
Alfa Romeo je na italijanskom tržištu predstavio nove motore za Giluliettu i MiTo modelske godine 2014.
Giulietta je dobila novi 2,0 litarski JDTM turbo dizelaš sa 175KS i 350 Nm obrtnog momenta pri 1750 o/min., u paru sa šestostepenim TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Giulietta sa novim dizelašem od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,8 sekundi, može do maksimalnih 219 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 4,4 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 116 grama po km.
U zavisnosti od opreme (u ponudi su Distinctive i Exclusive paketi), Giulietta sa ovim dizelašem u Italiji košta 30.450 odnosno 31.900 evra.
S druge strane, Alfa Romeo MiTo je dobio 1,4 litarski MultiAir TBi benzinski motor sa 140KS, u kombinaciji sa TCT menjačem.

MiTo sa ovim agregatom postiže maksimalnih 209 km/h, do stotke stiže za 8,1 sekundu, u proseku troši 5,4 l/100 km, a emituje 124 grama CO2 po km.
U ponudi je samo Distinctive paket opreme, a ovakav MiTo u Italiji ima cenu od 21.100 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Da li znate da se Giulietta tokom 2013. bolje prodavala od Honde Civic ili Mazde 3? :)
http://bestsellingcarsblog.com/2014/02/06/europe-full-year-2013-discover-the-top-353-best-selling-models/
Giulietta a posebno MiTo, su pregaženi od strane "vremena" :)
I kad su se pojavili bili su čudni i adakta.
Nema Alfa snage... Glavnina prodaje našminkani Bravo i punto. To je činjenica.
Mange-osim nekih motora sto to guileta djeli s bravom. Platforma je druga, ovjes drugaciji.
Kad pogledas ove cene i sta nude, a ne nude nista posebno, nije ni cudo sto i MiTo i Giulietta imaju dvocifreni pad (i po 20, 30%) prodaje svake godine...
Zato se pravi premijum modeli - njihovi navodni konkurenti prodaju u otprilike 3, 4 pa i 5 puta vecim kolicinama...
Oba su vrlo jasno pozicionirani, oba izgledaju jedinistveno, i nemaju nikakve veze sa Puntom i Bravom. Nebitno je da li dele ovo ili ono. Ja delim 99,99 DNK sa Donaldom Trampom, pa nisam on.
Ali enterijer, pogotvo na MiTU je tragican. Odlican dizajn, ali grozni materijali.
Mada, sudeci po 4c ne nameravaju to da poprave.
@Milan
Ma da ne samo od GTD-a, vec i od GTI kao i od sportskih verzija svih ostalih proizvodjaca u C-segmentu koji mogu da se uzmu za te novce a svi su u principu bolji, bolje opremljeni i imaju bolje performanse itd... a realno Golf VII je pojam za Giuliettu...
@Orlo
haha, ti si ih vozio pa znas? Ili si i to nasao na netu???
Giulietta i Golf se ne uporedjuju, to su 2 razlicita sveta, ciljne grupe posebno!
@carobnjak
Nisam, ali realno je u svemu bolji Golf VII - izaberi neku kategoriju u kojoj je Alfa bolja a da to nije dizajn koji je subjektivna stvar...
Golf VII ima vise prostora, veci gepek, kvalitetnije materijale u enterijeri, opremljeniji, modernije bezbednosne sisteme, modernije motore, modernije tehnologije u izradi materijala, sasvim sigurno i pouzdanji... dovoljno?
@Orlo
apsolutno se ne slazem! To sto si naveo je "realnost" iz nemackih casopisa cija je objektivnost dobro poznata...
Čarobnjak,
Prije nekih otprilike godinu i po - dve sam vozio giulietu 1.6 jtdm (odnosno multijet - vozio sam je nekoliko kilometara)- na prvu me je razočaralo tvrda plastika na oblogama vrata iznutra i pretanak volan(barem 20% tanji nego na stilu) i šlampava izrada. Hajde da kažem da nije loš auto. Nedavno sam imao priliku voziti golf 7 1.6 TDI nekih 30 kilometara po izrazito zavojitoj cesti. Ta dva su dvije galaksije. Golf 7 je fantastičan auto. Ko ga nije vozio ne može ni zamisliti kako ide (1.6 TDI), leži i koči, a vrlo je udoban i okretan. Giulietta u nekim segmentima je mogla parirati golfu 6, ali je sveukupno šestica bolja od alfe. A golf 7 je za golf 6 mlazni avion.
@carobnjak
Ne moras da se slozis u opste - to su cinjenice - sve mozemo da uporedimo taksativno.
Imao sam priliku vise puta u oba modela da sedim na sajmovima i da se uverim u taj navodni premijum osecaj kod Alfe. Vise sam imao osecaj premijuma i kvaliteta u Golfu 7 nego u Alfi. Stojim iza toga da je enterijer Golfa 7 bolje odradjen od Alfe, ali i Astra ima bolji enterijer.
Znas onu Kiu Ceed u koju se kunes da ima kvalitetan enterijer... e ta ista Kia (!!!) ima bolji enterijer od Alfe - to takodje garantujem.
A video si i na onom testu polovne Djulijete sa malom kilometrazom kako se zale na enterijer i oslanjanje koje skripuce i krcka...
Golf je nesto najbolje u C segmentu, pri cemu je dzabe u odnosu na djulietu
Niti je Alfa ono što je bila a nije ni Golf više ono što je bio. To je činjenica, i u pozitivnom i negativnom smislu.
Alfa je izubila mnogo na specifičnim detaljima, osećaju u vožnji, dizajnu, dobila nešto na pouzdanosti, Golf je izgubio na pouzdanosti i postao još dosadniji. Tako da su razlike postale mnogo manje, osim u glavama kupaca.
Činjenica je da je Golf ime za C segment i opsesija našeg naroda i susednih naroda.
Ajde pogledajte šta je Golf pa da dalje diskutujemo o njemu :)))
https://www.youtube.com/watch?v=WaZ1HoPv_Fw#t=0