
Hyundai je na sajmu automobila u Busanu u Južnoj Koreji predstavio više noviteta, među kojima se posebno izdvaja novi sedan nazvan kratko - AG (u paleti Hyundaija će se smestiti između modela Genesis i Grandeur).
Hyundai o modelu AG u stvari i nije saopštio mnogo detalja pa je poznato tek da se radi o elegantnom i velikom sedanu sa prednjim pogonom, komfornom i prostranom unutrašnjošću i kod koga je primenjen Hyundaijev Fluidic Sculpture 2.0 dizajnerski rečnik.

Njegova prodaja u J. Koreji će početi na jesen a do tada će biti saopšteni svi podaci.

Drugi novitet je redizajnirana verzija limuzine Grandeur koja se na na nekim tržištima prodaje kao Azera.

Dizajneri Hyundaija su za Grandeur facelift predvideli izmenjeni prednji branik sa LED svetlima za maglu, doterani prednji gril i modifikovani zadnji branik, dok je automobil sada za 10 mm duži nego ranije.


I enterijer je modifikovan, pre svega centralna konzola, a tu je i standardni 8-inčni displej osetljiv na dodir.

Deo opreme takođe čine i sistemi Front Collision Warning, Blind Spot Detection, Smart Trunk, Advanced Smart Parking Assist i Lane Departure Warning.
U ponudi motora je i revidirani Euro 6 2,2 litarski R dizelaš sa 149 kW/202KS i 441 Nm, kao i doterani Theta II 2,4 litarski GDI benzinac sa 140 kW/190KS i 241 Nm.
Na kraju, tu je i dvosed Veloster Midship concept za koji je zaslužan isti tim koji je radio na i20 WRC trkačkom automobilu.

Motor u Velosteru Midship concept je smešten iza sedišta, a radi se o Theta GDI 2,0 litarskom turbo četvorocilindrašu sa 220 kW/300KS.

Modifikovano je i ogibljenje, a automobil se odlikuje i boljim rasporedom težine i poboljšanom upravljivošću.
Za sada nema planova da se ovaj "mini supercar" pretvori u serijski automobil.
Ivan Mitić – Autoblog.rs