home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon onih špijunskih fotografija potpuno nemaskiranog primerka serijskog BMW-a Serije 2 Active Tourer (napravljenih u decembru prošle godine tokom snimanja promotivnog materijala), evo i prvih zvaničnih slika ovog automobila.

BMW je inače još na Salonu automobila u Parizu 2012. kao najavu za ovaj model prikazao Active Tourer Concept, a kasnije i Active Tourer Outdoor Concept.

Što se ovog serijskog modela tiče, njegova premijera će se održati u martu na sajmu automobila u Ženevi, a BMW će ovim MPV-om konkurisati Mercedesovoj B klasi.


Sem Serije 2 Active Tourer sa pet sedišta, u ponudi će se kasnije naći i varijanta za sedam putnika koja bi trebalo da dobije naziv Serija 2 Gran Tourer.


Serija 2 Active Tourer se bazira na novoj platformi UKL sa prednjim pogonom, a bazna verziju će pokretati trociliondrični benzinac sa 136KS. BMW u MPV formi pa još sa prednjim pogonom i trocilindričnim motorom, da li je to još uvek BMW?

Kako bilo, na početku će BMW Serije 2 Active Tourer kupcima biti dostupan sa dva benzinca i jednim dizelašem, ali će još tokom ove godine ponuda biti proširena novim agregatima.

Dakle, osnovni BMW 218i Active Tourer pod haubom ima 1,5 litarski turbo trocilindrični benzinac sa 136KS i 220 Nm, postiže 200 km/h, a prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 4,9 l/100 km.

Tu je i BMW 225i Active Tourer sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim turbo benzincem od 231KS i 350 Nm koji do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi, može do maksimalnih 235 km/h, a ima potrošnju goriva od 6,0 l/100 km.

Početnu ponudu zaokružuje BMW 218d Active Tourer sa 2,0 litarskim turbo dizelašem od 150KS i 330 Nm, čija potrošnja je 4,1 l/100 km, do 100 km/h stiže za 8,9 sekundi, a postiže 205 km/h.

Što se menjača tiče, u ponudi će biti šestostepeni manuelni i osmostepeni automatski menjač.




Serija 2 Active Tourer je automobil dugačak 434 cm, širok 180 cm, visok 156 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 267 cm, dok je zapremina prtljažnika 468 litara (sa oborenim zadnjim sedištima 1510 litara). Kada se obori i suvozačevo sedište moguće je prevoziti i predmete dugačke do 240 cm.

Pored standardnih Sport Line i Luxury Line verzija, Serija 2 Active Tourer će od novembra moći da se dobije i sa M Sport paketom (aero body kit, alu točkovi od 17 i 18 inča, opciona Estoril Blue boja, sportskija unutrašnjost...), kada će se pojaviti i varijante sa xDrive pogonom na sva četiri točka.

U ponudi će biti i Head-up displej, a što se cena tiče one će biti saopštene naknadno.

Ivan Mitić - Autoblog.rs




čitanja : 5864



Komentari

Klasa auta koji je od mene daleko 10 god...razumite me, sta ce nekom bez porodice, 27 god, ovakvo nesto? :D ne bih se bunio da ga dobijem kao sluzbeno, da razvozim neciju decu :D

Ono sto mi se svidja je ovaj 25i motor, pojacan je sa 218 ks na 231.
Gledajuci dizela, vidim da je to onaj jaci 18d u pitanju, sada ima 150, a 2.0d raspolaze sa celih 190ks.
Zna li neko da li ce i 25d imati sada 231?
Tenk ju :)

Autor NemanjaBB 14 Feb 2014, 01:07

Da citiram tomu, kao lutka sa krupnim očima. :)
Kao miš neki napred.
Bočno i pozadi ok.
I enterijer čak nije loš, osim instrument table, koja kao da je pre 20 god.

Autor Pit 14 Feb 2014, 01:23

Sto rece Nemanja, nije za mene, nego aj da utepaju onu B nakaradu, da se jos vise udalje od konkurenata, pa da se skoncentrisu na nesto drugo:)
Inace, ovo ce da se prodaje ko topli kolaci:). I to potpuno nove musterije, oni koji su se plasili zadnje vuce, a opet zele nesto kvalitetno.
Hmm, novi komparativni pojam: "nema kicha i shabanice = ko pre 20 godina". Zanimljivo.

Autor toma 14 Feb 2014, 01:41

Lijepo auto..

Autor Panchev9 14 Feb 2014, 01:43

toma
A velike oči ?
Ili aršini ne važe kad je u pitanju bmw, koji inače ima veće farove nego onaj render koji si kritikovao ? Može odgovor ?

Autor Pit 14 Feb 2014, 01:47

Evo u odnosu na koncept :
http://www.bimmertoday.de/2014/02/14/bild-vergleich-bmw-2er-active-tourer-f45-serie-concept-2014-225i/

Izbaciće ubrzo sigurno i poredjenje sa originalom. :)
A ovde baš i ne izgleda sjajno :
Ispod naslova :
"Report: At Least Five BMW Badged FWD Models Planned"
http://www.bimmerpost.com/

A termin nakarada, može da se veže samo za keca.
http://www.bmwblog.com/2012/09/14/photo-comparison-bmw-active-tourer-vs-mercedes-benz-b-class/

Autor Pit 14 Feb 2014, 01:53

" Može odgovor ?"
-Ne moze!

Autor toma 14 Feb 2014, 01:55

toma
Pa naravno, znao sam.
Kad se nema kud, ili treba da se pojedu svoje reči, tajac !
:)))
Vidiš koliko ti je pametnije bilo da si ćutao nego da si se pravio pametan, komentarišući render, za razliku od ovog koji je serijska verzija sa još većim "očima". :)))

Autor Pit 14 Feb 2014, 01:59

BMW sa prednjim pogonom je ogromno razočarenje. Muka mi je i od samog čitanja teksta i gledanja slika kad znam da ima prednji pogon. A i ružan je.

Autor MV 14 Feb 2014, 08:22

pit,kad pominjes x5,a tvoj voljeni merc ima onu rugobu od ml-a meni se prevrne zeludac.tako je i sa 2gt.aj da je b klasa dopadljiva,pa i da zezas(da ne kazem neku drugu rec,ne bi mi pustili komentar). da sam na tvom mestu sakrio bi se u misju rupu.gledaj malo vise u svoje dvoriste i videces e klasu koja ne moze seriji 5 da dodje ni do kolena,pogledaj nasta lici onaj plasljivko ml.pogledaj malo glk.glk...pa ima li ista gadnije od njega???prodaja mu na dnu.niko ga ne zeli.setio sam se.ima nesto sto je gadnije od glk(verovali ili ne). r klasa.sta je tek sa tom spodobom?? prodaje li se ono sokocalo jos?fuj.bolje i da se ne prodaje da ne plasi decu po ulici.jel mercedes imao neki clc?pa na sta je ono licilo?koliko se taj proizvodio?3 godine i katanac.majbah?treba li pominjati taj promasaj?niko ga nije hteo.bentli i RR ga pojeli za dorucak.sls amg?taj "cuveni" ss automobil...sta bi sa njim? 4 godine proizvodnje i gasenje.hahaha
toliko o uspesnosti mercedesovih modela.
mercedes ima toliko promasaja u zadnjih par godina mogao bi da nabrajam do prekosutra.
znam da je tebi krivo sto je izasao 2gt jer ce rasturiti b klasu na trzistu.opet ce na kraju godine biti BMW jaci za 200.000 komata u odnosu na mercedes.e tad kad izadje vest o razvaljivanju,tad svi cute.pa i ti.i trreba da cutite jer ce ovo nemilosrdno rasturanje od strane BMW-a trajati jos duuugooo,dugoooo...
pa u mercu kazu da se nadaju da ce doci na 1 poziciju 2020.ej,oni sto im je cilj da daju i pozitivnije pretpostavke nego sto one zaista jesu.to znaci da se uopste i ne nadaju da ce ikada dostici nedostiznog.a tek ocekujem erupciju prodaje 2015god kad zazivi ovaj model 2gt,pa kupe serija 2,pa 4orke,x4,x5,x5...
pite,nema spasa mercedesu.oni ce doci do mesta br.2 i tu im je krajnji domet.zapamti ovu recenicu sto sam napisao.mercedes ce u buducnosti biti EVENTUALNO br.2.znam da te to boli i da si zavidan,ali ne znam sta da ti kazem.to je vec tvoj problem.
i samo pazi ovaj sa "velikim ocima" kako rastura b klasu a ti i dalje pricaj o velikim ocima:))).

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 08:49

pit

Prvo, naravno da ne mozes svugde da primenjujes iste arsine. Velike dude ne stoje isto na rasnoj plavusi i na piletu. Drugo, ti ne znas da gledas slike u 3 dimenzije, tj. ne znas ni sta vidis. Dakle pogledaj bolje. Zeleno je horizontalno u ravni haube, crveno je ono sto ce uglavnom da bude percepcija fara uzivo. http://www.dodaj.rs/f/3M/7j/4xdVDy4K/p90141679-highres.jpg

I kao i uvek, ocekujem od tebe da pljujes po svakom BMW-u, dok ga ne vidis uzivo:) Ah da, uzmi ove farove i uporedi sa visinom, da ne kazem izbuljenoscu CLA farova. Dakle, za ove 2GT farove ne mogu da kazem da su preveliki ili buljavi, posto bih onda izgubio izraze kojima bih opisao mercedese:)

Autor toma 14 Feb 2014, 10:04

Ovo uopste ne izgleda lose! Konacno neki auto od njih koji nije potpuni copy/paste ili pravljen na metar. Ako bih morao da biram izmedju B klase i ovoga zaista bih morao dobro da razmislim. Motori takodje dobri!

Autor Panco 14 Feb 2014, 10:04

toma Stvarno ti je dobra ona fora za lutke sa velikim očima, a evo i realizacije tog recepta u auto svetu. :) http://www.netcarshow.com/bmw/2015-2-series_active_tourer/1024x768/wallpaper_08.htm http://www.netcarshow.com/bmw/2015-2-series_active_tourer/1024x768/wallpaper_19.htm Instrument tabla ko pre 20 god. :) http://www.netcarshow.com/bmw/2015-2-series_active_tourer/1024x768/wallpaper_25.htm

Evo šta si napisao za render virtuelne X klase : "Haha, ovaj render ko one lutke sa ogromnim ocima:))" Autor toma 02 Feb 2014, 17:45 Šta sad bi ?! :))) Ozgubio si naočare, ili ovaj kombić ima sićušne svetlosne grupe, samo to niko ne primećuje osim tebe ? :)))

Autor Pit 14 Feb 2014, 10:05

evo poredjenja.mada ne mogu ni da se porede:
http://www.bimmertoday.de/2014/02/14/bild-vergleich-bmw-2er-active-tourer-f45-mercedes-b-klasse-van-frontantrieb/

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 10:12

Toliko sam pobesneo kad sam video da je BMW izbacio auto sa prednjim pogonom koji liči na Opel Merivu da sad želim da prodam svoj 320d, iako je to najbolji auto koji sam ikad vozio. Užas, užas, užas !

Autor MV 14 Feb 2014, 10:17

Katastrofa...BMW bez zadnje vuče nije BMW !

Autor Nitro 14 Feb 2014, 10:36

BMW nije BMW ako je dizel,BMW nije BMW ako ima x drive,BMW nije BMW ako nema atmo motor,BMW nije BMW ako je na el.pogon...bla,bla,bla...

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 11:29

ne razumem tolku frku oko prednjeg pogona u BMW-u...vremena se menjaju kao i automobili...primer prvi SUV iz jaguara...uzgred veoma lep BMW iako ima prednji pogon :D

Autor ayrton 14 Feb 2014, 11:30

bs8 08:49
Lakrdija koja nije vredna replike.
@MV
Ma ovo je pravi BMW, sačekaj da ti toma i bs8 objasne. :)
Kombić sa prednjom vučom, ultimate driving machine. :)))
Još kad stigne drajcilindraš, ima da leti ! :)))

Autor Pit 14 Feb 2014, 11:41

Pa zato sto je BMW ikona auto industrije. Zato se digne velika frka sta god da urade. Koga je dlaka na glavi "zabolela" kad je merc predstavio FWD automobile. Cak su predstavili sportski kupe velicine C klase sa FWD pogonom. BMW ce sa FWD pogonom praviti samo male kompaktne automobile gde se vise gleda prostranost enterijera nego bilo sta drugo. Osim toga, sudeci po testovima novog MINI-ja, za koji kazu da se vozi bolje od starog, ne brinem se da ce ovo i dalje biti ono sto je i svaki BMW - najbolji u klasi. Slike poredjenja sa B klasom koje je linkovao bs8 jasno pokazuju ko je novi dominator u ovom segmentu.
Sto rece bs8, kad je BMW izbacivao x5 digla se nevidjena frka, te to ne moze da bude BMW, te ovo te ono. A danas, BMW X modeli su sinonim za dinamicna sportska SUV vozila. Prosle godine je prodato 550 hiljada BMW X(1,3,5,6) modela. Ista prica ce biti i za ovaj model. Inace , za 3-4 godine BMW ce imati 5 FWD modela, ali ce isto tako imati i okruglo 30 RWD modela. Tako da ne vidim nikakvu frku. Osim toga, kako se drugacije boriti sa Mercedesom i Audijem koji stancuju i spremaju se da jos vise stancuju male i srednje FWD modele. A priznacete, jedan od najefektnijih i najboljih marketinskih slogana nije "Best or nothing" i sl., vec:"No.1 premium brand in the world". A BMW namerava da ovaj slogan koristi jos mnogo godina.

Autor toma 14 Feb 2014, 12:28

pit,u pravu si.lakrdija sta merc radi.
letece taj drajcilindar,ne brini.uporedi performanse b klase i serije 2 pa ces videti ko kosi a ko vodu nosi.
merc fan prebacuje BMW-u za motor...hahaha.
gledaj samo kako se b klasica sklanja sa puta.
prebacujes BMW-u pogon na prednje tockove.a b klasa ima pogon na zadnje???
nece ovo biti "pravi" BMW kako ti shvatas BMW.ne moze svaki BMW da bude M.dovoljno je pravi da ukopa b klasu. malo li je?mer ima slogan "prvi ili nista".gde su oni prvi???
ipak su oni sad za sad,za BMW,jedno veliko nista.

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 12:55

Još jedna "revolucija" :)))

http://vesti.mojauto.rs/Noviteti/442755/BMW-serija-2-aktiv-turer--revolucija-je-pocela

bs8
Pusti dušmane, pravi bmw-i idu na baterije i tri cilindra. :)
I prednji pogon, ali samo ako je kombić, onda je pravi bmw. :)
U pravu si, propade MB načisto, dok ovi prave hendikepirana sokoćala, ovi prave konkurenta Poršeu 911 i novu S klasu koja bije Rolsa i Bentlija.
Sad još kad izbace S600 Maybach , kabrio...
Jes da neće imati drajcilindraša, ali će razbiti. :)))
"merc fan prebacuje BMW-u za motor...hahaha."
Pa naravno, šta je tu čudno ?
Sigurno neću ko toma i ti da hvalim drajcilindraša.
Kad budu imali ovako nešto, nek se jave :
https://www.youtube.com/watch?v=pVt3IBz-5kU
Inače, što se motora tiče, Mercedesove ugradjuje Pagani i Aston, a bmw-ove Pežo u one grobove koji vise ispred servisa, toliko.

Autor Pit 14 Feb 2014, 13:25

neznam zasto idu mercedesovim stopama , a , b klasa koje su vec 10 i vise godina stare...prednji pogon nije bmw domen , drze se jedino instrument table (godinama) , ako ce mo uzimat 'ovako' auto onda nek bude R klasa il nesto priblizno , za ocito prevoz djece do obdanista i nazad il kombi neki...

Autor hahe 14 Feb 2014, 13:35

konkuretna porseu,s bije RR i bentlija...
ma ne bije,nego ubi :)))))

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 13:43

bs8 13:43
Da budemo totalno precizni. :)
Moderna tehnologija, tiši od Fantoma itd. :)

Autor Pit 14 Feb 2014, 13:55

@toma
Nije se digla frka zato sto je BMW ikona auto industrije, nego se digla 'frka' zato sto nije ocekivano to od Bmw-a posto vazi za SPORTSKI brend ;)
Da se razumemo odmah ;)
Mercedes nema to 'sportski' pa je i moglo da se ocekuje.

Autor dusan 14 Feb 2014, 14:03

P.S
Zafira ima da odere ovo!!!!!
:D :D :D

Autor dusan 14 Feb 2014, 14:03

I Mercedes je kritikovan zbog prednjeg pogona, s pravom.
Ovo što toma piše su budalaštine.
Jure prodaju, pa silaze u sve segmente.
Ja to ne podržavam , bez obzira koja je marka u pitanju. Ne branim slepo Mercedes za nešto što mi se ne svidja, kao što rade neki bmw fanovi.

Autor Pit 14 Feb 2014, 14:33

Ако БМВ некада забразди и почне да прави камионе или тракторе и сличне радне машине, е тада је већ време за аларм!! За сада док осваја аутомобилске класе којима су профит скидали друго и трећелигаш, то искључиво треба гледати као експанзију која води класичној доминацији. И то доминацији са експоненцијалним кривом раста, дакле сваке следеће године све даљи и даљи, све недостижнији и недостижнији!!

Пит

Није за очекивати да ће планетарни лидер аутомобилског инжењеринга новоосвојену категорију утопити у остатак гаме. Нова класа, први улазак у предњи погон повлачи и одређен дизајнерски правац. Сврха овог возила је пре свега да ти улива поверење а то се између осталог остварује и озбиљним предњим делом. Циљна група оваквих возила је најпрецизније дефинисана.
Али добро, то су можда неке финесе које теби као поштоваоцу Мерца нису важне, јер знамо како Мерц то решава...од Актроса па до С класе. :)

Autor Гагиба 14 Feb 2014, 14:42

Potpuna katastrofa u svakom pogledu...

Autor Max 14 Feb 2014, 14:47

Пит

Да бре и за тог троцилиндраша заборавих, видим да ти је последњих месеци један од јачих аргумената у острашћеним нападима на лидера. Само да те подсетим да је Дачојзла у поседу троцилиндраша. Немој да сметнеш тај податак са ума! ;)

Autor Гагиба 14 Feb 2014, 14:49

Ovaj BMW kod ekterijera za klasu bolji od B klase, a kod enterijera barem 2 klase ispred. Ovo nece moci da proizvedu dovoljno.

Autor vlad cepesh 14 Feb 2014, 15:44

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/Bildervergleich-BMW-Active-Tourer-Concept-Mercedes-Benz-B-Klasse-03-655x655.jpg
Razlika..

Autor NemanjaBB 14 Feb 2014, 16:04

pit mercedes pokusava da napravi drajcilindar, ali ne uspeva, pa ce zajedno sa renoom. Za 3 godine najvise (ali najvise) imaces drajcilinder u mercedesu. Ali naravno da se zna koji je najbolji. Mi ne hvalimo drajcilinder zato sto ga volimo vise od 4, 6 ili 8 cilindrasa, vec jednostavno zato sto je dobar. Da li je bolji od 4, 6 ili 8 cilindrasa? Ne znam. Moraju biti u istoj kategoriji da bi ih poredili. Da li su 4,6 i 8 cilindrasi jaci, imaju bolji zvuk? Imaju. Ali 3 cilindras nije pravljen da bi bio jaci i imao bolji zvuk. On je pravljen da bi bio lagan i ekonomican. Ako je nekome to vznije od brzine i snage, onda je njemu 3-cilindras bolji. Poenta je da BMW ima najbolje 8 cilindrase, 6 cilindrase, 4 cilindrase. A sada ima i najbolji 3 cilindras. Malo se edukuj pa procitaj neki test novog MINI-ja i procitaj sta kazu oni koji su testirali taj 3 cilindras, pa onda pocni da pricas.

I jos nesto, kad BMW izbaci seriju tri sa rezervoarom za gorivo od 39 litara, onda mozemo ja i ti ozbiljno da diskutujemo! Alo bre ljudi, C klasa, premijum limuzina, sa rezervoarom za gorivo od 39 litara. E to je sramota. Moze da predje sa jednim punjenjem malo vise od SLS Ecell-a:))))))....cccc...ccc

Autor toma 14 Feb 2014, 16:07

@toma
jel ovo konkurent Fijatu 500L?

Autor carobnjak 14 Feb 2014, 16:11

Videćemo kako će izgledati u osnovnoj verziji...

Niko ne ume kao BMW da ukomponuje bež kožni enterijer sa svetlijim drvetom, oduvek bilo!
pozz

Autor Raziel 14 Feb 2014, 16:11

toma
Da, stvarno je naučno čudo napraviti drajcilindraša.
To je stvarno teško...
Ni Ferrari ni McLaren ni Porše to ne umeju, samo bmw ! :)))
Elem, dok su oni napravili tog kašljucavca, MB je napravio 2,0 Turbo sa 360 ks.
Kao i8 kombinovanu snagu što ima. :) Baterije + ultramegagiga V12 sound drajcilinder. :)))
Inače, Mercedes ima odavno kompaktni 0,8 cdi trocilindraš u Smartu.
Staje u dno gepeka u Smartu. :)

Autor Pit 14 Feb 2014, 16:15

P.S. Iako napravi nesto takvo, MB ga sigurno nece staviti u AMG GT, vec neku baznu verziju A ili B klase...
To je ta razlika. : )

Autor Pit 14 Feb 2014, 16:40

Licno,BMW mi je najomiljenija marka,ali Merc ne zaostaje bas toliko puno koliko Tomo kaze:)...
Sto se tice RUZNOCE,(po mom misljenju) od mecke bih izdvojio:
1. ML (ubedljivo)
2. GLA
3. B
Od BMW-a:
1. Sva ona elektricna sranja
2. ova bezlicna rugoba danas objavljena (osim enterijera)
3. serija 2 (sa OGAVNIM prednjim svetlima)
Svi imaju promasaje,treba biti realan

Autor Milos Zr 14 Feb 2014, 16:54

dobro je ljudi. s kupe nema ovoliko komentara kao ovaj "nebitan kombic" :))).
neki se ponadali da BMW posustaje jer mercu i audiju skocio malo procenat u prodaji,a ni sami nisu svesni da pravi uragan iz minhena tek stize:)))
pit,o kakvom spustanju u nize klase pricas???.nije BMW 4radionice pa da izbacuje prepakovanog pola i druge kantice.ovo ce kostati 25 iljadarki +.

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 16:56

pit
hahah, pa ti mislis da je teze napraviti motor sa 4 cilindra od motora sa 3 cilindra:))))))
"Elem, dok su oni napravili tog kašljucavca, MB je napravio 2,0 Turbo sa 360 ks.
Kao i8 kombinovanu snagu što ima. :) Baterije + ultramegagiga V12 sound drajcilinder. :)))"

I, koji ima bolje performanse?

Autor toma 14 Feb 2014, 17:04

Toma
A45 ! : )))
Doduse nije od karbona i 2,5 je jeftiniji, ali bi sašio top sportistu iz Minhena. : )
Nego, jel teze taj drajcilindras ili 0,8 cdi kompaktan toliko da staje u pod gepeka od Smarta ? : )
Bs8
Silaze u nize kategorije u kojima ranije nisu bili. Realno, sve ispod serije 3 i C klase je to.

Autor Pit 14 Feb 2014, 17:10

pit,merc sisao prvi,BMW morao DDa isprati.podrzaVVam odluku BMW-a.na svaki modEEl konkuRRenata treba odgovorIIti.mozda cak i na a1.svi znamo da je taj trend upravo mercedes zapoceo sa a klasom.trazili su rat,dobili su rat.sad se verovatno ceskaju po glavi,ali sad je kasno.odavno BMW nije vise serija 3,5,7.i dobro je sto je tako.ma kolko se to radikalnim fanaticima nesvidjalo.

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 17:43

pit
"A45 ! : )))"
Auuu, u kakvoj si ti decko zabludi. Situacija je mnogo ozbiljnija nego sto sam mislio.
Inace, morace merc uskoro i taj 0.8 cdi da stavlja u C klasu, da bi mogao sa onim premijum rezervoarom od 39 litara da nabaci neku pristojniju kilometrazu:))))))))

Autor toma 14 Feb 2014, 18:03

http://fastestlaps.com/comparisons/mercedes_a_45_amg-vs-bmw_i8.html

Autor Pit 14 Feb 2014, 18:36

pit,:
http://fastestlaps.com/comparisons/mercedes_a_45_amg-vs-bmw_1er_m_coupe.html
:)))))))

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 18:48

Fuj. Kombi sa prednjim pogonom iz BMW-a, ovo niko nije ni sanjao pre 10 godina

Autor STrider 14 Feb 2014, 19:52

Znaci 1M coupe ga je NAGRDIO. A pit standardno daje neke nebulozne linkove. Testovi i review-i za i8 izlaze 11. marta:)
Pa od 0-60 km/h bi i i3 nagrdio buljavka iz AMG-a:)

Autor toma 14 Feb 2014, 19:55

Inace od jeseni stizu i modeli 220i, 220d i 216d. Modeli 220d i 225i ce se nuditi sa xDrive-om. Trocilindricni modeli dobijaju sestostepeni automatski menjac, dok ce cetvorocilindricni modeli imati osmostepeni menjac.
Dakle ovaj mali BMW ima bolji menjac od S class coupe i sedana:)
I ima 12 litara veci rezervoar od nove C klase:)

Autor toma 14 Feb 2014, 20:32

STrider
Pre 15 godina niko nije mogao da sanja seriju 1.
Pre 20 godina niko nije mogao da sanja BMW SUV vozilo.
Pre 30 godina niko nije mogao da sanja BMW karavan.

Autor toma 14 Feb 2014, 20:35

toma,merc i menjac ko rogovi u vreci :)

Autor bmw series 8 14 Feb 2014, 20:49

I BMW i Mercedes ce izbaciti u narednih nekoliko godina auto u segmentu Audija A1. Postoje indicije da ce zapravo serija 1 preci u seriju 2, da bi te male modele mogli da nomenklaturisu brojem 1. Cak bi i X1 trebalo da predje u X2 da bi sa X1 obelezili ono sto se kroz medije pominjalo kao X0 ili Xcity, a koji ce biti na istoj osnovi kao i naredna generacija MINI Countryman-a. Tako bi smo verovatno imali X2 i X2coupe (ovaj drugi u dve verzije, sa 3 i 5 vrata). U ova dva segmenta (serija 1 i serija 2) bice i nekoliko potpuno novih i prilicno interesantnih vozila. Ocigledno da se niko nije nadao ovakvom bumu malih premijum automobila(predvidjanja su da ce vec 2016. godine biti potraznja za preko 2 miliona malih premijum vozila). Verovatno kad su davali ime seriji 1 niko nije mogao da sanja da ce postojati potreba za jos manjim automobilom. Niko toga nije bio svestan ni 2009. godine kad su predstavljali X1. Ostalo, od serije 3 pa navise ostaje nepromenjeno. BMW ce do 2020. imati 30 RWD i 5 FWD modela. Plus 10 MINI varijanti.
Sto se lux modela tice, postoji prototip serije 8 sperman da navuce kamuflazu i izadje na ulice, ali ce sa tim sacekati jos malo, posto postoji sansa da malo pre serije 8 vidimo X7/X8. Naime, ova dva X modela su trenutni prioritet u Minhenu, posto ce se pojaviti i RR na toj osnovi, a segment superluksuznih terenaca ce od 2016. - 2020. biti najbrze rastuci segment kad su premijum vozila u pitanju.

Autor toma 14 Feb 2014, 23:55

toma
Pa kako će onda da zovu keca kupea ?
Pošto su prešli na sistem par nepar.

Autor Pit 15 Feb 2014, 00:33

@NemanjaBB
Ti si sve pobrkao... :)
Taj 25i sa 218KS koji ti spominjes je ranije bio motor od 2,5l a ovo je 2.0 motor tako da sasvim sigurno nemaju veze taj 25i iz E90 i E60 i ovaj u 225i. ;)
Ovaj 25i je verovatno oslabljena verzija onog 28i sa 245KS...

Dobro izgleda, i prema brojkama deluje prakticno za porodicu... interesantan je ovaj 225i sa 231KS... dobra je fora sportski MPV: porodicno vozilo + performanse hothatch modela. Jedno vreme su bili popularni ali kako je stigla kriza tako su nestajali sa trzista... MB i BMW po nekoj analogiji moraju da ih imaju zato imamo B250 i 225i...

Autor Orlo 15 Feb 2014, 11:49

@Orlo
NemanjaBB je u pravu. BMW vec neko vreme ima tri turbo 2.0 benzinca. 184, 218 i 245ks. Sada su 25i pojacali na 231ks, 28i ce ici na 272ks, a 20i na blizu 200ks.
Taj 2.5L koji pominjes se ugradjivao u modele 323i i 523i i imao je 204ks (cini mi se).

Autor toma 15 Feb 2014, 12:55

@toma
Tako je, u pravu si. Potpuno sam zaboravio da kod serije 1 postoji 25i sa 218KS, pa sam povezao sa 25i iz E90 i E60 koji je imao 218KS (mada bio je i 3.0 pod tom oznakom ali i taj 2.5 je imao i 2.3i oznaku), a to mi je palo prvo na pamet jer znam da kod novih serija 3 i 5 nema 25i verzija...

Autor Orlo 15 Feb 2014, 14:11

Koji je to tri turbo 2,0 benzinac ?
Tri turbo im je samo 5,0d, odnosno 3 000ccm.
Toma
Ne odgovori ti na 00:33 ?

Autor Pit 15 Feb 2014, 14:37

https://www.youtube.com/watch?v=-oHK9Iuq0cI#t=269
prelep enterijer.dosta mesta u drugom redu.skockali su ga svaka im cast.odlican posao.
ovo ce rasturiti na trzistu.

Autor bmw series 8 15 Feb 2014, 18:51

jedino mi se ne svidja kako su uklopili ovaj ekran.u c klasi je to mnogo lepse izvedeno :)))

Autor bmw series 8 16 Feb 2014, 09:26