
Kako je najavljeno još prošlog meseca, BMW će sledeće nedelje na tradicionalnom događaju Pebble Beach Concours d’Elegance u SAD-u predstaviti i specijalni BMW i8.
To je i8 Concours d’Elegance Edition koji odlikuju BMW Individual Frozen Grey metalik boja, laserska prednja svetla, Dalbergia Brown kožni enterijer, BMW i Blue šavovi, "BMW i8" natpis na naslonima za glavu i "Concours d’Elegance Edition" oznake.

Ovaj automobil će biti prodat na Gooding & Company Pebble Beach aukciji koja će se održati 16. avgusta.

Podsećanja radi, BMW i8 kombinuje 1,5 litarski TwinPower Turbo trocilindrični benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije. Kombinovana snaga sistema iznosi 266 kW/362KS, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 250 km/h.

Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 2,1 l/100 km, a treba pomenuti da BME i8 može da se kreće i samo na elektromotor kada može da pređe do 37 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Posluzice 5 min ( msm ako ga budu vozili. ) : )))
carobnjak
Procita li kako "hvale" sedista koja su za 2-3 broja manja nego sto bi trebalo.
Takodje rucka za otvaranje vrata na poziciji kojoj se nalazi pa moze slucajno u toku voznje da se pritisne. Ima jos dosta "pohvala" samo treba procitati novi broj domaceg Auto Bilda.
Nbb
Nisu oni vrv su preveli sa "Njemačkog".
Pogledaj test.
Evo nekih podataka :
0-100 4,2 sa launch control-om
peto merenje 5,8 sek.
180-250 sa punim baterijama 17,1 sek
sa oslabljenim baterijama 41,4 sek
"posle svakog sprinta i8 očekuje da ga odvete na petominutnu pauzu kako bi se osvežio "
I to je vama sportista ?
Haha.
Dalje :
autonomija na autoputu 140km
potrošnja: pun gas 29,9 litara
Sedišta skromna, za broj dva manja i nedostaje im veća sedeća površina.
Prilično nervozno radi ogibljenje. Male izbočine na putu se javljaju rafalnom paljbom i tresu ceo automobil.
Prilično neprijatno.
Ni upravljanje nije vrhunsko, pogotovo ne za sportski automobil, kako bmw predstavlja svoj i8.
Kočenje : zaustavni put 36 metara, na nivou deset puta jeftinije Opel Astre.
Sa gubitkom struje, jurnjava postaje besmislena.
Čim elektromotor ne radi, svaki pokušaj da se automobil probudi na brzinama većim od 160 postaje besmislen. O maksimalnih 250 nećemo ni da pričamo.
Budimo iskreni : sportski automobili ne postoje da bi bili praktični i ekonomični. Njihov zadatak je da nas učine srećnim.
i8 je ostao nedorečen, negde na sredini. Sve što on zna da uradi, zna i upola jefitiniji Porše Kajman. Za sportski automobil, i8 je nedinamičan, a za ekološki automobil je nedosledan.
Ima još zamerki, treba pročitati ceo tekst.
Nego čudo da nam neki eksperti ne prenose minuse, već samo hvalospeve na račun "svemirske" tehnologije. :)
Kad ono u praksi, pokazalo se "mršavo".
Prosečna potrošnja na testu u realnim uslovima je bila 7,2 lit. Toliko o deklarisanih 2 lit na koje se neki primaju.
Pritom, ne treba zaboraviti da je ta potrošnja postignuta vožnjom kako se vozi Tojota Prius.
Ako bi se malo ili više oštrije vozio, otišlo bi to gore 2-3 puta.
Kao što rekoh, uvek bi pre izabrao M4 nego i8.
Ne ide na baterije, to je što je, konstantno. :)
NemanjaBB
to je nemacki autobild od pre nekoliko brojeva. Bila dva novinara, kao dobar/los policajac, jedan ga hvalio, drugi kudio.
Sto se tice performansi identicno se ponasa kao porsche 918. I on posle nekoliko sprintova od nule, isprazni baterije i ubrzanje mu padne za skoro sekundu. Govorim o uzastopnim sprintevima. Znaci iz mesta do daske, pa stop, pa iz mesta do daske, itd. Poenta je kod i8 sto elektromotor uvek radi, tako da kad se baterije isprazne na ispod 30% motor jedan deo svoje snage trosi radeci kao generator za punjenje baterija. Sto se tice potrosnje, nemoj da slusa maestra za izvrtanje i iluzije. Pogledaj sam originalne strane iz nemackog autobilda. Inace, pre godinu dana kada sam imao priliku da procitam isti test u nemackom, i posle nekoliko nedelja u nasem autobildu, vise nikada nisam kupio srpski. Oni cak ne zele da nesto jednostavno prevedu, od reci do reci. Nego kao da hoce da budu originalni pa daju komentare na osnovu citanja originalnog teksta. Dakle evo stranica sa podacima iz originalnog autobilada (stim da nemam pojma sta pise u nasem):
http://www.dodaj.rs/f/r/em/2OOpNLt3/ab-i8.jpg
http://www.dodaj.rs/f/J/h2/2dSPPlYk/ab-i8-1.jpg
Ukratko, naznacene performanse vaze ukoliko baterije nisu dosle ispod 30%. A ako neko 5 puta za redom startuje od 0-100 punim gasom, sistem za regeneraciju kocenjem nece stici da ih dopuni, a baterije se generalno prazne ko lude kada je elektromotor koji pokrecu pod punim opterecenjem. To ti je kao mobilni telefoni. Kazu traje 1-2 dana. Ali ako ti je non stop ukljucen gps, internet, video igrice, hd video klipovi, telefonski pozivi, itd. - tesko da ce moci vise od 3-6 sati.
Sto se tice autonimije ona je po fabrickim podacima 600km. U autobildu su na testu izmerili 567km sto nije daleko od fabricke deklaracije. 140km je na autoputu pri 250km/h, pun gas.
Potrosnja od 29,9 litara je kada se vozi sa gasom do daske. Tada elektro motor ne moze da napravi usetdu jer je benzinac na preko 6000 obrtaja sve vreme.
Sto se prosecne potrosnje tice za vreme testa, ona je 7,2 litara, ako je non stop ukljucen benzinac, dakle u sport modu, i 5,6 litara ako se koristi u hibridnom, odnosno comfort modu. Sa malo laksom nogom na gasu, auto je na testu trosio 4.5 litara.
Batali ove koji su se raspisali jer im je i8 trn u oku, i koji su dosada na temama o i8 na blogu napisali vise nego svi BMW fanovi zajedno (neracunajuci ovaj moj post:))
Dakle nemoj nekima da verujes dok ne vidis svojim ocima:)
krivo pojedincima sto njihove omiljene marke.nece imati ovakvo vozilo jos jedno 5..do deset godina..kao sto sad spremaju konkurenta za i3..a bice gotov za 5 godina...
Mozemo mi da pricamo sta hocemo, i8 ima mesta jos da se unapredi, ali je definitivno ispred svog vremena :)
NemanjaBB
Naravno! Pre svega baterije. BMW i Tojota su najavili da rade na litijum vazdusnim baterijama koje imaju nekoliko puta veci kapacitet. To bi bilo dovoljno. Onda bi umesto ovog oslabljenog ubacili 40ks jaci elektromotor iz i3, i to je to.
Takodje sam cuo da ce "i" modeli imati po dva fejslifta pre izlaska novog modela. Verovatno ce jedan biti klasican, a drugi samo tehnicke prirode.
apsolutni svetski hit.svi pricaju o njemu.sa svim vrlinama i manama on jednostavno nema konkurenciju. totalno je usamljen,nazalost.konkurencija je daleko od nekog konkretnog modela koji bi parirao i8ici.to je za njih visa matematika.kako god,model koji je osudjen na uspeh.
бмв
Ма сигурно ће бити недостатака и мана. Нема савршеног аутомобила који отвара класу са прележаним свим дечјим болестима.
Али податак да је годинама унапред продат некима на блогу звучи као онај специфични звук креде по табли... ;))
ali najzanimljivije od svega je cinjenica da se maxi poziva na autobild...koliko je samo puta osporavao taj magazin,da bi posle sve sto mu odgovara preneo ovde,upravo iz BMWbilda(kako ga je on zvao).dno.ne,nije dno,nego DNO DNA. pisaces maxi jos kilometarskih komentara i pljuvati i 8,ali taj auto je osvojio svet,ma koliko tebi bilo tesko to da priznas.godinu dana rasprodat u napred...to polazi za rukom la ferariju,RR vrajtu,BMW i8...nekom mercedesu?naravno da ne.
bmw series 8
autobild je napisao sve sto jeste. Da li moze slucajno da se pritisne dugme za otvaranje vrata - moze. Da li ce da oslabe performanse plugin hibrida kada se isprazni baterija - hoce. Bas kao sto ce i da se ugasi svaki auto kad mu nestane goriva. Problem je sto neki ne razumeju ono sto je napisano.
Evo kolekcije testova i8 na youtube. Dakle na jedno mestu, bez lutanja.
Chris Harris:
http://youtu.be/l5I6xuhNgVg
AutoExpress:
http://youtu.be/QNkp7EHzyPc
kbb.com:
http://youtu.be/qP_HTliqVFs
car magazine:
http://youtu.be/kOuoF_EixVc
Autocar, Steve Sutcliffe:
http://youtu.be/OMpXwDiQjeI
Car Throttle:
http://youtu.be/GkUQY1Hxnu0
recombu:
http://youtu.be/4uI3uMw2EIg
i da ne nabrajam jos. U principu svi su isti. Jedina stvar koja se razlikuje je sto svi ovi novinari ne mogu da se usaglase u jednom - naime, neke auto podseca na 2025., a Chris Harrisa npr. na 2035.:)))
Jeremy Clarckson - BMW i8
Onako, najiskrenije, da sam BMW-mrzac, ne bih zeleo da citam ovaj reveiw:)
Ajmo, cik ako semte:)))
http://www.driving.co.uk/car-reviews/the-clarkson-review-bmw-i8-2014/
Ivo nekoliko izvoda:
"I encountered an immaculate Ferrari 275 GTS and we drove side by side for a while. My favourite Ferrari of them all and this bright new dawn, and I was wondering, “Hmmm. Which would I prefer?” The BMW is that good."
"And that little engine makes quite the most intoxicating sound this side of a Ferrari V12."
Ciao!