi prirodnom osećaju pri upravljanju. Volan je dizajniran korišćenjem vrlo čvrstih materijala, a postiže vrlo brz odziv upravljača. Aerodinamički dizajn, kao i predvidiv, mek osećaj kočenja igraju ulogu u potrošnji goriva, koja je na ovom modelu veoma istaknuta.
Za sada, prema američkim specifikacijama u ponudi je 2,5 litarski bokser motor, horizontalo postavljen sa četiri cilindra, uz efikasnije sagorevanje u nižim opsezima obrtaja motora. Tu je i 3,6 litarski sa šest cilindara uz veoma ekonomičniju potrošnju goriva, koja uz mikro kontroler omogućava merenje izduvanih gasova i unapređenu zaštitu životne sredine.
Oslanjajući se na jaku bazu okvira tela, performanse bezbednosti su dodatno unapređene. Uz „EyeSight“ sistem, zadnje i bočne funkcije vidljivosti, kao i dodatne sisteme bezbednosti: Blind Spot Detection (BSD), Lane Change Assist (LCA), Rear Cross Traffic Alert (RCTA), Steering Responsive Fog (SRF), bezbednosne performanse su podignute na najviši nivo. Posebnu zaštitu pružaju i vazdušni jastuci, koju su ugrađeni i bočno od putnika.
PR Subaru za SCG d.o.o.
Ijao. OD Sibringovih stop svetala, do Malibuovih farova, do s80 prozora, do Elantrine bocne linije. Sklopocija original, a bio lep auto, pritom izrada ne deluje nista preciznije. I oni misle da ovo moze protiv Mazde 6 npr?
Obožam Mazdu 6, ali ne treba sve da liči na njega. Subaru ima svoj stil, ujedno dosadan i čudan istom merom. Obzirom da ima i najlojalnije kupce u svom segmentu, ima dovoljan broj ljudi koji vole upravo taj stil - ili već ga tolerišu zbog motora i pogon koji su po običaju unikatni i fenomenalni.
Kamo sreće da je Alfa nastavili razvoj bokser motora, danas bi i ona imala nešto svoje da propagira.