home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Škoda je ponudu modela Octavia proširila i novom verzijom koja može da se kreće i na CNG (komprimovani prirodni gas).

Automobil je nazvan Octavia G-TEC, pokreće ga četvorocilindrični 1,4 litarski TSI turbo benzinac sa 81 kW/110KS, a deo paketa između ostalog čine i sistem regenerativnog kočenja i start/stop sistem.

Octavia G-TEC samo na CNG može da pređe do 410 km (potrošnja 3,5 kg na 100 km, emisija CO2 je 97 grama po km), na benzin oko 920 km, pa ukupna autonomija iznosi 1330 km.

Škoda će Octaviju G-TEC pokazati i na predstojećem sajmu automobila u Ženevi gde će biti izložena i nova Octavia Scout i VisionC concept.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1502



Komentari

Koji li je ovo paket opreme oktavije? Nešto do sada nevidjeno, neka čudna kombinacija srednjeg i gornjeg paketa, te nešto dodatne opreme. Od njih i AMG može da uči ..

Autor moron 20 Feb 2014, 16:37

moron
Paket opreme "cng"..
Met(a)nuli kako im je #drago"..

Koliko para će biti metandžija?

Autor Panchev9 20 Feb 2014, 17:01

Pa, ako je klasičan 1.4 TSI karavan (u najvišem paketu) skoro 19.000, ovaj bez 20-21.000 ne bi bio. Škoda je to

Autor co-driver 20 Feb 2014, 18:36

Ode škoda u pemijum...
Po ceni, mislim, ne po materiji u ponudi :)
TSI na gas, hm, to je kao svemirski broj sa nuklearnim reaktorom.

Autor mange 20 Feb 2014, 20:10

co-driver
Oko 4000 treba dodati..

Autor Panchev9 20 Feb 2014, 20:16

Ovo je najbolji auto danasnjice I ne razumem zasto ovakav stav imate

Autor Veljko 20 Feb 2014, 20:27

"najbolji auto danasnjice"

Ahahahaha, bravo majstore, hit godine! :)))

Autor carobnjak 20 Feb 2014, 20:33

Nevezano za vest, primetio sam na ulicama bas veliki broj novih Golfova i Oktavija sa TSI motorima (verovatno ovi slabiji), sto me iskreno iznenadjuje jer je kolicina benzinaca proslih generacija ova dva auta kod nas na nivou statisticke greske.
Ova sa CNG-om ce biti odlicna varijanta za taksiste.

Autor Panco 20 Feb 2014, 20:49

@Panco

Pa naravno da ih ima sve vise, zahvaljujuci DPF-u bice ih mnogo vise.

Autor Nele 20 Feb 2014, 21:49