
Nissan na sajmu automobila u Ženevi promoviše i restilizovanu verziju crossovera Juke (do sada prodat u oko 420.000 primeraka), koji je inače od samog pojavljivanja predmet brojnih komentara/kritika, pre svega zbog svog karakterističnog prednjeg dela.

Ipak, taj kontroverzni prednji je i posle restilizacije u osnovi ostao neizmenjen, mada su promene zahvatile branik, masku i LED svetla.

Izmene je doživeo i zadnji deo (novi branik i doterana svetla), kao i dizajn alu točkova i retrovizora (sa LED pokazivačima), prtljažnik kod 2WD modela je povećan na 354 litra, a tu su i nove boje (uključujući Sunlight Yellow metalik i Ink Blue metalik boje), šira lista opcija za personalizaciju (to naravno uključuje i unutrašnjost), novi audio sistem, posledna generacija NissanConnect vozač-vozilo interfejsa, novi opcioni stakleni panoramski krov...

U ponudi motora se sada našao i 1.2L DIG-T benzinski motor sa 85 kW/115KS i 190 Nm obrtnog momenta (zamenjuje dosadašnji 1.6L sa 117KS), koji po fabričkim podacima troši 5,5 l/100 km i emituje 126 grama CO2 po km.

U ponudi su i 1.6 DIG-T turbo benzinac sa 140 kW/190KS, kao i 1.5 dCi dizelaš sa 81 kW/110KS.
Juke 1.6 DIG-T 4WD će sem sa šestostepenim manuelnim menjačem na raspolaganju biti i sa novom Xtronic transmisijom.
Obnovljeni Juke će se na evropskom tržištu u prodaji pojaviti na leto.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Autor Uroš Cuore Sportivo 04 Mar 2014, 19:15
Kao i svaki zločin (koji je posle dugo vremena "aktuelan" i upamćen)..
Ovde je u pitanju zločin u dizajnu..
@Panchev9,
Po meni je zlocin napraviti auto koji ne budi nikakve emocije.
Kod ovog Juke-a mi samo smeta osecaj klaustrofobije koji izaziva kod nas visokih osoba. Mada nisam nikad sedeo unutra, mozda gresim.
Autor Uroš Cuore Sportivo 04 Mar 2014, 20:50
;)
Imas od mene podrsku kada komentarises dizajn jer si jedini iz struke... Uglavnom se slazem..
Ali za mene je Juke kriminal.. U svakom smislu.. Ali je napravio veliki uspeh.. Svaka cast Nissan-u..
Posto sam ga "testovao", mogu da kazem da je veoma skucen.. Pozadi ima vise mesta u Puntu..
@Panchev9,
Volim da vidim s vremena na vreme novi i drugaciji proizvod, a ovaj Juke je bio pravo otkrovenje kada se pojavio i do dan danas je svez, sto i prodaja potvrdjuje. A sta sad, mali su i MINI One i Fiat 500 pa ih ljudi obozavaju i kupuju, sto je jos vaznije.
Kako covek da ostane ravnodusan pored ovih ociju napred, istaknutih bokovai ovog centralnog tunela a la motocikl rezervoar? Kada ga gledam, imam osecaj da je neki autic za decu koji se nateze unazad kako bi "jurnuo" napred. Verovatno budi ono decije u meni, kad mastas o autu kad si klinac i tada bitnim stvarima na njemu.
Onda odrastes pa mislis o precniku zaokreta, potrosnji i ceni godisnje registracije. Dosadne stvari...
P.S.
Da sam iz struke-bas i nisam.
Ostao je to san samo.Ali se sem dizajna i istorije ne razumem u nista drugo kod automobila. Motori, mehanika i sl...
I meni je ovaj Juke, totalno cool auto, pravi sminkeraj i sa ovim se definitivno istices u masi - simpaticno ruzan kako bi ga ja definisao :) ... sa konvencionalnim modelima se u Evropi Nissan nije proslavio zbog vec pozicioniranih modela na trzistu, ali zato sa SUV/Crossoverima razvaljuje na trzistu samo zato sto je bio hrabar i zato sto je napravio nesto sto nema evropsku konkurenciju...
Jeste skucen pozadi ali to je posledica dizajna, ali za mlade je taman...
Jedino sto mi se nikada nije svidelo jeste malo glupa ponuda motora - imas osnovne dizel i benzinske verzije od oko 115KS i onda na vrhu 1.6 DIG-T sa 190 KS, i nista izmedju... mada i 1.5 dCi je za sve prilike sasvim ok motorizacija.
Uros
Da li bi ga posedovao?
Da li ti se svidja kada ga vidis na ulici ili bi ga rado vozio?
Nekad si pominjao arhitekturu i sl. pa zato kazem da si u prici..
Moron
Znaci umalo "dzukelovan".. Kod Nissan-a je za tebe samo Navara..
Najodvratniji auto danasnjice, duhovni naslednik Renoa Megane 2 Hb!
Nikakav fejslift mu ne moze pomoci...
@Panchev9,
Pošto sam trenutno u "neozbiljnoj" fazi(nisam oženjen i nemam decu) i ne razmišljam o autu od 4+ metara, ovaj Juke, uz Mini One, Paceman, MiTo bi došao u obzir. Vožnja po gradu ili odlazak na more sa devojkom. Možda ne bi bio prvi na listi ali bi svakako razmislio.
Da, arhitekta sam. Slično je sve to danas..
Ovaj auto je osvezenje na trzistu, individualan, misicav, dizajnerski uradjen.Lepota je relativna i zavisi u mnogome od trendova, koji opet zavise od kulturnih obrazaca.U jednoj epohi nesto sto je lepo, postaje ``demode`` i ruzno.kako objasnjavate to?Pa trendovi se diktiraju, namecu, stvaraju, nesto sto je u pocetku ruzno moze postati lepo i obrnuto.Cigaret pantalone ili zvonare?Koja je moda lepsa?U vremenu u kojem su aktuelne zvonare svakako su one lepse, u drugoj epohi postanu ruzne.Poenta je da ja skidam kapu individualnosti i pokusajima stvaranja novih trendova, jer je to jedini put kojim se moze distancirati od mediokriteta, inace smatram da zivimo u vremenu mediokriteta i zbog toga skidam kapu Juke-u i slicnima.