
Nakon što je Peugeot nedavno objavio prve oficijelne fotografije modela 108 (naslednika 107-ice), red je da i Citroen predstavi novu generaciju njegovog brata blizanca, odnosno novi C1.
Novi C1 će takođe premijeru imati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, a dok se to ne desi evo i prvih zvaničnih slika i tog automobila.

Kao i ranije, i novi C1 i Peugeot 108 će se proizvoditi u TPCA fabrici u Češkoj, zajedno sa novom Toyotom Aygo.

Ako je suditi po Peugeotu 108, i novi C1 će poboljšanja u odnosu na stari model doneti pre svega na polju enterijera (potpuno modernizovana unutrašnjost, kvalitetniji materijali, 7-inčni ekran osetljiv na dodir...) i stepena bezbednosti, a u ponudi će naći i jači 1,2 litarski benzinac.

Takođe, kupcima će novi C1 biti na raspolaganju verzije sa 3 i 5 vrata, kao i u varijanti sa el. pomičnim "Airscape" krovom (dužine 76 cm i širine 80 cm).

Bazna verzija novog C1 je teška tek 840 kg, dužina automobila iznosi 346 cm, širina 162 cm, točkovi su od 14 i 15 inča, dok je zapremina prljažnika 196 litara (sa oborenim zadnjim sedištima zapremina iznosi 750 litara).


Pored trocilindričnog 1.0L e-VTi benzinca sa 51 kW/68KS (emituje 88 grama CO2 po km), novi C1 će moći da se dobije i sa trocilindričnim 1.2L PureTech benzinskim motorom koji raspolaže sa 61 kW/82KS (emituje 99 grama CO2 po km).

Kao i kod Peugeota 108, izbor menjača se svodi na petostepeni manuelni i automatski.
Ivan Mitić – Autoblog.rs


poprilicno inspirisano Ficom,Minijem i Sanderom ali opet vrlo originalno ``hibridizovano`` i jako mi je dobar.
paaa.... prednji deo nisu unakazili farovima, već sa tom idiotskom maskom sa C-Elissea.... to su mogli mirno "preskočit" i napravit mu nešto sličnije C4 Picassu i/ili Cactusu.... :((
a što se ostalog tiče, lajkam "kink" donje linije bočnih prozra, crne A nosače, dvobojne krovove, čak i haubu... a ne smetaju mi ni ovi malo čudni "prednji far" sklopovi... sve u svemu, dopada mi se, da su išli više na "mini DS3" umesto na "smanjeni C3"...
Meni bas deluje FUNKY i moderno :) Puno mi je lepsi moderniji cistiji dizajn od naperlitanog 108, cak mi je i pozadi ok (108 mi je pozadi blesav, kao da se ne poznaje sa prednjim krajem) Svidja mi se lebdeci A i B stub, napeta linija krova, cak su mi i farovi OK, pogotovu kada ih posmatram sa strane. Sve u svemu way to go! Ako bog da bice moj doduse siv sa narandzastim retrovizorima i krovom
Da nema te bezvezne obrve iznad farova bio bi ok ali bi onda bio isti Fiat 500! :)))
Za tako jeftin automobil, izgleda odlicno. Da "izgube" ove okrugle farove, i imaju dva seta LEDa, sve bi bilo okej.
Enterijer se ne priakzuje nigde ,verovatno ejr je uzasno jadan, a vec sam "snimio" one izduvnike sa C2 i C3 koji su 10 godina stari, pa se i ostatak moze slicno predvideti.
Dopada mi se dual ton i krov.
Zadnji prozor se i dalje ne otvara.