
Audi je danas u Austriji (tokom događaja Vienna Motor Symposium) i zvanično predstavio najnoviju generaciju svog 3,0 litarskog TDI dizel motora.
Radi se o Euro6 V6 turbo-dizelašu zapremine 2967 kubika koji će biti dostupan u verzijama sa 160 kW/218KS i sa 200 kW/272KS (u zavisnosti od verzije ovaj potonji ima do 600 Nm).
Sem što je snažniji od prethodnika, ovaj šestocilindraš ima za 13% manju potrošnju goriva, a u proseku emituje 15 grama CO2 manje.
Audi je takođe predstavio i novi sedmostepeni S tronic menjač sa dvostrukim kvačilom (za modele sa uzdužno postavljenim motorima) koji ima emisiju CO2 smanjenu za 10 grama po km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
MB i BMW vec nekoliko godina imaju cetvorocilindricne dizel motore, bi-turbo, koji su presli brojku od 200KS, a Audi jos uvek "gura" veliki i teski 3.0 V6 sa "slabijom" verzijom kao njihov konkurent... mozda je ovo samo privremeno resenje do buduceg 2.0 Bi-TDI.
Vidim da su relativno skoro 2.0 TDI pojacali na 190 KS u A6-ici.