home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pojačana trkačka verzija Nissana GT-R u Nismo izdanju će svoju evropsku premijeru doživeti u Ženevi. Dovoljno je reći – 3,8 litarski V6 sa 600 konja.

Ako ste u Ženevi 4. marta, posetite legendarni ženevski auto salon, na kome će se pojaviti i Nissan GT-R Nismo sjajna trkačka mašina. Naravno, kupcima je već dostupan u Japanu, a u Evropi će moći da se kupi od septembra.

Upotpunjujući japansko automobilisko nasleđe, vrhunski novi GT-R korene ima i u Evropi. Tamo je, naime, tačnije na Nordschleife nemačkog Nürburgringa, koju smatraju jednom od najizazovnijih staza na svetu, bio razvijan i ispitivan.

Nissanov glavni izvršni direktor Carlos Ghosn kaže da je reč o najbržem Nissanu GT-R ikada proizvedenom. “Budući da mu je vreme kruga 7:08.679, možemo sa sigurnošću reći da je Nissan GT-R Nismo*2 vlasnik rekordnog vremena kruga na Nordschleife za serijske automobile, a to je najbolje merilo izuzetne uspešnosti.”

Izvor: Automanija.com

Foto: Nissan



čitanja : 2978



Komentari

Razbijač. :)

Autor Pit 08 Feb 2014, 14:17

600ks,1700kg,vreme na ringu 7:08.kako?

Autor bmw series 8 08 Feb 2014, 14:23

Pogon, prosto. :)

Autor acky91 08 Feb 2014, 17:13

Bs8
Odgovor glasi : Godzilla. : )))
Nikom nije jasno kako je ovaj auto toliko brz, s obzirom na specifikaciju. Tezi i slabiji od konkurenata, a brzi. : )))
Kazu da su Ferrarijevi inzenjeri stavili podatke GTR-a u simulator i dobili da treba da bude sporiji nego sto jeste, pa su se isto cudili "kako to" ? : )
Ja mislim da je tajna, izmedju ostalog, u neverovatnom gripu-trakciji. Naravno, ceo auto je genijalan, motor, menjac, pogon aerodinamika itd.
GTR je cudo. Prosto je neverovatno, da jedan takav auto, dere sve redom i deli lekcije, a sve to su uspeli da naprave sa ogranicenjem da kosta ispod 100 soma. Sta li bi tek cika Mizuno uradio da mu je limit do 200 soma, da nekazem da nema limit.
Ne znam koliko si gledao o GTR-u. Cilj mu je bio da se napravi super-car killer po razumnoj ceni, upotrebljiv za svaki dan i da bude idealan u svakoj situaciji.
Tako GTR i po losem , krivudavom , brdovitom putu je stabilan. Po kisi, snegu. Njemu je bio cilj da napravi,;da tako kazem, univerzalni, upotrebljiv, super auto koji je pritom upotrebljiv za svaki dan. Pritom je izuzetno jak i siguran pri sudaru. Ne znam jesi video u Moskvi kad pri velikoj brzini rasturi tri auta, jedan prevrne na krov i NASTAVI !!! : )))
Sta li ce tek manijaci da naprave od novog GTR-a koji ce biti po receptu hiper automobila. : )))

Autor Pit 08 Feb 2014, 17:21

"Sta li bi tek cika Mizuno uradio da mu je limit do 200 soma, da nekazem da nema limit."
stavio bi mu krila i poleteo bi:)
"
Ne znam jesi video u Moskvi kad pri velikoj brzini rasturi tri auta, jedan prevrne na krov i NASTAVI !!! : )))"
sad ga i ti pretera...:))))

Autor bmw series 8 08 Feb 2014, 17:37

Acky91
Ne bi bas rekao da je tako prosto. Ima tu vise matematike. Mizuno je objasnjavao zasto GTR ima tu masu. To je masa Formule 1 kada se doda potisak od jedne tone koju proizvode spojleri. Naravno, na serijskom autu ne mozes da imas takve spojlere ko na F1.
Elem, rezultat je da svaki tocak ima jako prijanjanje i pritisak na zemlju, cak ima i neka fora prilikom naginjanja gde auto sam regulise raspored potiska po tockovima. E na sve to treba dodati odlican motor, menjac, pogon itd.

Autor Pit 08 Feb 2014, 17:44

bs8
https://www.youtube.com/watch?v=AialKIot2Qw

Autor Pit 08 Feb 2014, 17:51

hahaha...dooobar:))))
jes da je i njemu otpao tocak,ali moze taj i na 3 :)

Autor bmw series 8 08 Feb 2014, 18:13

@Pit
A, cek. Ako ima sve to tako savrseno, prijanjanje, pritisak, odlican motor, menjac, pogon, zasto se onda ovo desi?
https://www.youtube.com/watch?v=SLuI2R6mQ8w
ili ovo
https://www.youtube.com/watch?v=ee6T-TIzTk4

Ja cu da kazem ovo, SVAKA CAST NA GTR-u! Auto je bomba, ali toliko govoris o njemu kao da je ceo savrsen i da bolji ne postoje.

Autor dusan 08 Feb 2014, 18:28

bs8
Zapravo, prevrnuo je Volvo džipa na krov. :)
http://4.bp.blogspot.com/-uizsaQjCZB4/Th9zLp3c8xI/AAAAAAAA9YY/3HET6njn3M8/s1600/gtr-%2Bcrash2.jpg

A evo i GTR-a :
http://www.autoguide.com/auto-news/wp-content/uploads//2011/07/R-GT-Rus002.jpg

Negde piše da se kretao brzinom preko 200km/h !
Mada ne verujem, ali svakako je išao jako brzo, čim je nakon udesa nastavio sa 50-60. :)
Fascinantno je da se nije zaustavio, već nastavio.
A siguran sam da je umesto njega bio Ferrari, Lambo ili Porše, da bi bilo "end game".
Duka
Porše je lakši i manji i eto, jedino što može duplo skuplji 911 protiv GTR-a, je za nijasnu brže ubrzanje.
Ali ako uzmeš GTR od 200 soma, tj Alfa 12, ni Veyron neće moći da mu parira. ;)
Elem, sačekajmo okršaj sa NISMOM. A stiže ubrzo i novi GTR, pa verujem da ni tu jedinu stvar što može da parira GTR-u, neće zadržati. :)
U svakom sl, GTR je i pored toga što je teži i slabiji, prilično brži na ringu od 911.
Kapa dole.

Autor Pit 08 Feb 2014, 19:08

bs8
Zamisli voziš Volvo džipa, vraćaš se, a ono on na krovu.
Pitaš "šta je bilo" ?
-Prošla Godzilla.
Hahaha. :)
Duka
GTR jeste savršen.
I u ukupnom, bolji ne postoji.
Turbo S može da parira na ubrzanju, ali ne na stazi. Ne može ni zvukom.
A GTR ima i ubrzanje i zvuk i ubica je na stazi.
Nadji mi kompletniji automobil u klasi i onda možemo da pričamo.
Nemoj samo da mi nabrajaš 20 verzija 911-ce, nego jedan auto.
E vidiš, zato je GTR savšen.
Sve u jednom.
Pa pokazah ti, Mclaren se igra sa Turbo S-om, a to su automobili od oko 200 soma.
I samo mi reci po čemu to GTR nije savršen ?
Jedan od najboljih menjača, pogon, motor.
Siguran, bezbedan - u svim uslovima.
Vladar ringa u klasi.
Valjda ne leti, pa zato. :)))

Autor Pit 08 Feb 2014, 19:17

Pa videcemo NISMA protiv turba s, polako :D Pa naravno , ali ta sposobnost i ceo paket da to sto poseduje na najefikasniji nacin prenese na podlogu. Mozemo reci i dati neki kooeficijent, efikasnosti iskoriscenja performansi, Koji je kod gtra veoma visok.

Autor acky91 08 Feb 2014, 19:26

Mnogo je lep[a standardna verzija.

http://cdn-www.rsportscars.com/images/nissan/2012-nissan-gt-r/2012_nissan_gtr_02.jpg

http://images.picturesdepot.com/photo/n/nissan_gt-r-207070.jpg

Mada ovome nismu i nije cilj da bude lep, već brutalni sportista...
Voleo bih da Infiniti sprovede Essence i Emerg E u serijsku proizvodnju, s sve performansama GT-Ra...
pozz

Autor Raziel 08 Feb 2014, 21:27

Raziel
Kao sto si i sam rekao. Cilj Nismo-a nije da bude lep, vec brz. I meni je lepsi standardni.

Autor Pit 08 Feb 2014, 22:05

Nije on bas toliko sjajan, zahteva ceste servise i popravke, bas kao i svaki drugi "super" auto, mada jeste najpouzdaniji.

Od uvodjenja na ovamo je poskupeo 40 posto, a kada se prvi put pojavio, zaista je bio "dzabe".

Glavni problem GTRa je sto je jako jako ruzan (mada se meni takva boy racer estetika dopada, sumnjam da je to slucaj sa nekim ko kupuje Porsche ili Lambo, Ferrari itd). One "dijamant" savove i grozne crvene i roze enterijere ne pominjati. Izduvnici kao na Shevrolet Sparku lol.

U sustini sve sto treba da promene je izgled spolja i iznutra.

Autor Fordovac 08 Feb 2014, 23:47

Za GTR-a važi ona-nisam zgodan , al' sam nezgodan ;)

Autor Đorđe 09 Feb 2014, 01:18

Djordje
Haha, upravo.
GTR sigurno nije jedan od najlepših auta, ali ko ga je video uživo, može da posvedoči da je i te kako moćan.
Nešto kao 599 Ferrari.
Lepši je manji 458, ali je ovaj prilično moćniji i krupniji.
Svakako, ne može niko da kaže ni da je ružan.
Jednostavno, nisu hteli da kopiraju druge, da naprave "još jedan" Ferrari, Lambo, Porše , Korvetu niti bilo koga drugog.
Napravili su auto koji ima svoj fazon, GT koji bije ss automobile.
GranTurismo-Racing. :)
U svakom slučaju, njega gotive prvenstveno ne-kompleksaši, već ljubitelji performansi, tehnologije...
To je još jedna draž ovog automobila.
U GTR-u nikad nećete naći iskompleksiranog fensera, koji jedino što zna da se pokazuje i da viče "ovo je ta i ta marka", već naprotiv, GTR će privući upravo one koji dobro znaju šta se nalazi ispod lima, kakav je to auto, a takvi sigurno znaju dobro da voze. :)

Autor Pit 09 Feb 2014, 01:36

Da se razumemo, svako ko kupuje ovaj tip automobila je kompleksas, jer nema tog puta ne kome super autmobil moze da se vozi bezbedno.

Druga stvar, svakako nema stila i zeli da upada u oci onaj ko kupi superauto, pa cak i ovaj.

Razumem postojanje ovoga, ali sam pre fan nekoga poput Zakerberga koji vozi GTI.

Autor Fordovac 09 Feb 2014, 02:14

Fordovac 02:14
Potpuna besmislica.

Autor Pit 09 Feb 2014, 02:35

@Pit
Ti imas vise verzija 911-ica zato sto ih je uvek vise i bilo.
I ne prave GT3 npr bzvz, takav osecaj u voznji kao sto ces imati kod njega ce ti dati jos jedino Ferrari 458 Speciale. Nece ni GTR ni McLaren ni Turbo S ni mnogi drugi...
I ako vec govoris Porse Turbo S od 200 soma se jedva izbori sa GTR koji kosta 100.000, onda malo zaobidji Porse, vec pocni malo da ubacujes McLaren, Ferrari, Lambo koje takodje dobija. A, takodje ako pogledamo novi Turbo S je na nekim stazama i BRZI od GTR-a, ne samo Turbo S vec i 458, McLaren i jos mnogi...Carrera GT je na nekim stazama brza iako je GTR 10 godina noviji auto sa svakakvim i raznoraznim sistemima i funkcijama. I ako vec kazem opet pominjes druge, okreni se malo ka 'svom' Mercedesu, zasto SL nije barem nesto slicno? SLS? Ne moras samo da blatis Porse, ko hoce Porse on kupuje Porse moze Nisan da reklamira GTR preko njih koliko hoce ;)
A, ovu Nismo verziju su radili posebno i iskljuceno za Nirburgring. Samo je tu i voze, testiraju. Porse se ne oslanja samo na Ring, kao i drugi...Oni ustvari ceo projekat GTR su radili iskljucivo za ovu stazu. Kada bi se Porse bacio iskljucivo za pravljenje modela koji bi se radio samo za Ring, takodje i Ferrari, oduvali bi GTR.

Autor dusan 09 Feb 2014, 04:04

Ovde je spakovana sva moguca tehnologija da bi se napravilo iskljucivo rekordno vreme na stazi. Jedan od detalja-senzor G-sile. Na taj nacin CU zaduzen za pogon, zna kako da rasporedi snagu da bi prenos snage na podlogu bio maksimalan. Inace, GT-R u bilo kojoj fabrickoj verziji nema narocitu maksimalnu brzinu. Cak je i AMS Alpha-ma potrbno preko 1300ks da bi uopste i dostigli 400km/h. Ali zato je drugima potrebno mnogo vise snage da bi na krivudavim stazama prestigli GT-R. Jednostavno, stvoren je za to.

Autor Optimus Prime 09 Feb 2014, 10:41

Samo da pozdravim sve, nije me bilo neko vreme, a sto se tice ove zveri iznad, samo cu se nasmejati :))

Autor NemanjaBB 09 Feb 2014, 11:15

pozdav nemanja.vidim neko nedostaje na BMW temama:)

Autor bmw series 8 09 Feb 2014, 12:51

BS8
pa sta cu kad nasi admini nece da izbace neku android aplikaciju, a ja nisam bio neko vreme kod kuce :)

Autor NemanjaBB 09 Feb 2014, 18:03

sta ovaj dusan sve nece izjaviti...ma ni ring vise nije bitan.kad se nadjes u corsokaku i kad nisi u pravu bolje nekomentarisi nego svasta da pises.

Autor bmw series 8 09 Feb 2014, 18:51

@dusan
Potrazi malo po netu i naci ces tekst nekog novinara zasto vise ne testira ferarije. Traze prvo da im kazes kako, sta, gde, koliko pa ti onda oni daju posebno setovanu verziju da je testiras.

Autor Bati 09 Feb 2014, 19:01

@dusan
http://jalopnik.com/5760248/how-ferrari-spins

I sad proveri sta si napisao u poslednjoj recenici u 04:04

P.S. Tekst je pisao Chris Harris koga ti hvalis i verujes njegovim testovima.

Autor Bati 09 Feb 2014, 19:19

Bs8
Hahahahaha, bas tako. Secas se da je upravo on taj koji je forsirao ring, a sad nije bitan. Bio je fazon: ring, najzahtevnija staza, pokazuje se ko je ko itd, izgleda da se nesto u medjuvremenu promenilo. : )))
Hahahahahaha, ledilo ! : )))

Autor Pit 09 Feb 2014, 19:58

@bmw
Ja kazem da jeste Ring najbitniji, ali GT-R rade iskljucivo za tu stazu. Kad god nesto urade, test na Ringu i sve tako. Dok Porse ne testira samo tu npr...Zato je GT-R na nekim stazama sporiji od dosta automobila, mozes da proveris. Ne kazem ja nista lose za GT-R, opet ponavljam da je to vrhunski automobil, ali se radi iskljucivo za tu stazu. A, ime su mu napravili preko Porsea i to je cinjenica...Seti se koliko su spominjali i prozivali Porse koji je kulirao totalno...Pa kacili na nekim Porseima papire po nekom gradu u Nemackoj kako je GT-R brzi i ostale gluposti...
Da li Porse uopste pominje taj auto? Ne. Ferrari? Ne. Porse kada je izbacio sada Turbo i Turbo S, a tako i ranije nije nikog prozivao, hvalio na sve strane, izbacili rekli par stvari tipa : 'Nece biti vise manuelnog menjaca, Novi pogon na svim tockovima sa aktivnim zadnjim upravljanjem', naravno opet lazu oko ubrzanja i opet daju nadu konkurentima da se ponadaju da su brzi dok se ne istestira i vide ljudi da Turbo S ne ide za 3,1 koliko Porse kaze, vec 2,8 npr...Ali ne pominju oni nikog, Porse ima ime, moze GT-R da pocne da leti zna se sta je 911.

Autor dusan 09 Feb 2014, 20:05

napravio ime preko porsea jer ga stavlja u dzep :)
" Porse ima ime, moze GT-R da pocne da leti zna se sta je 911."-opet pocinjes da pokopavas samog sebe.onda opusteno moze da se kaze da je m3 m3 i da svi ostali mogu da lete ali dzaba im.ili da je s klasa s klasa a da ostali mogu da lete dzaba im.znaci 4radionice bilo sta da naprave ne vredi im nista:)))
dosta si kontradiktoran.

Autor bmw series 8 09 Feb 2014, 20:33

Hahaha. Bs8 , GTR je samo brz na ringu ! Hit. Duka svaki dan prevazilazi samog sebe. GTR jeste napravio ime tako sto je sabio izvikane sportiste.
Reklama u Nemackoj je krajnje simpaticna, osim onim Porse fanovima koji ne umeju da prihvate poraz. Nikakve gluposti, samo cinjenice. Stavili su vreme na ringu i natpis "Porsche killer". Znam da su tebi gluposti sve cinjenice koje ne idu u prilog Porseu. Ali zato broj test voznji posle te "Porse" kampanje je povecan nekih 25% ako se dobro secam, da ne trazim sad tacno. Dakle vlasnici Porsea !
Svaki 4-ti je otisao da proba. : )))
Sto se imena tice, kad neki GTR odere 911, vlasnik ce da vice " odrao si Porsea, ovo je ime". : ))) Hahahaha. Ovaj iz GTR-a ce se nasmejati i reci da on vozi auto a ne ime. ; )

Autor Pit 09 Feb 2014, 21:28

Bs8
Nije bitna ni masa ni snaga. : )))
Posto je 918 najtezi i najslabiji.
Bitno je samo da uzimas Folcikine platforme i motore i prepakujes. : )))

Autor Pit 09 Feb 2014, 21:36

@bmw
Poredis nesto glupo. S klasa pre svega nije nesto najbolje, vec imas Rols i Bentli...Eto, da ne pricam za M3, ali stvarno poredis neke gluposti...
@Pit
Brz je on i na drugim stazama, ali pogledaj na nekim stazama koliko njih imas brzih od njega. Ja ti kazem pogledaj, ja ne govorim nesto sto ne moze da se proveri pa kao lupam. Znas i sam gde mozes da vidis, udji tamo i pogledaj. Nemoj da pises ovde nesto, pa neko koga mrzi da proverava da kaze kako ja lupam ili pisem bzvz. Nego lepo pogledaj i dodji i kazi kako sam u pravu...Mozda ta nekolicina otisla da proba, ali 911 se prodaje jos bolje i jos je veca prosecna cena kupljene 911-ice...Eto koliko je to uticalo na 911 i sam Porse :))
911 je ime, ikona, legenda, najveci automobil ikada. Kada vozis to ti vozis legendaran automobil, zato ti i nije bitno sta je oko tebe, ti znas sta vozis i svaki fanatik ce reci 'Bravo za izbor', zato sto svaki pravi zaljubljenik u automobile zeli 911 ;)
Ja ti opet kazem, kupis sad 911 i uvek ces imati moderan i mocan auto, dok ce se GT R promeniti, izacice novi, drukciji, ovaj sada ce zastareti, a 911 je uvek NOV :))
I jeste fora da auto bude laksi i snazniji, Porse to i dalje radi ali u slucaju 918 nije moglo bolje. A, ti malo pogledaj po netu zasto i kakvu tehnologiju ima taj auto, ali lepo pogledaj pa tek dodji da kazes nesto ruzno ;)

Autor dusan 09 Feb 2014, 23:07

pit,i tebi pilici taj nadimak,ali dusanu mnogo vise :)))
srlja covek,srlja,srlja,srlja...
ne vredi mu ni crtati.razumece,a pravice se da ne razume i terace svoju pricu.

Autor bmw series 8 09 Feb 2014, 23:16

Duka
Najveći auto ikada ?
Imaš dosta većih. ;)
Pa Porše nije mogao bolje, ali su McLaren ( P1 ) i Ferrari ( LFR ) mogli. ;)

Autor Pit 09 Feb 2014, 23:17

Ja bih najradije posedovao i 911 i GT-R ;)
pozz

Autor Raziel 09 Feb 2014, 23:36

@bmw
Sta da razumem?
@Pit
Taj P1 i LFR nemaju ni opremu, a ni tehnologiju kao sto ima 918.
'IMAS DOSTA VECIH', DOSTA, ejjj...
Ti i objektivnost.
Reci da je to G klasa pa vise stvarno da ne vodimo nikakvu diskusiju ;)

Autor dusan 10 Feb 2014, 00:44

Duka
Većih, 911 je mali. :)
911 i nije nešto velik. Samo u njegovoj klasi su gotovo svi veći, GTR, Lambo, Ferrari. Veći je i Hamer. :) Nisi se dobro izrazio, verovatno si nešto drugo hteo da kažeš, a ne da je velik, pošto to svakako nije. :)
Znači LFR i P1 nemaju tehnologiju, pa su zato lakši.
E dobro si me prosvetlio.
Samo čekam da potvrde vreme na ringu za P1.
Pa da vidimo kako musa dere jarca.
Ili netehnološki auto, protiv tehnološkog. :)))

Autor Pit 10 Feb 2014, 00:59

@bmw
Nije stvar sto on hvali GT R, nije sporno da je to bomba automobil. Realno...
Fora je u tome sto on vesti o GT R-u i uopste ovde on GT R koristi samo kako bi blatio Porse.
Kako se lepo Bmw fanovi ne javljaju, znaju da Bmw ima M6 koji nikako GT R-u ne moze da parira i lepo se ne javljaju. A, on nasrnuo, a barem nesto priblizno bi trebao da ima Mercedes sa SL-om, a ne sa SLS-om jos...
Da nekada kaze 'ubija Ferrari' ili McLaren, Lamborghini...Pa i ajde, ali sve o GT R-u iskljucivo koristi da bi blatio Porse. Zasto mu je taj Porse toliki trn u oku ne znam, ali ocigledno jeste ;)
Da pridodam da GT R ima toliko dobar menjac koji hvali Pit, da su prve dve godine jedva resili da ne crkava u prvih 2000km, sada crkava na 7000km :)))) :))))

Autor dusan 10 Feb 2014, 00:59

dusan
Gde sam ja pomenuo Porše ?
Ti si se kao i obično ubacio u temu sa Poršeom.
Dokaz je tvoj komentar u 18:28.
Do tad niko nije pomenuo Porše.
Što je još najgore, lošu memoriju imaš pa napadaš sam sebe. :)))
M6 i SL nisu ista klasa sa 911.
Ni SLS nije, veći je.
Tek sad stiže manji AMG GT.
Ali što bi oni uopšte i morali da mu pariraju, kad ne mogu isključivo sportski brendovi, kao Porše, Ferrari, Lambo.
GTR je supercar killer, ne bira imena. :)))
Nije mi jasno zašto stalno pokušavaš da zameniš teze, okrećeš istinu.
Lepo se vide moji komentari i onda standardno ti ulećeš sa Poršeom.
Još napadaš druge za to što samo ti činiš...
Ne hvalim ja menjač, već stručnjaci. Neko je skoro postavio link, toma mislim, gde su rekli stručnjaci koji su testirali sve menjače da je GTR-ov jedan od najboljih koji se može naći na tržištu.
Te tvoje priče su smešne, zar misliš da iko veruje u njih ?

Autor Pit 10 Feb 2014, 01:08

Au, bre Duco, sad ga i ti pretera sa tolikim hvalospevima o Porseu, a narocito o 918. Najbolja tehnologija, naj ovo, naj ono... Shvati da su to gomile limova, srafova, plastike i elektronike, bez obzira koji je proizvodjac u pitanju. Danas je jedan auto u necemu najbolji, sutra ce biti neki drugi itd. Pa nekad je MB bio pojam za visu klasu, ali je poslednjih godina ozbiljne packe dobijao od BMW i Audija. Ali, evo od kada su poceli da prepakuju Renoa, polako se vracaju na stari kolosek! :))) Captur je sledeci na redu da upadne u MB ekipu! :)))
Drugari, izvinite na ove dve-tri poslednje recenice, ali drug Pit stalno prica o nekom prepakivanju, pa me podsetio, a posto sam malko mator, pa da ne zaboravim! :)))

Autor Optimus Prime 10 Feb 2014, 01:09

@Pit
Po prvi put sam sam usao u pricu, a da nisi pomenuo direktno Porse. Vec ovo najbolje, ono najbolje, on najbolji. Naravno da ce doci neko i reci nesto...
Nisam rekao da bi M6 i SL trebali da budu barem blizu 911-ici, vec GT R-u! Zasto nisu...Pa izgleda da moraju od Nisana jos da uce, ali Mercedes je krenuo ka Nisanu preko Reno Megana i Captur-a! :))
Mozda je toma ostavljao link, ali je i mile ostavljao za nezadovoljne kupce kojima je crkavao menjac, mada nisu poslusali ove iz Nisana da ne smeju u kratkom roku da ga startuju do maksimuma vise od 3 puta :)))
I SLS jeste u klasi sa 911, kao ss automobil. SLS je u klasi i sa 458, McLaren, nema veze sto je veci. To su ss automobili, ali je SLS uvek zadnji :)) Da su se udruzili sa McLaren-om opet mozda bi imali nesto bolje, aliiii opasni ovi iz Merca, krenuli preko Renoa do Nisana pa da malo uce od njih :))
@Optimus
On covek uvek blati 918, pa mu cisto kazem da ima vise tehnologije od konkurenata, opreme, zato je i tezi. Pa samo jedan elektro motor vise ima od njih, eto + kg.

Autor dusan 10 Feb 2014, 01:28

dusan
M6 i SL ne treba da budu blizu GTR-u jer nisu ista klasa i namena.
911 bi trebao, ali nažalost nije, već treba još puno da uče. :)))
Kasakju puno.
Al ok, kad izadje novi GTR, možda se približe starom R35. :)))
Znači treba da verujemo opet tebi a ne činjenicama , Mercedesu itd.
Daj da onda obavestimo ove iz Mercedesa da greše, reko Duka drugačije. :)
Evo biće uskoro test pa ćeš videti šta će mu uraditi P1. :)))

Autor Pit 10 Feb 2014, 01:42

Duka
Znam da voliš da izvrćeš istinu, ali neće moći sad da se vadiš.
"@bmw
Nije stvar sto on hvali GT R, nije sporno da je to bomba automobil. Realno...
Fora je u tome sto on vesti o GT R-u i uopste ovde on GT R koristi samo kako bi blatio Porse."
Autor dusan 10 Feb 2014, 00:59
Dakle, pao na delu, još jednom. :)
Dokle Duka ?
Zapravo je istina da ti ne možeš da podneseš to što je GTR superiorniji od 911, što mu je objasnio na ringu, pa sad menjaš priču totalno iz korena.
Nije više bitan ring, samo tu je brz GTR itd.
A ranije je bilo : sveti ring, najvažnije nešto na planeti, najzahtevnija staza gde se vidi ko šta ume. Toga se svi sećaju ovde !
Prihvati realnost i činjenice, ne ukopavaj se sve dublje i dublje.

Autor Pit 10 Feb 2014, 01:47

aj da pokusam duletu da nacrtam posto mu kapiranje slabije ide.
napisao si da gtr da moze i da poleti,to mu nece pomoci nista jer se zna sta je 911.
tom tvojom logikom 4radionice(sad audi) mogu da naprave ne znam ni ja kakav a4,zna se ko je vladar te klase-serija 3. 4radionice da naprave ne znam ni ja kakav a8,ne pomaze nista,jer zna se ko je vladar te klase-s klasa.
kao sto rekoh,to je tvojom "logikom" tako.
sam sebi skaces u stomak i jos,i jos i jos...
p.s.narednih meseci te ne ocekujem na temi BMW 3 i s klasi :)))

Autor bmw series 8 10 Feb 2014, 09:03

Bs8
Tako on gleda kad su oni koje gotivi u pitanju. A kad su oni koje ne gotivi, onda najbolji nisu najbolji, vec opet neki drugi, njemu simpaticni. : )))
Duka zvani objektivnost. : )))

Autor Pit 10 Feb 2014, 13:23

@bmw
Ma pusti ta glupa poredjenja.
Koliko dugo ti imas SEDANE? Nemoj da si smesan sa tim serija 3. I ovo za S klasu, znas od kad postoji Rols, Bentli?
@Pit
GT R je superiorniji, da, samo svi koji su vozili ta dva auta kazu da bi pre uzeli 911 zato sto nudi mnogo bolji osecaj u voznji. Zapravo GT R pored GT3 niko ne bi ni pogledao. I kako to superiorniji? Ja dam klip gde Turbo koji je slabiji razbije GT R u medjuubrzanju, dam video gde ga Turbo S razbije u drag trci. I jeste Ring glavni, ali ti ne kazes bolji na RINGU, vec kazes bolji auto za STAZU. A, ja ti kazem nije za STAZU, brzi je na RINGU, ali ne na svakoj STAZI.
Zapravo nije tajna da mu stavljaju neke druge gume za Ring, to je vec bilo, dok Porse izvede npr Turbo S na Ring onakvog kakvog ces ti da kupis sutra. Nema stavljanje posebnih guma i jos kojekakvih stvari.

Autor dusan 10 Feb 2014, 18:59

18:59
Show program. : )))

Autor Pit 10 Feb 2014, 19:30