
Lexus je svoje koncept vozilo LF-NX prvo prikazao u septembru prošle godine na Salonu automobila u Frankfurtu, a nešto kasnije se na Salonu u Tokiju pojavila i njegova Turbo verzija.

Za razliku od koncepta iz Frankfurta koji je imao hibridni pogon, Lexus LX-NX Turbo predstavljen u Tokiju pod haubom ima novi 2,0 litarski turbo benzinski motor.


Podsećanja radi, LF-NX u formi koncept vozila je dugačak 4640 mm, širok 1870 mm, visok 1630 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2700 mm.

Serijski model će se zvati Lexus NX a premijeru će imati uskoro, i to 20. aprila na sajmu automobila u Pekingu. Do tada, evo i kompleta zvaničnih fotografija ovog modela koji će se u paleti smestiti ispod Lexusa RX.


Prodaja počinje ove jeseni, u verzijama 300h sa hibridnim pogonom, NX 200t sa novim 2,0 litarskim četvorocilindričnim turbo benzincem i NX 200 u verziji bez turba.

NX će standardno imati prednji pogon, a opciono će biti dostupan i sa 4x4 pognom.

Automobil odlikuju i LED svetla, alu točkovi od 17 inča, head-up displej, informacioni ekran sa G-force senzorom i unapređeni Lexus Remote Touch Interface sa touchpad-om.

NX će biti dostupan i u F-SPORT varijanti koju karakterišu atraktivniji eksterijer, 18-inčni alu točkovi i doterani enterijer.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Mislim da ce uzivo izgledati mnogo dobro, jer ovako preko slika mi se svidja
'Ladno bi ga i ja uzeo pre velike trojke, a 'ladno bi i jos poneki Leksus i Infiniti uzeo pre.Sve su bolji.
Meni se svidja NX, jer je originalan i drugaciji... isto tako mi se svidja i RX, a i retka je pojava na nasim putevima pa jos egzoticniji...
Predobro(drugacije od konkurencije) izgleda! Definitivno ga na drumu necete pomesati sa nekim. Ne svidja mi se varijanta sa sacastim grilom jer onda taj prednji deo izgleda nekako "preduboko", sto donekle popravlja cinjenica da ce registarska tablica to da ispravi.
Varijanta sa poprecnim lajsnama (i inace plici branik) izgleda fenomenalno. Bravo za Leksus i za hrabrost.
ML je vec zastareo sto ce donekle ispraviti redizajn verzija, X5 je za sad ok i svez ali "ocekivan", jedino cekamo sta ce na sve ovo da kaze Audi.