
Renaultovi dileri u Velikoj Britaniji tamošnjim kupcima sada nude i novo, Limited izdanje modela Megane i Scenic.
Kao baza su poslužili modeli sa Dynamique TomTom paketom opreme, a kupci mogu da biraju između Megane verzija Hatch, Sport Tourer i Coupe. Treba naglasiti da kod Scenica ovo Limited izdanje nije dostupno kod XMOD varijante.

Na listi opreme se između ostalog nalaze panoramski krov, zatamnjena stakla, zadnji parking senzori, specijalne "Limited" presvlake sedišta, gloss black retrovizori sa el. podešavanjem i grejanjem, set 17-inčnih "Pragma" alu točkova...

U paleti motora su tri benzinca i dva dizelaša: 1.6 VVT 110, 1.2 Energy TCe 115 i Energy TCe 130 (samo Scenic), kao i dCi 110 i Energy 1.6 dCi 130.
Cene za Megane Limited počinju od 18.250 funti, a za Scenic od 19.865 funti.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Prednji deo Megana je naprosto fnatastican u ovom redizajn izdanju. Steta sto nikad nisu dirali zadnji deo...
Grand Scenic 1.6 16V "Limited"? Sa 174/178 gr. CO2 uskoro će i biti potpuno "Limited"
Samo 3 zvezdice na NCAP-u 2014. za megane? Je li to vic? Pa, sandero 2013. osvojio 4?
Sandero sada ne bi osvojio ni dve kao ni vecina koja nije imala 5 zvezdica, a svi koji su imali 5 sada imaju 3 i to se smatra dobrim rezultatom, jer sada bez uredjaja i tehnike za prevenciju sudara niko nece moci da dobije 4-5 zvezdica.To je novi stanadard, mada to vise nije crash test, ja bih to nazvao testom bezbednosti, jer je crash test, test ponasanja vozila pri sudaru.
Bobo
Većim delom se slažem sa Tobom, tj. da bez odgovarajućih "gedžeta" više nema 5 zvezdica. Neke od tih "gedžeta" možeš u praksi sam da kompenzuješ (bitnije je za mene da imaš svest o značaju (ne)vezivanja pojasa, nego u kolima "upozorenje" na nevezan pojas, a megane je delom pao i na tome), ali deo "gedžeta" je više sofisticiran i čovek to ne može baš da uvek kompenzuje (ono oko automatskog kočenja i sl.). Pri tome, čak ni onaj golf (sa 5 zvezdica,koji je testiran vremenski kada i ovaj megan) nema banalni "lane assist" (koji ima smešnu cenu za sve ono ostalo što ima).
Ali, ako poglaš i sam crash test, pasivna bezbednost onog golfa je bolja nego kod meganea,ne samo u smislu broja bodova,već to govore i one "boje lutke"(po kojim "bojama" ni sedišta meganea nisu baš bezbedna za današnje standarde).
Tek, dobro je da je sve onako kako jeste,da se kriterijumi stalno dižu,ali bi bilo celishodno (kupcima potrebno) da postoji neka uporedna (NCAP) tabela za poredjenje rezultata testova za vozila koja su testirana pod DELOM različitim (ali ipak delom uporedivim) uslovima. To zato jer, ako je prosečan period prodaje nekog modela 6-8 godina, pa se danas paralelno prodaju onaj koji je "izmišljen" i testiran "juče", ali i onaj "izmišljen" i testiran pre 6 godina, bilo bi dobro (za kupca) znati koliko "zvezdice" onog automobila od pre 6 godina vrede u odnosu na zvezdice modela koji je „juče“ testiran (bar u "kategorijama" koje mogu da se porede).
@moron
I jeste tako, zato se testiraju ponovo.
Ali, da, bilo bi pozlejno da nekako "spuste" vozila koja su testirana ranije.
NCAP i broj zvezdica je postala cirkuska predstava. Realno, to više nema veze sa životom. Čak Američki test bezbednosti je skoro pokazao koliko NCAP nema veze sa životom.
Udes u Batajnici od neki dan je pokazatelj, čemu vrede zvezdice.
Realno se vidi - ničemu.
Nema više konstrukcijski loših kola, imaju samo manja i veća.
Zvezdice sigurnosti treba da se nalaze u glavama vozača.